با استفاده از این لوله ها هر روز پولدارتر شوید

منبع: فیگار

13

1401/8/23

15:53


اگر می خواهید هر روز نسبت به روز قبل خود پولدار تر شوید با ما همراه باشید زیرا می خواهیم یک محصول بینظیر به شما پیشنهاد دهیم.

اگر می خواهید هر روز نسبت به روز قبل خود پولدار تر شوید با ما همراه باشید زیرا می خواهیم یک محصول بینظیر به شما پیشنهاد دهیم.

محصولی که می خواهیم به شما پیشنهاد دهیم لوله می باشد. شما می توانید با فعالیت در حوزه ی لوله ثروت خود را افزایش دهید. در ادامه می خواهیم انواع لوله را بررسی کنیم

لوله پنج لایه

در کشورمان مراکز زیادی وجود دارند که انواع لوله های پنج لایه را با برندهای مختلف به فروش می رسانند و هر کدام را با قیمتهای متفاوت به دلیل کیفیتهای بالا و پایین به مردم ارائه می دهند و این قیمتها نشان از میزان مرغوبیت مواد اولیه می باشد. همان طور که اشاره کردیم یکی از انواع این محصولات لوله های rex می باشند که قوی ترین نوع لوله های چند لایه محسوب می شوند.

نوع پیوندهای مولکولی تشکیل دهنده لایه های پلیمری لوله پنج لایه به صورت عرضی بوده که استحکام مناسبی را ایجاد کرده است تا لوله بتواند در برابر درجه بالای آب مقاومت کند. این نوع از لوله ها به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربات و فشار و به خصوص درجه بالای آب توانایی استفاده در کفهای گرمایشی را دارند.

لوله گالوانیزه

از ویژگیهای عمومی این لوله های پرکاربرد می توان به طول شش متری این لوله های اشاره نمود که پس از تولید انتها و ابتدای این لوله ها رزوه شده و دنده های آنها طبق استاندارد NPT می باشد و با استفاده از پیچی که در ابتدا و انتهای این لوله ها تعبیه شده است به یکدیگر متصل شده و پس از آن آب بندی می شوند. با جوشکاری این لوله ها روکشهای فلزی روی آنها از بین رفته و دود سفیدی به وجود می آید که این دود مسمومیت تنفسی و آسیب به دستگاه تنفس را به دنبال دارد و همچنین سبب آلودگی محیط می شود، بدین رو به هیچ وجه نباید از جوشکاری برای اتصال این لوله ها استفاده کرد. این لوله های تولید شده با روش گالوانیزاسیون، از نوع درز دار، جنس آهن نورد یا فلز نرم، مقومت کمتری در قیاس با نوع آهنی، دارای طول عمر بیش از پنجاه سال هستند و دارای مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشند.

همچنین لوله گالوانیزه دارای قطر داخلی  1.2 اینچ و ضخامت 2 و 2.5 اینچ، دارای شکلی واحد که باعث بالا رفتن استقامت و مقاومت در برابر ضربات می شود، هستند و تمامی اسیدهایی که خورنده فلز هستند سبب تخریب این لوله ها می شوند.

لوله سه لایه

ارائه دهندگان زیادی برای لوله سه لایه معرفی شده اند که می بایست از میان آنها بهترین را برگزینید و حتما باید جنسی را انتخاب کنید که بازدهی بالایی داشته باشد.

وقتی صحبت از کار در بخش صنعتی پیش می آید راندمان کار بسیار حائز اهمیت می باشد و باید نکات ریزی را در نظر بگیرید تا کار به نحو احسن پیش برود.

شاید بعضی از شماها به صورت کامل با لوله سه لایه نشده باشید به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا با مشاوران ما در ارتباط باشید و در این زمینه به راحتی می توانید به آگاهی کامل برسید و بعد از اینکه به این مرحله رسیدید می توانید با خیال راحت اقدام به خرید لوله سه لایه کنید.

 

در قسمت تولید آن سعی شده است تا از موادی استفاده شود شود که به عنوان درجه یک در بازار معروف می باشند زیرا بعضی از این لوله ها در قسمتهای حساسی به کار می روند و باید از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کرد.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو