شمیاس - معرفی و راهنمای خرید عطر و اسپری های Shamyas

منبع: زیبامون

169

1399/10/21

19:40


در این بخش از زیبامون چندتا از بهترین و پرفروش ترین عطر و اسپری های برند شمیاس را معرفی کردیم.

شمیاس - معرفی و راهنمای خرید عطر و اسپری های Shamyas

در اینجا قصد داریم چندی از بهترین و پرفروش ترین عطر و اسپری های برند شمیاس را معرفی کنیم و همچنین بهترین و مناسب ترین روش برای خرید این محصولات را بصورت آنلاین و افلاین شرح دهیم.

 

معرفی شمیاس

احتمالا برند شمیاس را می شناسید برندی داخلی که در کشور عزیزمان ایران قرار دارد و انواع عطر و اسپری های با کیفیت را با رایحه های معروف خاص و گران قیمت جهانی را ترکیب تولید و ارائه میکند.

 

شرکت (شمیم رایحه یاس نوین) تحت لیسانس کمپانی کریشن فرانسه در زمینه تولید و طراحی ادوپرفیوم های مینیاتوری، جیبی، ادوپرفیوم های ۱۰۰ میلی لیتری لومیکس و اسپری های خوشبو کننده بدن با برند شمیاس فعالیت نمونده و با سابقه ای بالغ بر ۱۰ سال در حوزه تجارت خارجی و بازار عطر کشور، هم اکنون یکی از اصلی ترین تامین کنندگان اسانس صنایع داخل از برترین کمپانی های اروپا می باشد. این شرکت با بکارگیری کادری مجرب توانسته است تیم مسنجمی از متخصصان تولید فروش و کارشناسی تحقیق و توسعه را گرد هم آورده و با آموزش تیم R&D نزد مشهور ترین پرفیومرهای فرانسوی ( نظیر Celine Perdrie طراح معروف مونت بلانک لجند و Paoline Zanoni طراح معروف جورجیو ارمانی بلک) شناسایی سلیقه خاص و ناب ایرانی و استفاده از اسانس های باکیفیت بالا سلامت مصرف کننده را تضمین و همواره در تلاش است منطبق بر استاندارد های روز دنیا لطافت رایحه هاق طبیعی و لذت بخش را در محصولاتش خلق نماید.

شمیاس با واردات و تولید اسانس های شناخته ترین عطرهای جهان این امکان را فراهم آورده است که شما رایحه عطرهای گران قیمت را در قالب محصولاتی ساخته ایران با قیمتی اقتصادی اما با کیفیتی بسیار خوب امتحان و استفاده کنید. برعکس تولید کننده های مشابه عطر ها و اسپری های شمیاس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ماندگاری فوق العاده ای دارند.

 

معرفی چندی از محصولات شمیاس

 

ادو پرفیوم زنانه شمیاس مدل گوچی بلوم

 

ادو پرفیوم زنانه شمیاس مدل گوچی بلوم

 

ادکلن زنانه گوچی بلوم ( Gucci Bloom ) در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. گوچی بلوم ( Gucci Bloom )عطری است ملایم و شیرین، زنانه و خاص. یک عطر چهار فصل و پرکاربرد که برای خانم های رمانتیک انتخاب مناسبی به شمار می آید.

 

اسپری خوشبوکننده بدن زنانه شمیاس مدل ایفوریا

 

اسپری خوشبوکننده بدن زنانه شمیاس مدل ایفوریا

 

اسپری خوشبو کننده‌ی ایفوریا (Euphoria  ) توسط برند «شمیاس» (Shamyas ) با بهره گیری از فرمولاسیون خاص طراحی و تولید شده است. این اسپری می‌تواند علاوه بر خوشبو کردن بدن از تعریق بیش از حد پوست نیز جلوگیری کند. ایفوریا (Euphoria  ) به دلیل داشتن رایحه ی گرم و شیرین، مناسب برای استفاده در فصول سرد سال به ویژه زمستان می باشد.

 

ادو پرفیوم مردانه شمیاس مدل کرید اونتوس

 

ادو پرفیوم مردانه شمیاس مدل کرید اونتوس

 

در سال 2010 برند مشهور و فرانسوی «کرید»Creed )  ) برای بزرگداشت دویست‌ و پنجاهمین سالگرد شروع به کار خود، ادو پرفیوم لوکس «اونتوس»Aventus )  ) را معرفی کرد. عطر کرید اونتوس عطری است مردانه و بسیار جذاب دارای رایحه ی خنک و تلخ.

 

ادو پرفیوم زنانه شمیاس مدل ورساچه کریستال نویر

 

ادو پرفیوم زنانه شمیاس مدل ورساچه کریستال نویر

 

عطر «کریستال نویر» در سال 2004 به بازار عطر و ادکلن معرفی شده است. این عطر با وجود این‌ که در سال 2004 طراحی و معرفی شده، هنوز هم جزو پرفروش‌ترین عطرهای دنیا به‌حساب می‌آید. «کریستال نویر» دارای رایحه ی چوبی، گرم و تلخ می باشد که برای شب‌های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود.

 

ادکلن مردانه شمیاس مدل کریشن

 

ادکلن مردانه شمیاس مدل کریشن

 

ادکلن مردانه کریشن Creation توسط برند شمیاس و با بهره گیری از فرمولاسیون خاص طراحی و تولید شده است. یک محصول با حال و هوای تلخ و گرم که برای استفاده در فصول سرد سال پیشنهاد مناسبی خواهد بود. این ادکلن در دسته گروه بویایی گلی و میوه ای طبقه بندی می شود.

 

ادو پرفیوم زنانه شمیاس مدل ویوا لا جویسی

 یکی از بهترین و خوشبوترین عطرهای زنانه‌ای که بر پایه‌ی گل و میوه ساخته شده است محصولی از برند آمریکایی «جویسی کوتور» (Juicy Couture) است. این ادو پرفیوم «ویوا لا جویسی» (Viva la Juicy) نام دارد. یک عطر شیرین و خنک که انتخاب مناسبی برای روزهای بهاری و تابستانی به شمار می آید.

 

ادکلن زنانه شمیاس مدل فورهر

 عطر ادکلن زنانه فورهرFor Her)  ) توسط برند شمیاس با بهره گیری از فرمولاسیون خاص طراحی و به بازار عطر و ادکلن معرفی شده است. فورهرFor Her)  ) با رایحه ی گرم و شیرین خود یکی از بهترین انتخاب ها برای شب های سرد و زمستانی می باشد.

 

راهنمای خرید محصولات شمیاس

امروزه تمام محصولات شمیاس در اکثر فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی عرضه می شود و شما می توانید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه های شهر و استان خود تهیه فرمایید اما پیشنهاد ما خرید اینترنتی محصولات شمیاس است. در این روز های کرونایی هرچه بیشتر در خانه بمانید و از بیرون رفتن جلوگیری کنید به نفع شماست! بنابراین در زیر راهنمای خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر محصولات shamyas را معرفی خواهیم کرد.

 

۱ - فروشگاه شمیاس

این وبسایت متعلق به شرکت شمیم یاس بوده و مرجع محصولات این برند است که بصورت مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را ارائه میکند. در وبسایت شمیاس شما میتوانید به لیست تمام محصولات این برند دسترسی داشته باشید و مشخصات آنها را مطالعه کنید.

 

آدرس: http://shamyas.ir

 

نقاط قوت

  • سایت اصلی محصولات شمیاس
  • پشتیبانی تلفنی

نقاط ضعف

  • قیمت های بالا نسبت به بازار
  • تنها محصولات شمیاس

 

۲ - فروشگاه شیکولات

شیکولات یکی از فروشگاه های معتبر پخش لوازم آرایشی و بهداشتی است که صدها محصول و برند مختلف را از ایران و سراسر جهان ارائه میکند. طبق تحقیق ما این وبسایت عطر و اسپری های شمیاس را با قیمتی مناسب تر از اکثر فروشگاه ها و حتی وبسایت اصلی شمیاس ارائه میدهد. برای مشاهده لیست قیمت محصولات شمیاس کلیک کنید.

 

آدرس: https://shikolat.com

 

نقاط قوت

  • تخفیف های ویژه محصولات شمیاس
  • ارسال رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

نقاط ضعف

  • نداشتن امکان پرداخت درب منزل

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو