معرفی سریال شین وکیل طلاق (Divorce Attorney Shin 2023)؛ پیانیستی که متخصص پرونده‌های طلاق شد

معرفی سریال شین وکیل طلاق (Divorce Attorney Shin 2023)؛ پیانیستی که متخصص پرونده‌های طلاق شد


منبع: پلازا

4

1402/2/27

11:47


معرفی سریال شین وکیل طلاق (Divorce Attorney Shin 2023)؛ پیانیستی که متخصص پرونده‌های طلاق شد

سریال شین وکیل طلاق زندگی پیچیده و رفاقت فراموش نشدنی یک وکیل و دو دوست صمیمی‌اش را به تصویر می‌کشد که در کنار هم هر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارند. با بررسی سریال Divorce Attorney Shin همراه پلازا بمانید.

اگر فکر می‌کنید که از یک درام حقوقی با سرعت کمتری نسبت به درام‌های هیجان‌انگیز خارجی هرگز لذت نخواهید برد، پیشنهاد می‌کنیم سریال Divorce Attorney Shin را تماشا کنید تا به شما ثابت کند که اشتباه می‌کنید. گاهی اوقات کمی ملودراماتیک و غمگین بودن می‌تواند در عین حال بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور باشد و این همان کاری است که سریال کره ای شین وکیل طلاق با کارگردانی لی جه هون (Lee Jae-hoon) و لیم جون هیوک (Lim Jun-hyuk) و نویسندگی یو یونگ آه ( Yoo Young-ah)، در ژانر درام با درون مایه طنز با شما خواهد کرد. زمان پخش سریال شین وکیل طلاق نیز 4 مارس تا 9 آپریل 2023 بود. با معرفی سریال شین وکیل طلاق همراه ما باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال شین وکیل طلاق

شین سونگ هان یک پیانیست نابغه و استاد دانشگاه موسیقی در آلمان است. او پس از شنیدن خبر مرگ خواهرش به کره برمی‌گردد و تبدیل به یک وکیل طلاق می‌شود تا بتواند دلیل مرگ خواهرش را بفهمد و از خواهرزاده‌اش که حالا با مادر ناتنی جدیدش زندگی می‌کند از نزدیک محافظت کند. در این مسیر دو دوست صمیمی او جانگ هیونگ گون و جو جونگ شیک همیشه همراه او هستند و اتفاقات بسیاری را پشت سر می‌گذارند. هیونگ گون درگیر جدا شدن از همسر خود است و جونگ شیک خودش را بخاطر مرگ خواهر سونگ هان مقصر می‌داند. ماجراهای این سه دوست به کجا ختم خواهد شد؟

بازیگران سریال کره ای شین وکیل طلاق

در ادامه هنرپیشه های سریال شین وکیل طلاق را به‌طور مختصر معرفی می‌کنیم.

چو سئونگ وو در نقش شین سونگ هان

داستان سریال کره ای شین وکیل طلاق / دانلود سریال شین وکیل طلاق

چو سئونگ وو متولد 28 مارس 1980 است. این بازیگر کهنه‌کار و محبوب از سال 2000 تا کنون د رفیلم و سریال‌های بسیاری نقش‌آفرینی کرده است. از آخرین درام هایی که چو سونگ وو در آن‌ها حضور دارد می‌توانیم به سریال اکشن – رمانتیک و علمی تخیلی “Sisyphus: The Myth 2021″ در کنار پارک شین هه، سریال پزشکی ” Life 2018″ در کنار لی دونگ ووک، سریال جنایی و هیجان انگیز “Stranger 2017 – 2020” در کنار به دو نا اشاره کنیم.

هان هه جین در نقش لی سو جین

دانلود سریال Divorce Attorney Shin / نقد سریال شین وکیل طلاق

هان هه جین متولد 27 اکتبر 1981 است. این بازیگر پیش از حضور در سریال کره ای شین وکیل طلاق ، در آثار دیگری مانند سریال درام – عاشقانه ” Hold Me Tight 2018″ در کنار یون سانگ هیون ، سریال عاشقانه و ملودرام “One Warm Word 2013″ در کنار لی سانگ وو ، سریال پزشکی ” Syndrome 2012″ و سریال تاریخی – رمانتیک و معروف ” Jumong 2006″ در کنار سونگ ایل گوک بازی کرده است.

کیم سونگ کیون در نقش جانگ هیونگ گون؛ از بازیگران سریال شین وکیل طلاق

زمان پخش سریال شین وکیل طلاق / بازیگران سریال شین وکیل طلاق

کیم سونگ کیون متولد 25 می 1980 است. هر کیدرامی که سریال زیبا و دیدنی “Reply 1988″ را تماشا کرده باشد، بدون شک سونگ کیون را همیشه به عنوان پدر دردسر ساز و دوست داشتنی جونگ هوان (ریو جون یول) به یاد می‌آورد. این بازیگر در آثار بسیار دیگری مانند سریال ” Grid 2022″ در کنار سئو کانگ جون، سریال ” D.P. 2021″ در کنار جونگ هه این، سریال “The Fiery Priest 2019” در کنار کیم نام گیل و سریال “Untouchable 2017” در کنار جین گو نیز نقش‌آفرینی کرده است.

جونگ مون سونگ در نقش جو جونگ شیک

بررسی سریال شین وکیل طلاق / معرفی سریال شین وکیل طلاق

جونگ مون سونگ متولد 13 ژانویه 1981 است. این بازیگر را می‌توانید در عناوین دیگری مانند فصل دوم سریال جنایی کاراگاهی “The Good Detective 2022″، سریال جاسوسی و اکشن “The Veil 2021” و سریال کمدی رمانتیک “The Undateables 2018” نیز دنبال کنید.

دیگر بازیگران سریال Divorce Attorney Shin

  • کانگ مال گئوم در نقش کیم سو یئون (دختر صاحب رامیون فروشی)
  • چا هوا یئون در نقش ما گوم هی (مادرشوهر جوها)
  • جون بائه سو در نقش پارک یو سوک (رئیس تیم حقوقی گوم ها)
  • هان اون سونگ در نقش چوی جون (وکیلی که برای جاسوسی به دفتر حقوقی وکیل شین رفت)
  • چا سونگ جه در نقش مین سو (پسر لی سو جین)

نقد و بررسی سریال شین وکیل طلاق

وقتی به لیست نمایشنامه‌های یک نویسنده نگاه می‌کنید، بینشی در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشید، دریافت می‌کنید. یو یونگ آه دوست دارد شخصیت‌های درام‌هایش تحت فشار بیرونی قرار بگیرند و به دنبال حرکت برای رها شدن باشند. او از یک ایده عاشقانه و واقع‌بین در سریال «Encounter 2018» به انبوهی از مضامین ملودرام سنگین در سریال «Thirty Nine 2022» رسید، پس سریال Divorce Attorney Shin قرار است به کجا برسد؟ سریال کره ای شین وکیل طلاق در واقع بر اساس وبتونی به همین نام توسط کانگ ته کیونگ ساخته شده است.این نویسنده و کارگردان توانمند با این درام بار دیگر نقاط قوت خود را به رخ می کشند: ترسیم پرتره های واقعی، نمایش احساسات واقعی و پویایی روابط با نمایش بسیاری از جزئیات زندگی معمولی مردم عادی حین رسیدگی به پرونده‌های طلاق.

بسیاری از کیدرامرها عاشق چو سونگ وو در نقش هوانگ شی موک در سریال Stranger هستند. احتمالا سریال غریبه یکی از بهترین کارهایی است که او تا به حال به عنوان یک بازیگر انجام داده است. با این حال، نمی‌توانیم بگوییم که چقدر از او به عنوان شین سونگ هان، پیانیست بزرگی که تبدیل به وکیل طلاق شده است، لذت می‌بریم. ما هرگز چو سونگ وو را به این شکل ندیده بودیم. رویکرد او به عنوان بازی در نقش یک دایی، یک دوست و یک وکیل و برادر بسیار درخشان، قابل لمس و تاثیرگذار است. نقش وکیل شین آنقدر به او می‌آید که جدا کردن بازیگر از شخصیت سونگ هان بسیار سخت است.

سریال شین وکیل طلاق / سریال Divorce Attorney Shin / سریال کره ای شین وکیل طلاق

ژانر سریال شین وکیل طلاق نیز درام است اما همان‌قدر که سکانس‌های احساسی و تاثیر گذار در آن وجود دارد، سکان‌های کمدی و به‌یاد ماندنی هم دارد. با اینکه ما نویسنده را برای خلق شین سونگ هان در سریال Divorce Attorney Shin تحسین می‌کنیم، اما تمام این اعتبار به چو سونگ وو تعلق می‌گیرد که تجسم چنین مرد بامزه، خلاق، دلسوز، ساده و در عین حال پیچیده که توسط عشق، غم و نیاز به عدالت هدایت می‌شود را به تصویر کشیده است. البته این فقط چو سونگ وو نیست که در این درام می درخشد. دوستی محکم او با جونگ مون سونگ و کیم سونگ کیون از زیباترین روابط دوستی سریال‌های اخیر کره است. تماشای اینکه چگونه از یکدیگر محافظت می‌کنند و در عین حال همیشه از ضعف‌ها، نقاط قوت و دردهای یکدیگر آگاه هستند بسیار دل‌گرم کننده است. این 3 نفر نیازی به صحبت کردن از درد و مشکلات یا شادی ندارند، هر 3 نفر دقیقا می‌دانند چه زمانی باید به یکدیگر فضای کافی بدهند یا درصورت نیاز به هرطریقی که شده یکدیگر را تنها نگذارند. آن‌ها واقعاً تصویری دقیق از چیستی و چگونگی یک دوستی واقعی هستند.

در بخش دیگر سریال کره ای شین وکیل طلاق ماجراهایی از بسیاری از مردم می‌بینیم که به دلایل نادرست تلاش می‌کنند تا ازدواج خود را حفظ کنند. برخی افراد این کار را فقط برای فرزندان خود انجام می‌دهند. برخی این کار را انجام می‌دهند زیرا فکر می‌کنند طلاق باعث شکست آن‌ها می شود و خانواده و جامعه آن‌ها را طرد می‌کنند. برخی حتی به این دلیل این کار را انجام می‌دهند که باور ندارند می‌توانند از نظر مالی زنده بمانند. ساده ترین کار برای حل یک مشکل هیچ‌کاری نکردن است. اما، وقتی کسی کاری برای راضی کردن خانواده یا جامعه انجام نمی‌دهد، مشکل هم از بین نمی‌رود. هیچ کس با این فکر که طلاق خواهد گرفت وارد ازدواج نمی‌شود. با این حال، برخی از موارد در یک ازدواج، اعم از خشونت، خیانت، یا سوء استفاده (جسمی، روحی، عاطفی) غیرقابل بخشش هستند و برای سلامت روان همه افراد درگیر طلاق مشکل ایجاد می‌کند. طلاق گرفتن، به ویژه در جامعه‌ای مانند کره جنوبی که در آن تابو محسوب می‌شود، باید یکی از پیچیده ترین، یا ترسناک‌ترین، تصمیمات باشد. و بینندگان سریال وکیل طلاق شین را تحسین می‌کنند چرا که سعی می‌کند به روش خاص خود بیان کند که این‌ها همه دام‌ها و تصورات نادرستی هستند که باید آن‌ها را نادیده بگیریم.

همان‌طور که خلاصه سریال شین وکیل طلاق گفتیم، این درام به بسیاری از مسائل اجتماعی می‌پردازد، اما هسته اصلی داستان سریال Divorce Attorney Shin برای بیننده رفاقت بین سه دوست است که پیوندی قوی‌تر از خون دارند که جذابیت این درام است. نبرد نهایی شین سونگ هان فقط برای برنده شدن نبود، بلکه برای اصلاح اشتباهات بزرگترها بود، با این حال یک کودک بهای آن‌را می‌پرداخت، چیزی که برای او بسیار شخصی بود. و باز هم باید تاکید کنیم که همه بازیگران به ویژه بازیگران کودک، مردان کوچک این درام کانگ هیون یو و سئو گی یئونگ، که بسیار فراتر از سنین کوچک خود بالغ هستند چقدر بی‌نظیر در سریال حضور داشتند و در به تصویر کشیدن تلاش یک خردسال در سکوت برای محافظت از کسانی که دوستشان دارند چقدر عالی عمل کردند. در نهایت، نمی‌توانیم نوه سوزانا را ستایش نکنیم، که در نقش جین یئونگ جو، نامادری و همسر شرور، وسواس و مادی‌گرا چقدر خوب عمل کرد. غیر از این است که اگر در یک درام از شخصیت منفی متنفر هستیم، به این معناست که او نقشش را به خوبی بازی کرده، این‌طور نیست؟

سریال شین وکیل طلاق / سریال Divorce Attorney Shin / سریال کره ای شین وکیل طلاق

احتمالا تمام بینندگان با فکر کردن به سریال شین وکیل طلاق، 3 دوست قدیمی را به یاد خواهند آورد که در دفتری کوچک با ظاهر قدیمی با یک در کشویی چوبی که گاهی اوقات گیر می‌کند، زندگی روزمره خودشان را می‌گذرانند. همچنین، آپارتمان لوکس وکیل شین، جایی که او شب‌های خود را با گوش دادن به موسیقی تروت با صدای بلند، و ترجیحاً آواز خواندن و نوشیدن سوجو می‌گذراند را فراموش نخواهند کرد (حتی شاید سراغ آهنگ‌های تروت بروند). و سپس رستوران دنج رامیون فروشی، گوینده معروف رادیو لی سوجین که در نهایت به تیم ملحق می‌شود و یک وکیل جوان دیگر که به نوعی بخاطر مهارت‌های پیانو وکیل شین به او علاقه‌مند شده و به دفترش می‌پیوندد، رابطه زیبای سوجین و پسر کوچکش و وکیل شین با خواهرزاده‌اش، همه این‌ها چیزهایی هستند که با شنیدن نام این درام به یاد خواهیم آورد.

وکیل شین برای عدالت مبارزه می‌کند اما نه با سلاح گرم یا مشت، بلکه طبق قانون، با شواهد، مدارک و دیدگاه ریزبین خود. داستان در همه سطوح تفاوت‌های ظریفی پیدا می‌کند که در طول زمان تأثیر عمیق‌تری را نشان می‌دهد. ظریف اما ماندگار. گاهی بیشتر در صدای آکوا، گاهی بیشتر در تن صدای آریا، گاهی بیشتر در صدای ایگنیس، و گاهی بیشتر در صدای تِرا. داستانی که به شیوه‌ای منسجم و جامع روایت می‌شود و کیفیت بسیار منحصر به فرد و بالا را آشکار می‌کند. اگر در مورد نمرات سریال شین وکیل طلاق کنجکاو هستید باید بگوییم که این سریال امتیاز 7.4 از 10 را از سایت آی‌ام‌دی‌بی و امتیاز 90 از 100 را از راتن تومیتوز گرفته است.

سخن آخر

با نقد سریال شین وکیل طلاق همراهتان بودیم. سریال Divorce Attorney Shin آرام، دنج و لذت بخش است. تماشای آن احساس گرما و امید را به بیننده منتقل می‌کند و تیم بازیگری فوق‌العاده ای آن‌را هدایت می‌کنند. این درام تنها 12 قسمت است پس دانلود سریال شین وکیل طلاق و تماشای آن به زمان زیادی احتیاج ندارد. نظر شما درباره این سریال چیست؟ از تماشای آن راضی بودید؟ می‌توانید در بخش دیدگاه ها در مورد این درام با ما صحبت کنید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه پلازا بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو