هزینه کاشت مو در سال 1402 چقدر است؟ + مشاوره رایگان

منبع: زیبامون

4

1402/2/25

14:02


ریزش مو و طاسی از مهم ترین مشکلات زیبایی شناختی عصر ما هستند. موثرترین راه برای حل این مشکل کاشت است. با کاشت مو می توانید موهای طبیعی و پرپشت خود را به دست آورید.

هزینه کاشت مو در سال 1402 چقدر است؟ + مشاوره رایگان

ریزش مو و طاسی از مهم ترین مشکلات زیبایی شناختی عصر ما هستند. موثرترین راه برای حل این مشکل کاشت است. با کاشت مو می توانید موهای طبیعی و پرپشت خود را به دست آورید.

 

عوامل تاثیرگذار بر هزینه کاشت مو

 

درجه طاسی و تعداد کل پیوندها

هزینه کاشت مو به طور مستقیم به شدت طاسی بستگی دارد. اگر ریزش موی شما شدید و منطقه دارای طاسی در پوست سرتان وسیع باشد، تعداد گرافت‌های مورد نیاز افزایش می‌یابد که بر هزینه‌ی عمل تأثیر می‌گذارد. هر چه مناطق طاس بیشتری داشته باشید، به پیوندهای بیشتری نیاز خواهید داشت. باید توجه داشته باشید که افزایش تعداد گرافت ها بر هزینه کاشت مو تأثیر می گذارد. درجه طاسی تعداد گرافت های مورد نیاز برای پوشاندن ناحیه طاسی و نوع پیوند موی مناسب را تعیین می کند.

 

محل های اهدا کننده مو

غالبا فولیکول های مو از پشت سر برای جراحی کاشت مو برداشته می شود. اگر فولیکول های موی سالم کافی در پشت سر خود نداشته باشید، پزشک مجبور خواهد بود آنها را از سایر قسمت های بدن شما مانند ریش و قفسه سینه به دست آورد. برداشتن موها از این قسمت های بدن دشوارتر و زمان برتر و مستلزم به کارگیری روش های نوین تری است که نتیجه آن، افزایش قیمت نهایی کاشت مو می باشد.

 

روش انتخابی کاشت مو

 روشی که با آن، موهای اهدا کننده شما از پوست سرتان برداشته می شود، نیز عامل دیگری است که بر قیمت نهایی کاشت مو تاثیر گذار می باشد. به عنوان مثال، زمان جراحی با FUT کمتر از زمان جراحی با روش FUE است که منجر به کاهش قیمت آن می شود. در مورد انتخاب روش مناسب برای شما، کمک گرفتن از یک متخصص کاشت مو می تواند موثر باشد. آنها پوست سرتان و تراکم و کیفیت موهای تان را مورد بررسی قرار می دهند و با بررسی نتیجه آزمایش هایی که برایتان می نویسند، به شما در تعیین بهترین روش برای حصول نتایج رضایت بخش کمک خواهند کرد. برای روشن تر شدن موضوع و اهمیت آن، در ادامه به مقایسه دو روش FUE و FUT می پردازیم:

  • در روش FUT سرعت جراحی با توجه به برداشت نواری بالاتر است و لذا مقرون به صرفه تر از FUE است.
  • در روش FUT، جای زخم بزرگتری ایجاد شده و به تبع آن دوره نقاهت طولانی تر است؛ همچنین به همین دلیل، احتمال تشکیل اسکار در محل برداشت بالا است.
  • روش FUT احتیاج به تراشیدن موی سر ندارد. این مورد به خصوص برای زنان حائز اهمیت است و نیز برای کسانی که می خواهند کسی متوجه کاشت موی شان نشود.
  • در روش کاشت موی FUE با توجه به زخم های کمتر ایجاد شده در طول جراحی، احتمال عفونت کمتر از کاشت موی FUT است.

 

تجربه جراح

کاشت مو تکنیکی است که نیاز به تجربه و توانایی بالایی دارد و جراح ماهرتر و با دانش تر می تواند هزینه های بیشتری را نسبت به دیگران دریافت کند. میزان تجربه جراح بر روی نحوه استفاده از ابزارهای جراحی ، نحوه ایجاد خط مو و در نهایت نتیجه عمل تاثیر مستقیم دارد.

اگر یک جراح بیش از 5 سال سابقه کاشت مو داشته باشد، موارد مختلفی را درمان کرده است که باعث ارتقای توانایی های او شده است. این تجربه به او در مدیریت موارد پیچیده و دستیابی به نتایج بهتر کمک می کند.

در نتیجه به کارگیری یک جراح بسیار ماهر و حرفه ای، حصول بهترین نتایج را تضمین می کند و در تعیین هزینه کاشت مو نقش بسزایی دارد.

 

معرفی یک کلینیک کاشت موی مجرب و موفق در ایران

کلینیک کاشت مو مریم قربانی، یکی از کلینیک های موفق در عرصه کاشت مو و ابرو می باشد. این کلینیک می تواند شما را در تمامی مراحل کاشت مو از مشاوره گرفته تا مرحله جراحی و مراقبت های پس از آن، همراهی کند. این کلینیک با داشتن تیمی مجرب و بهره گیری از به روزترین دستگاه ها و تکنولوژی ها به شما در حصول نتایجی رضایت بخش در زمینه کاشت مو و ابرو کمک می کند. چنانچه متقاضی کاشت مو و ابرو هستید؛ حتی اگر هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید، با این کلینیک تماس بگیرید.

آدرس وب سایت: ghorbani-hairtransplant.com

شماره تماس: 09388098921

آدرس: شیراز- خیابان ستارخان- جنب کوچه ششم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو