ترند بحث برانگیز و غیرانسانی فلفل خوراندن به سگ ها در چین + ویدیو

منبع: روزیاتو

54

1399/6/29

12:08


در ویدیویی که در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، سگی را می بینیم که توسط صاحبش مجبور می شود یک کاسه پر از فلفل را بخورد و در حالی که اشک های این سگ جاری شده، این صحنه غیرانسانی توسط صاحب او به صورت زنده پخش می شود. کاربران چینی در غالب یک ترند آنلاین با عنوان chibo که به معنای «انتشار خبرهای خوردن» است سگ هایشان را وادار به خوردن غذاهای تند مانند فلفل کرده و سپس تصاویر آن ها را منتشر می کنند. این ترند با انتشار ویدیوهایی از ولاگرها در حال خوردن مقادیر زیادی غذا آغاز شد اما برخی از کاربران رفته رفته حیوانات خانگی خود را نیز وارد ماجرا کردند.

ترند فلفل خوراندن به سگ های خانگی در میان کاربران چینی

دولت چین به این ترند واکنش نشان داده و با انتقاد از افزایش اسراف در غذا در این کشور سعی کرد این ترند را متوقف سازد. بدین ترتیب اشتراک گذاری چنین محتواهایی در سایت های مشهور استریم زنده مانند Douyin که نسخه چینی تیک تاک است ممنوع شد اما کاربران چینی این تحریم دولت را دور زده و اکنون سگ هایشان را وادار به خوردن مقادیر زیاد غذا می کنند و تصاویر آن ها را به صورت زنده به اشتراک می گذارند. در یکی از این کلیپ ها، صاحب یک سگ نژاد شپرد آلمانی، کاسه ای پر از خوراک جوجه فلفلی سیچوان به سگ خود داده که باعث احساس سوزش و بی حسی می شود.

در ویدیو منتشر شده صدای صاحب سگ شنیده می شود که می گوید: «خب، بیایید به شوای شوای خوشکل کمی چونگ خینگ بدهیم. این یک کاسه پر از خوراک جوجه فلفلی است». در ادامه در حالی که سگ مشغول خوردن خوراک جوجه فلفلی است دیده می شود که اشک از گوشه چشم هایش سرازیر می شود و مرد می گوید : «ازش خوشش میاد». دی ویدیویی دیگر یک سگ هاسکی مجبور به خوردن آب نبات جرقه ای می شود در حالی که صاحبش دهان او را بسته نگه می دارد.

ترند فلفل خوراندن به سگ های خانگی در میان کاربران چینی

دیگر صاحبان سگ ادعا کرده اند که کارهای مشابهی را با سگ های خود انجام داده اند در حالی که یکی از آن ها مدعی می شود هشت نوع مختلف از شیر توله را به سگ خود نوشانده است. بدنبال راه افتادن این ترند در شبکه های اجتماعی چین، این افراد به خاطر بدرفتاری با حیوانات خانگی شان مورد انتقاد قرار گرفته اند، افرادی که تنها برای بدست آوردن کلیک و لایک این حرکات غیرانسانی را روی سگ های خود انجام می دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو