همه چیز درباره ی نانو کراتین

منبع: زیبامون

154

1399/9/4

17:35


محصول نانو کراتین الی نایس با استفاده از آخرین تکنولوژی روز تولید شده و برای افرادی که دارای موهای آسیب دیده و نا سالمی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

همه چیز درباره ی نانو کراتین

نانو کراتین الی نایس یکی از بهترین و تازه ترین روش ها برای صافی و تقویت موهای سر می باشد. قطعا به تازگی شما نیز این واژه را شنیده اید. محصول نانو کراتین الی نایس با استفاده از آخرین تکنولوژی روز تولید شده و برای افرادی که دارای موهای آسیب دیده و نا سالمی هستند مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های نانو کراتین الی نایس سبب شده است که در کل دنیا طرفداران بسیاری را داشته باشد که آن را مورد استفاده قرار می دهند.

 

ویژگی های خاص نانو کراتین

این محصول در مقایسه با سایر محصولات احیا و صافی مو دارای نتیجه بخشی بهتری می باشد. همانطور که از نامش مشخص می شود این احیا کننده می تواند به مولکول های مو نفوذ بیشتری داشته و میزان ترمیم کنندگی بسیار بهتری را داشته باشد. بازگشتن کراتین و پروتئین مو توسط این روش بهتر و سریع تر انجام می گیرد.

در بیشتر مواد صافی فرمالدئید های مضر و سرطان زا وجود دارد که در این محصول مشاهده نمی شود. نکته ی قابل توجه این موضوع می باشد که نانو کراتین الی نایس در عین صافی صد در صد که به موها می بخشد، سبب ترمیم شدن و تقویت تارهای مو می شود. این ویژگی منحصر به فرد سبب محبوبیت این محصول در تمام دنیا گشته است و همچنین این موضوع که شما می توانید تا شش ماه از موهای سالم و صاف خود لذت ببرید و بعد از این مدت نیز با ترمیمی دوباره می توانید هر روز به زیبایی موهای خود در آینه خیره شوید.

دیگر محصولات : پودر دکلره ، ماسک نانو هیربیلدر

 

نانو کراتین الی نایس الی نایس

 

چه افرادی می توانند از نانو کراتین الی نایس استفاده نمایند؟

افراد دارای موهای آسیب دیده می توانند برای ترمیم موهای خود از این محصول استفاده نمایند. همچنین کسانی که دارای موهای مجعد و فر هستند و اقدام به صاف نمودن دائمی موهای خود می کنند، می توانند از این روش برای صافی بهره بگیرند. آسیب های مو به دلایل مختلفی رخ می دهد. استفاده از انواع حالت دهنده ها، سشوار، اتو و دکلره نمودن مو می تواند اثرات مخربی را برای آن داشته باشد.

اولین چیزی که باید در استفاده از اتو مو و سشوار رعایت شود محافظت از موها و پیشگیری از آسیب به آنها است. موها انواع مختلفی دارند برخی دارای موهای مقاوم و سالمی هستند اما برخی دیگر دارای موهایی آسیب دیده و بسیار نازکی می باشند. اگر هر روز موها را با درجه حرارتی بسیار زیادا اتو نمایید، قطعا بعد از مدتی موها دچار صدمه بسیار زیادی می گردند و شادابی و نشاط موها از دست می رود.

اولین کاری که باید انجام شود شناخت نوع موها و اندازه مقاومت آن در برابر حرارت می باشد. به طور مثال در صورتی که موهای نازک و یا رنگ شده دارید نباید از دمای بیشتر از 175 درجه استفاده کنید. اگر موهای نرمال و صاف دارید بیشترین درجه حرارتی که می توانید از آن استفاده کنید 195 می باشد و چنانچه موهای مجعد و ضخیم دارید نباید از دمای بیشتر از 210 درجه استفاده نمایید.

 

با بهترین مواد نانو کراتین الی نایس کار خود را شروع کنید

نانو کراتین الی نایس یکی از روش های بسیار کاربردی برای احیا نمودن و ترمیم موهای سر می باشد. امروزه بیشتر خانم ها به دلیل استفاده بسیار زیاد از رنگ های شیمیایی و پودر دکلره آسیب بسیار جدی را به موهای خود وارد می نمایند. یک متخصص کراتینه می تواند موهای آسیب دیده را توسط مواد و تکنیک های مخصوص احیا و ترمیم نماید. این تخصص یکی از بهترین و کاربردی ترین تخصص ها است. معمولا مشتریان این تخصص بسیار زیاد هستند و حاضر هستند برای احیای موهای خود هر هزینه ای را بکنند.

این تخصص نیاز به مواد مخصوص خود دارد. فرد متخصص می تواند موادی را از برندها و مارک های مختلف برای کار خود استفاده نماید. درآمد این کار بسیار عالی می باشد و البته هزینه دریافتی بستگی به مواد استفاده شده در کار دارد. در صورتی که از مواد درجه یک و عالی استفاده می کنید می توانید درآمد بسیار بالایی را داشته باشید.

شما می توانید با گذراندن دوره و گرفتن مدرک معتبر خود و خرید بهترین برند از نانو کراتین الی نایس کار خود را در هر مکانی آغاز نمایید. شما می توانید با خرید بهترین مواد نانو کراتین الی نایس از الی نایس نتیجه بسیار مطلوبی را از کار خود داشته باشید و مشتریان بسیاری از این راه به دست آورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو