معرفی انیمه سرزمین ارواح (Soul Land) ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

معرفی انیمه سرزمین ارواح (Soul Land) ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/2/17

15:47


معرفی انیمه سرزمین ارواح (Soul Land) ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

انیمه سرزمین ارواح یکی از پرطرفدارترین انیمه‌های سریالی است که طی چندین فصل پخش شده است. از آنجایی که این انیمه بسیار پرطرفدار است، ما نیز تصمیم گرفتیم در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی انیمه Soul Land بپردازیم. با ما همراه باشید.

اگر انیمه‌دوست باشید و از طرفداران ژانر هنرهای رزمی باشید، بدون شکنام انیم ه سرزمین ارواح به گوش‌تان خورده است. این انیمه سریالی در سال 2018 شروع به پخش کرد و اخیراً در سال 2023، پس از بخش بیش از 130 اپیزود به کار خود پایان داد. انیمه سرزمین ارواح، ساخت کشور چین می‌باشد و نام اورجینال آن انیمه Douluo Dalu می‌باشد.

انیمه سرزمین ارواح از یک رمان چینی با همین عنوان که نوشته‌ی تانگ جیا سان شائو می‌باشد، اقتباس شده است. در تولید این انیمه شرکت‌های Sparkly Key Animation Studio ،Tencent Penguin Pictures و Xuanshi Tangmen حضور داشته‌اند.

ژانر انیمه سرزمین ارواح، اکشن، ماجراجویی، فانتزی و عاشقانه است و علاوه بر این موارد به دلیل سبک تاریخی خود که آمیخته با هنرهای رزمی است، به آسانی طیف گسترده‌ای از سلایق را پوشش داده است. در مورد زمان پخش انیمه سرزمین ارواح باید گفت که این انیمه در 20 ژانویه 2018 ( 30 دی 1396)، شروع به پخش کرده است. تعداد قسمت های انیمه سرزمین ارواح، 134 قسمت می‌باشد که در قالب 18 فصل بر روی پرده رفت و سرانجام اخیراً و در سال 2023 پخش این انیمه محبوب و پرطرفدار به پایان رسید. مدت زمان پخش هر قسمت انیمه Soul Land در حدود 20 دقیقه بوده است. در این مقاله از پلازا بیشتر با این انیمه جذاب آشنا خواهیم شد.

فهرست مطالب:

داستان انیمه سرزمین ارواح

انیمه Soul Land

داستان انیمه سرزمین ارواح در مورد پسری به نام تانگ سان می‌باشد. او یکی از با استعدادترین شاگردان هنرهای رزمی طایفه تانگ است و استعدادی بی‌نظیر در استفاده از سلاح‌های مخفی دارد. بسیاری از بزرگان فرقه باور دارند که تانگ سان آینده روشنی دارد. در این بین تانگ سان میل به دست آوردن افسانه‌های ممنوعه فرقه را در سر دارد؛ کاری که مجازات آن اعدام است! او بی‌توجه به این مجازات، کار خود را می‌کند. تانگ سان برای فرار از مجازات از قله جهنم می‌پرد تا به زندگی خودش پایان دهد اما چنین اتفاقی نمی‌افتد!

تانگ سان به یک دنیای دیگه تناسخ پیدا می‌کند! سرزمین ارواح (Douluo Dalu)! در این سرزمین هرکسی روح خود را دارد و کسانی که از روح قوی برخوردار هستند، می‌توانند به ارباب سرزمین ارواح تبدیل شوند. در این سرزمین قوی‌ها تبدیل به ارباب می‌شوند و ضعیف‌ها از بین می‌روند. تانگ سان که یک پسر 6 ساله آهنگر است در مورد روح خود هیچ اطلاعاتی ندارد. او در مراسم استاد روح شرکت می‌کند و متوجه می‌شود که روح او علف نقره‌ای-آبی است؛ بی‌مصرف‌ترین نوع روح! با توجه به نوع روح تانگ سان، تقویت آن و تبدیل شدنش به یک ارباب در سرزمین ارواح دور از ذهن است. اما فراموش نکنید که او دارای یک قدرت دیگر است؛ تجربه‌ای از زندگی قبلی‌اش و مهارت او در هنرهای رزمی! حالا به نظر شما او می‌تواند روح خود را تقویت کند و تبدیل به یک ارباب شود؟! یا سرنوشت او را از بین خواهد برد؟!

هونگجون ما (Hongjun Ma) نیز یکی دیگر از کاراکترهای انیمه Douluo Dalu می‌باشد که دارای روحیه منحصربه‌فردی می‌باشد. وی در سن 11 سالگی توسط فلندر کشف می‌شود و به آکادمی شرک ملحق می‌شود. صداپیشه این کاراکتر در انیمه، شخصی به نام ژیهائو سو (Zhihao Su) می‌باشد.

نینگ رونگرونگ

شخصیت های انیمه سرزمین ارواح

نینگ رونگرونگ (Rongrong Ning) نیز یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی این انیمه سریالی می‌باشد. او پس از تناسخ و بیدارشدن در سرزمین ارواح، دارای یک روح بسیار قدرتمند می‌باشد. روح او رتبه 9 را دریافت می‌کند و او به عنوان یک استاد روح با استعداد استثنائی در نظر گرفته می‌شود. صداپیشگی این شخصیت برعهده شخصی به نام چانفی لی (Chanfei Li) می‌باشد.

اسکار

کاراکترهای انیمه Douluo Dalu

اسکار (Oscar) در انیمه Soul Land شخصیتی منحصربه‌فرد دارد. او از یک شخصیت روحی با قدرت کامل و ذاتی برخوردار است. به همین دلیل او نیز به آکادمی شرک می‌پیوندد. صداپیشه این کاراکتر در انیمه، شخصی به نام اویان‌جینگ ژائو (Qianjing Zhao) می‌باشد.

شوکینگ شو

دانلود انیمه Soul Land

شوکینگ شو (Zhuqing Zhu) یکی دیگر از شخصیت‌های انیمه سرزمین ارواح می‌باشد. او و دای موبای از سن بسیار پایین به یکدیگر قول ازدواج داده‌اند. اما پس از مهاجرت دای موبای به امپراتوری هئون دو، این دو از یکدیگر جدا می‌شوند. به همین دلیل شوکینگ شو به آکادمی شرک ملحق می‌شود تا دوباره در کنار دای موبای باشد. صداپیشگی این شخصیت را شخصی به نام ینگ هانگ (Ying Huang) برعهده دارد.

امتیازات انیمه سرزمین ارواح

نقد انیمه Douluo Dalu

تا این بخش از مقاله به معرفی انیمه سرزمین ارواح پرداختیم، با داستان و شخصیت‌های این انیمه آشنا شدیم. همچنین به معرفی صداپیشه‌های این شخصیت‌ها در سریال پرداختیم. در این قسمت قصد داریم تا به نقد انیمه Douluo Dalu و امتیازاتی که از سایت‌های معتبر کسب کرده، بپردازیم.

مدت زمان زیادی از پخش اولین قسمت انیمه سرزمین ارواح می‌گذرد؛ به همین دلیل بی‌شک افراد زیادی آن را تماشا کرده‌اند. در نتیجه نمره‌های خود را از جامعه بزرگی از کاربران دریافت کرده است. انیمه سرزمین ارواح در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 8.5 از 10 را از کاربران دریافت کرده است. در سایت MyAnimeList نیز این انیمه توانسته امتیاز 7.88 از 10 را به خود اختصاص دهد. شما چه نمره‌ای را به انیمه سرزمین ارواح اختصاص می‌دهید؟ به نظر شما این انیمه لایق نمراتی که دریافت کرده است، می‌باشد؟!

کلام آخر

تریلر انیمه سرزمین ارواح

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو