چطور از لینکدین برای پیدا کردن شغل استفاده کنیم؟

منبع: روزیاتو

93

1399/11/28

13:43


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

لینکدین یکی از بهترین وب‌سایت‌ها در دنیا است که به شما کمک می‌کند در همان مقیاس جهانی به دنبال کار باشید و برای موقعیت‌های شغلی بسیار خود را آماده کنید. اما خوب است بدانید که این شما هستید که باید در این پلتفرم خود و رزومه خود را برجسته کنید. حتی اگر لینکدین بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر داشته باشد، تنها بخش کمی از این افراد برای اهداف شغلی با شما وجه اشتراک دارند، بنابراین شما باید در این پلتفرم بسیار حرفه‌ای عمل کنید و بدانید که چگونه از آن برای پیدا کردن کار استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا دستورالعمل‌هایی را برای شما عنوان کنیم تا با کمک آنها بتوانید در این ابزار به هدف خود زودتر برسید.

۱. پروفایل خود را قوی‌تر کنید

اگر هنوز با ساخت پروفایل در این پلتفرم آشنایی ندارید، می‌توانید سراغ آموزش ساخت پروفایل لینکدین بروید. اولین قدم شما برای افزایش میزان بازدید از پروفایل در لینکدین، بسیار آسان است؛ عکس خود را به یک عکس با کیفیت و حرفه‌ای ارتقا دهید و تغییر دادن آن را در اولویت خود قرار دهید. تحقیقات نشان می‌دهد که افزودن عکس میزان بازدید پروفایل شما را با ۱۱ برابر افزایش می‌دهد؛ بهتر است سراغ عکسی بروید که بیشتر به عکس‌های پرسنلی و رسمی می‌خورد و در آن لبخند زده باشید و همچنین به صورت مستقیم به دوربین تماشا کرده باشید.

در جستجوی خود در فرصت‌های شغلی لیست آگهی‌ها را با دقت بررسی کنید و در آنها به دنبال کلماتی باشید که مرتب تکرار می‌شوند. این کلمات می‌توانند به عنوان مثال، مشتری مداری و برقراری ارتباط باشند. این کلمات را در جایی یادداشت کنید و از آنها در تعریف خود در پروفایل لینکدین استفاده کنید. کارشناسان استخدام همیشه به دنبال افرادی با این ویژگی‌ها هستند و به محض مشاهده آنها در پروفایل شما، می‌توانند شما را برای فرصت‌های شغلی خود انتخاب کنند.

عنوان شما

بهترین فرصت برای استخدام و پیدا کردن کار همان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو