همه چیز درباره انیمه دوتا خون اژدها ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

همه چیز درباره انیمه دوتا خون اژدها ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/3/6

15:35


همه چیز درباره انیمه دوتا خون اژدها ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

اگر اوتاکو باشید مطمئنا عاشق انیمه Dota Dragon’s Blood خواهید شد. این انیمه تلفیقی از ماجراهای گوناگون و صحنه‌های جذاب است که هر کسی را مجذوب خود می‌کند. با پلازا در معرفی انیمه دوتا: خون اژدها همراه باشید.

انیمه دوتا خون اژدها از روی یک بازی ویدئویی در سال 2013 توسط Valve ساخته شده است. این نمایش توسط استودیو میر (Mir) با همکاری شرکت اشلی ادوارد میلر (Edward Miller) یعنی Kaiju Boulevard تولید شد. زمان پخش انیمه دوتا خون اژدها ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ بوده و تعداد قسمت های انیمه دوتا خون اژدها نیز ۳ فصل ۲۴ قسمتی است.

ژانر انیمه dota dragons blood اکشن، درام و ماجراجویانه است و سبک آن نیز هر چشمی را به خود جلب می‌کند. این انیمه نه تنها صحنه‌های اکشن را عالی نمایش می‌دهد، بلکه در بخش‌های درام نیز خوب به نظر می‌رسد. با دیدن این انیمه ممکن است به یاد انیمه Blood of Zeus خواهید افتاد. به همین دلیل است که برای بزرگسالان و نوجوانان بالای ۱۶ سال مناسب‌تر است. انیمه Dota Dragon’s Blood محصول کشورهای کره جنوبی و آمریکا است و کارگردانان آن نیز تماما کره‌ای هستند، با این حال، به زبان انگلیسی منتشر شده است. در ادامه با بررسی انیمه dota dragons blood اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت، با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه دوتا: خون اژدها

داستان انیمه دوتا خون اژدها در یک دنیای فانتزی پر از جادو و ماجراهای عجیب و غریب اتفاق می‌افتد. این داستان درباره یک شوالیه اژدها، به نام داویون (Davion) است که اژدهاها را شکار کرده و می‌کشد تا جهان را به مکانی امن‌تر تبدیل کند. او در کاری که انجام می‌دهد بسیار خوب است و هر جا که می‌رود به او افتخار می‌کند. او در میخانه‌ها نوشیدنی رایگان دریافت می‌کند و خانم‌ها عاشق او هستند. در نبرد بین شیاطین و نژاد اژدها ادوورم (Eldwurm)، اژدهایی به نام (Slyrak) روح خود را با دایوون ادغام می‌کند. با این اتفاق غیر منتظره، تمام زندگی او زیر و رو می‌شود.

داویون که از اژدهای پنهان در وجود خود بیزار است، همراه با میرانا (Mirana) و مارسی (Marci) به قله‌های شکسته می‌پیوندد، به این امید که حکیم فراخوان (Invoker) نیز بتواند پاسخ‌هایی برای مشکل خود پیدا کند. علاوه بر این، آن‌ها می‌خواهند تا شیطانی به نام تروبلید (Terrorblade) را که می‌خواهد همه اژدهایان را بکشد و روح آن‌ها را جمع‌آوری کند، متوقف کنند.

شخصیت‌ های انیمه دوتا: خون اژدها

شخصیت های انیمه دوتا خون اژدها بسیار زیاد هستند و هر فصل نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. با این حال، شخصیت های اصلی انیمه دوتا خون اژدها ۳ کاراکتر هستند. در ادامه کاراکترهای انیمه Dota Dragon’s Blood را معرفی خواهیم کرد:

داویون (Davion)

شخصیت های انیمه دوتا خون اژدها

داویون، با صدا پیشگی یوری لوونثال (Yuri Lowenthal)، یک شوالیه اژدها است که از اژدهایان برای قتل عام خانواده اش در کودکی، متنفر است. پس از مشاهده شرارت تروربلید، او با الدوورم‌ها متحد می‌شود و به میرانا و مارسی در جستجوی آن‌ها کمک می‌کند. در طول داستان انیمه Dota Dragon’s Blood میرانا عاشق او می‌شود.

پرنسس میرانا (Princess Mirana)

معرفی انیمه دوتا: خون اژدها

میرانا در هلیو امپریوم (Helio Imperium) با پدرش امپراتور، مادرش و سرپرستش نایب السلطنه کاشورا (Viceroy Kashurra) بزرگ شد. وقتی میرانا متوجه شد که مارسی به دلیل لال بودنش مورد آزار قرار می گیرد، او را خدمتکار شخصی خود کرد و با او مانند یک دوست رفتار کرد. آنها مدتی در هلیو امپریوم به خوشی زندگی کردند تا اینکه امپراتور شابارا (Shabarra ) به کشور پدرش حمله کرد و نائب السلطنه، یعنی کاشورا، والدینش را کشت. این باعث شد که او و مارسی به جنگل‌های نایت سیلور (Nightsilver) فرار کنند، جایی که او توسط الهه سلمن به فرزندی پذیرفته شد.

صداپیشگی این شخصیت را لارا پالور (Lara Pulver) برعهده دارد. میرانا شاهزاده خانم تبعیدی جنگل‌های شبانه و عاشق داویون است. او برای بازیابی نیلوفرهای ربوده شده الهه حامی خود سلمن (Selemene) به همراه مارسی، محافظ لال، خدمتکار و بهترین دوستش به جستجو می‌رود، در پایان کتاب 3، به طور ضمنی گفته می‌شود که او فرزند داویون را باردار است.

اسلیراک (Slyrak)

کاراکترهای انیمه Dota Dragon's Blood

یکی از هشت اژدهای بزرگ است. اسلیراک یک الدوورم مغرور و مخرب است که از داویون به عنوان میزبان برای زنده ماندن و مبارزه با تروربلید استفاده می‌کند.

فراخوان (Invoker)

دانلود انیمه Dota: Dragon’s Blood

در کتاب به وضوح ذکر شده است که قرن‌ها قبل از شروع سریال، الفی که به عنوان Invoker شناخته می‌شد با سلمن فانی ازدواج کرد و از او یک دختر به نام فیلومنا (Filomena) داشت. احتمالا از طریق ابزارهای جادویی، او به همسرش سلمن ابزاری داد تا الهه ماه منه (Mene) را بکشد و قدرت او را بدزدد. با این حال، او از پرستش سلمن امتناع کرد و دخترشان را به دره‌ای در قله‌های شکسته برد و در آنجا برجی را که بعدها به خانه‌شان تبدیل شد، ساخت.

صداپیشگی این شخصیت را تروی بیکر (Troy Baker) برعهده دارد. او یک الف با قدرت جادویی است که در جستجوی میرانا نقش اساسی داشت. او از سلمن به خاطر نقشی که در مرگ فرزندش داشت، متنفر است. او برای احیای دخترش با تروربلید معامله می‌کند. فراخوان جادوگری است که با هویت مخفی زندگی می‌کند و ذهن همه را برای کشتن سلمن و شش اژدهای الدوورم باقی مانده جادو می‌کند.

سلمن (Selemene)

تریلر انیمه Dota Dragon's Blood

سلمن که صداپیشگی او را آلیکس ویلتون ریگان (Alix Wilton Regan) برعهده دارد، درواقع الهه ماه است. همچنین او مخالف الف‌هایی است که از پرستش او امتناع می ورزند و پس از دزدی نیلوفرهایش توسط فایمرین (Fymryn) به آن‌ها اعلام جنگ می‌کند. او بسیار خودخواه است. به طوری که تمام کسانی که او را نمی‌پرستند، با خشونت او مواجه می‌شوند. سلمن هیچ رحمی به هیچکس ندارد، حتی نسبت به دختر خودش!

امتیازات انیمه دوتا خون اژدها

انیمه دوتا خون اژدها از سال 2021 تاکنون در حال ساخت و انتشار است. تریلر انیمه Dota Dragon’s Blood در تاریخ 17 فوریه 2021 اعلام شده بود ولی تاریخ پخش آن 25 مارس در نتفلیکس بود. این انیمه یک همکاری مشترک بین استودیوی کره جنوبی Mir و شرکت آمریکایی Kaiju Boulevard است. در نقد انیمه دوتا: خون اژدهاانیمه دوتا خون اژدها نیز از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفته است.

به دلیل این که دو استودیوی آسیایی و آمریکایی در ساخت آن دست داشته‌اند، این انیمه تلفیقی از فرهنگ هر دو کشور شده و امتیازات انیمه دوتا خون اژدها بسیار بالا و عالی هستند. از سوی سایت Rotten Tomatoes 75 درصد رای مثبت گرفته است. در سایت IMDb، نیز امتیاز 7.8 از 10 را از آن خود کرده است.

کلام آخر

دانلود انیمه Dota: Dragon’s Blood ممکن است شما را به فکر دانلود بازی آن نیز بیاندازد. انیمه دوتا خون اژدها، یک انیمه واقعا خارق العاده است. سبک انیمه بسیار زیبا و ترکیبی از بهترین‌ها است. بسیاری از صحنه‌ها شما را وادار می‌کند که ساعت‌ها آن را تماشا کنید. امتیازات و فیلمبرداری، این انیمه کاملا در یک سطح دیگر است و اگر به انیمه‌های اکشن و درام علاقمندید، این انیمه را از دست ندهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو