طرز تهیه ساندویچ چیویتو با روش اصلی

طرز تهیه ساندویچ چیویتو با روش اصلی


منبع: آرگا

128

1399/10/10

08:26


در این بخش از آشپزی مجله آرگا با طرز تهیه ساندویچ چیویتو در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از تهیه این نوع ساندویچ نهایت لذت را ببرید.

ساندویچ چیویتو از انواع ساندویچ های خوشمزه و خوش طعم می باشد و اگر شما به سرو فست فود علاقه مند می باشید بهتر است این نوع ساندویچ را در منزل تهیه کنید. برای طرز تهیه ساندویچ چیویتو از استیک گوشت و نان ساندویچی و سس مایونز و بیکن و روغن زیتون و تخم مرغ و پاسترامی سولیکو و پنیر کممبر و کاهو و گوجه فرنگی و فلفل سبز کباب شده استفاده می شود.

برای تهیه ساندویچ روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید ساندویچ را به صورت ساندویچ مرغ و ساندویچ زبان و ساندویچ رست بیف و ساندویچ چیویتو تهیه نمایید.

طرز تهیه ساندویچ چیویتو

مواد لازم برای تهیه ساندویچ

  • استیک گوشت دنده بدون استخوان : ۴ برش نازک و افقی
  • نان ساندویچی : ۴ عد
  • سس مایونز : ۱/۲ فنجان
  • بیکن : ۴ تکه
  • روغن زیتون : دو قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ بزرگ : ۴ عدد
  • پاسترامی سولیکو : صد گرم
  • پنیر کممبر : ۱ برش نیم سانتی
  • کاهو مجلسی بزرگ : ۴ برگ
  • گوجه فرنگی : دو عدد
  • فلفل سبز کباب شده : دو عدد

طرز تهیه ساندویچ چیویتو در منزل

برای تهیه این نوع ساندویچ ابتدا به کمک گوشت کوب به آرامی روی استیک گوشت بکوبید تا نیم سانت شود سپس روی استیک نمک بپاشید.

نان ساندویچی را از وسط به دو قسمت مساوی تسیم نمایید و درون هر یک از نان ها را سس مایونز بمالید و نان ها را در مکانی مناسب قرار دهید.

تابه ای دو طرفه را روی حرارت ملایم گاز قرار بدهید و بیکن ها را درون تابه قرار دهید تا مقداری گرم شوند و آن ها را یک دور برگردانید سپس آن ها را در مکانی مناسب قرار بدهید.

ساندویچ چیویتو خوشمزه

استیک ها را روی تابه قرار دهید و آن ها را به مدت دو دقیقه به حال خود رها نمایید تا پخته شوند سپس آن ها را برگردانید تا آبدار و نرم شوند. روغن زیتون را درون تابه ای دیگر گرم نمایید سپس تخم مرغ ها را به روغن زیتون بیفزایید تا سفیده پخته شود و زرده نیز عسلی گردد.

روی یک طرف نان یک تکه از استیک پخته شده را قرار دهید و روی آن پاسترامی و پنیر کممبر و تخم مرغ نیمرو را قرار بدهید و طرف دیگر نان نیز کاهو و فلفل سبز کبابی و گوجه فرنگی را قرار بدهید و ساندویچ را ببندید.

ساندویچ را به دو قسمت کاملا مساوی تقسیم نمایید و آن را برای سرو درون ظرفی مناسب قرار دهید همچنین می توانید به کمک روش های تزیین ساندویچ این فست فود خوش طعم را تزیین نمایید.

طرز تهیه ساندویچ چیویتو

نکات طلایی برای تهیه ساندویچ چیویتو

۱.برای تهیه این نوع ساندویچ ها باید استیک ها را به صورت کامل بپزید.

۲. تخم مرغ را بهتر است به کمک روغن زیتون به خوبی سرخ نمایید تا سفیده آن قابل خوردن باشد.

۳. سس مایونز طعمی بی نظیر را به این فست فود می بخشد از این رو بهتر است این سس را از دستور تهیه ساندویچ حذف نکنید.

مراحل تهیه ساندویچ چیویتو

در این بخش از آشپزی مجله آرگا با مراحل تهیه ساندویچ چیویتو آشنا شدید که امیدواریم با توجه به دستور ذکر شده بتوانید این نوع فست فود را در منزل به راحتی تهیه نمایید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو