توضیحات ربیعی درباره بازگشایی تدریجی صنوف

منبع: برترین ها

42

1399/2/22

15:05


سخنگوی دولت اعلام کرد: مراکز مذهبی و صنوفی مثل ارایشگاه‌ها به تدریج بعد ماه مبارک رمضان بازگشایی می شود.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی دولت اعلام کرد: مراکز مذهبی و صنوفی مثل ارایشگاه‌ها به تدریج بعد ماه مبارک رمضان بازگشایی می شود.

علی ربیعی در ابتدای نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اهتمام دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد: در شرایط بد اقتصادی و شرایط تحریمی موظف می‌دانیم از جان و مال مردم حمایت کنیم. خوشبختانه شاهد کاهش مرگ اما افزایش شناسایی بیمارها در سراسر کشور هستیم؛ ما امروز به مرز گرفتن 30 هزار تست در روز نزدیک می‌شویم و بنا داریم به یک و نیم میلیون تست برای تکمیل طرح غربالگری برسیم.

وی افزود: فاصله گذاری هوشمند و اقدامات دیگری که انجام شده به این انجامیده که کیس‌های سرپایی افزایش یابد و این ناشی از برنامه بیماریابی وزارت بهداشت با همکاری دیگر دستگاه‌هاست.

وی ادر ادامه اعلام کرد: مقرر شد همه مراکز مذهبی از یک طرف، صنوف و رستوران ها و جاهایی مثل آرایشگاه ها از طرف دیگر بعد از ماه رمضان با رعایت دستورالعمل ها به صورت تدریجی بازگشایی شوند. اگرچه با رعایت اصول بهداشتی در برخی مناطق سفید این شغل ها بازگشایی شده ‌اند.

وی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن شب های قدر و اهمیت دعا و نیایش در این شب‌ها و روزها به فرمایشات مقام معظم رهبری در این مورد استناد و اعلام کردکه مراسم شب‌های قدر با جمعیت بسیار محدود در مراکزی محدود برگزار می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو