زیبایی پوست و صورت با ماسک لایه بردار و فیس میست خانگی + آموزش

منبع: زیبامون

326

1398/3/26

13:03


فصل تابستان، فصل گرما، عرق کردن و تحریک پوست هستش که اگه به فکر حفظ زیبایی پوست و صورت تون هستید، باید مراقبت های مخصوص این فصل رو هم یاد بگیرید. با ما همراه باشید.

زیبایی پوست و صورت با ماسک لایه بردار و فیس میست خانگی + آموزش

عرق کردن، یکی از همیشگی ترین اتفاقات روزهای گرم تابستونیه که خیلی هم کلافه کننده اس و باعث تحریک پوست و بسته شدن منافذ اون میشه. ضمن اینکه رطوبت هوا می تونه تولید چربی رو در پوست افزایش بده و همچنین گرما و حرارت بیش از حد، باعث بروز لک، آسیب پوستی، چین و چروک و... بشه.

پس با این همه دلیل، جا داره که مراقبت ویژه ای برای پوستتون در نظر بگیرید تا همیشه شاداب و تازه باشه و از مشکلاتی که ممکنه گریبان گیر شما بشه، جلوگیری کنید. استفاده از فیس میست و لایه بردار مخصوص، می تونه خیلی از مشکلاتتون رو برطرف کنه و پوستی شاداب و درخشان رو بهتون هدیه بده.

 

آموزش تهیه فیس میست (Face Mist)

احتمالا اسم بادی میست به گوشتون خورده که یه محصول خوشبو کننده و در عین حال، نرم و خنک کننده هم برای پوست بدن هستش و کارایی اون شبیه به بادی اسپلش هستش. فیس میست هم تقریبا چیزی شبیه به اون هستش اما بدون رایحه و عطر و فقط نقش آبرسان، خنک کننده، نرم کننده و شاداب کننده برای پوست داره.

با ساخت این فیس میست، دقیقا متوجه میشید که منظور ما از خنک و تازه شدن پوست و همچنین آبرسان صورت چیه:

 

مواد مورد نیاز:

یک عدد خیار

½ قاشق چایخوری آب لیمو

2 قاشق چایخوری آب نعناع (عرق نعناع)

½ فنجان گلاب

 

روش تهیه:

خیار رو رنده کنید و آب اونو با استفاده از پارچه تنظیف یا توری ریز، به طور کامل بگیرید و بعد، آب خیار رو داخل یه بطری اسپری بریزید و بقیه مواد رو بهش اضافه کنید. فیس میست شما آماده است.

 

روش استفاده:

روزانه چند بار و بعد از شستن صورت، از این فیس میست برای خنک و تازه شدن صورت استفاده کنید. این فیس میست علاوه بر خاصیت خنک کنندگی، باعث نرم، روشن و جوان شدن پوست هم میشه.

 

فیس میست

 

آموزش ماسک لایه بردار و جوان کننده کننده پوست

شما حتما در فصل تابستان، نیاز دارید که از پوست صورتتون لایه برداری کنید و ما بهتون این ماسک فوق العاده رو پیشنهاد می کنیم که نه تنها لایه بردار هستش، بلکه باعث برطرف شدن چین و چروک ریز صورت، روشن شدن پوست و تغذیه رسانی و نرم شدن صورت هم میشه.

 

مواد مورد نیاز:

3 عدد توت فرنگی

یک قاشق غذاخوری ماست

½ قاشق چایخوری آب لیمو

یک قاشق چایخوری عسل

 

روش تهیه:

تمم مواد رو با هم مخلوط کنید تا بافتی یکدست و نرم پیدا کنه.

 

روش استفاده:

ماسک رو به روی پوست صورت و گردن بمالید و 20 دقیقه منتظر بمونید تا جذب پوست بشه و بعد با آب سرد، صورتتون رو بشورید. از این ماسک، هفته ای 3 مرتبه استفاده کنید تا تاثیر فوق العاده اش رو در زیبایی و درخشندگی صورتتون ببینید.

 

توت فرنگی و لیمو

 

ممنون که با زیبامون دات کام همراه هستید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو