سریال شوی منتالیست قسمت ۹ نهم (سعید فتحی‌ روشن) با لینک مستقیم

منبع: شبونه

4

1402/2/24

18:06


قسمت 9 سریال شوی منتالیست منتشر شد سعید فتحی روشن که در مسابقه عصر جدید موفق شد به فینال راه پیدا کند حالا به عنوان یک متخصص ذهن خوانی شناخته میشود که در بسیاری تهیه کنندگان علاقمند به همکاری با او هستند و برنامه های سبک او طرفداران زیادی را در شبکه نمایش خانگی به …

قسمت 9 سریال شوی منتالیست منتشر شد سعید فتحی روشن که در مسابقه عصر جدید موفق شد به فینال راه پیدا کند حالا به عنوان یک متخصص ذهن خوانی شناخته میشود که در بسیاری تهیه کنندگان علاقمند به همکاری با او هستند و برنامه های سبک او طرفداران زیادی را در شبکه نمایش خانگی به دست اورده است .

سریال شوی منتالیست قسمت ۹ نهم (سعید فتحی‌ روشن) با لینک مستقیم

قسمت 9 سریال شوی منتالیست

دانلود با لینک مستقیم

اولین بار است که برنامه ای به این سبک در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و سعید فتحی روشن در این عرصه به نخستین کسی بوده که گام برداشته است بدون شک میتواند برای دنبال کننده های این برنامه اهمیت زیادی داشته باشد و جذابیت به خصوصی را عرضه کرده باشد.

منتالیست به معانی روانکاو است که اولین بار سال ۲۰۰۸ در ایالات متحده آمریکا است که از شبکه سی‌بی‌اس پخش می‌شد.  این مجموعه توسط برونو هلر خلق گردیده که خود او تهیه‌کننده اجرایی کار نیز می‌باشد. جریان سریال حول یک سایکیک (Psychic) سابق به اسم پاتریک جین (سایمون بیکر) می‌چرخد که اکنون به عنوان مشاور با اداره تحقیقات کالیفرنیا (سی‌بی‌آی) همکاری می‌کند که البته بعد از منحل شدن کل سازمان از فصل ششم در اف‌بی‌آی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

حالا سعید فتحی روشن به عنوان اجرا کنند در شبکه نمایش خانگی از این سریال الگو گرفته است.

جان قرمزی رد جان، شخصیت خیالی و ضدقهرمانِ داستانِ منتالیست و یک آدم‌کُشِ زنجیره‌ای است. در بخش‌های آغازینِ داستان، روایت می‌شود که جان قرمزی، همسر و دخترِ پتریک جِین را برای ادب کردن و زجر دادنِ وی کشته‌است و جِین به همین دلیل بدنبالِ یافتنِ وی است.او بعد از هر قتلش شکلکی خونی و خندان میکشد که نماد مخصوص خودش است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو