فیلم جرج فورمن بزرگ (Big George Foreman) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم جرج فورمن بزرگ (Big George Foreman) ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/3/12

22:39


فیلم جرج فورمن بزرگ (Big George Foreman) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم Big George Foreman 2023 یک فیلم با ژانر درام، ورزشی و بیوگرافی است در سال 2023 اکران شد. برای آشنایی بیشتر با فیلم جرج فورمن بزرگ تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی جرج فورمن بزرگ یک اثر آمریکایی محصول سال 2023 به کارگردانی جورج تیلمن جونیور (George Tillman Jr) است. ژانر فیلم Big George Foreman 2023 درام، ورزشی و بیوگرافی است. این فیلم بر زندگی قهرمان سنگین وزن جهان، یعنی جورج فورمن تمرکز دارد. کریس دیویس ایفای نقش شخصیت اصلی این فیلم را بر عهده دارد. همچنین جاسمین ماتیوز (Jasmine Mathews)، جان ماگارو (John Magaro)، سالیوان جونز (Sullivan Jones)، لارنس گیلیارد جونیور (Lawrence Gilliard Jr)، سونجا سون (Sonja Sohn) و فارست ویتاکر (Forest Whitaker) در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. 28 اپریل 2023 برابر با 8 اردیبشت 1402 تاریخ انتشار فیلم Big George Foreman 2023 می‌باشد. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی فیلم جرج فورمن بزرگ می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم جرج فورمن بزرگ

فیلم Big George Foreman 2023

خلاصه فیلم Big George Foreman 2023 به این صورت است که جورج فورمن با گذر از دوران کودکی سختش که با فقر زیاد همراه بود، به یکی از امیدوارکننده‌ترین بوکسورهای جوان جهان تبدیل شد، تجربه‌ای نزدیک به مرگ در رینگ را تجربه می‌کند و پس از تصمیم‌گیری برای تبدیل شدن به یک وزیر و واعظ باپتیست، عهد می‌بندد که دیگر هرگز وارد رینگ نشود.پس از سال‌ها، در حالیکه روز به روز بیشتر به ورشکستگی باشگاهش نزدیک می‌شد، فورمن دوباره با مربی سابقش ارتباط برقرار می‌کند و به پیرترین بوکسور تاریخ تبدیل می‌شود که قهرمانی سنگین وزن را به دست آورده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر فیلم Big George Foreman 2023 را مشاهده نمایید.

بازیگران فیلم جرج فورمن بزرگ

هنرپیشه های فیلم جرج فورمن بزرگ

یک فیلم با ژانر بیوگرافی بر اساس زندگی جورج فورمن در سال 2021 گزارش شد. این فیلم توسط جورج تیلمن جونیور بر اساس فیلمنامه‌ای از  جورج تیلمن (George Tillman Jr) کارگردانی شد که از داستانی نوشته شده توسط بالدوین و دن گوردون اقتباس شده است. کریس دیویس برای نقش فورمن، فارست ویتاکر در نقش داک بروادوس و سالیوان جونز در نقش محمد علی انتخاب شدند. مایکل کی ویلیامز (Michael Kenneth Williams) در ابتدا به عنوان داک برادوس (مربی فورمن) انتخاب شد، اما قبل از شروع تولید درگذشت. در ادامه با برخی هنرپیشه های فیلم جرج فورمن بزرگ آشنا خواهید شد.

کریس دیویس در نقش جورج فورمن

معرفی فیلم جرج فورمن بزرگ

کریس دیویس بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش استیل در فیلم درام یهودا و مسیح سیاه و مالک در فیلم Space Jam: A New Legacy شناخته می‌شود. دیوید در کمدن، نیوجرسی بزرگ شد و به عنوان یک دانش آموز در آکادمی هنرهای خلاقانه شروع به بازیگری کرد. دیویس که در سال 2009 از دانشگاه چینی فارغ التحصیل شد و مدرک خود را در هنرهای تئاتر دریافت کرد، نقش موفقیت آمیز خود را با حضور در فیلم دیترویت در سال 2017 ایفا نمود.

در 12 دسامبر 2018 برابر با 21 آذر 1397، دیویس در نقش لوک در فیلم شب تابستانی به کارگردانی جوزف کراس انتخاب شد. در 27 مه 2021 برابر با 6 خرداد 1400، دیویس به عنوان جورج فورمن در فیلم بیوگرافی جورج تیلمن جونیور در سال 2023 انتخاب شد. در می 2022، دیویس در نقش بیف لومان در فیلم احیای مرگ فروشنده به کارگردانی میراندا کرامول و ماریان الیوت به همراه وندل پیرس، شارون دی کلارک و آندره دی شیلدز انتخاب گردید.

لارنس گیلیارد جونیور در نقش آرچی مور

تاریخ انتشار فیلم Big George Foreman 2023

لارنس گیلیارد جونیور متولد ۲۲ سپتامبر ۱۹۷۱ برابر با 31 شهریور 1350 بازیگر آمریکایی است که در فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و تئاتر ظاهر شده است. او نقش D’Angelo Barksdale را در سریال درام HBO The Wire بازی کرد، نقشی که تحسین منتقدان را برای او به ارمغان آورد. او همچنین برای بازی در نقش باب استوکی در درام ترسناک The Walking Dead از AMC شناخته می‌شود. او در مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی دیوید سیمون HBO The Deuce بود که در سپتامبر 2017 پخش شد و در اکتبر 2019 به پایان رسید.

گیلیارد در شهر نیویورک متولد شد. او و خانواده‌اش در هفت سالگی به بالتیمور، مریلند نقل مکان کردند. گیلیارد کلارینت می‌‎نواخت و موسیقی کلاسیک را در مدرسه هنرهای بالتیمور تحصیل کرد. جادا پینکت اسمیت و توپاک شکور همکلاسی‌های گیلیارد در مدرسه هنر بالتیمور بودند. پس از سه سال تحصیل در مدرسه جولیارد به عنوان دانش آموز اجرای کلارینت، گیلیارد تصمیم گرفت به جای موسیقی، بازیگری را دنبال کند. او همچنین بازیگری را در آکادمی هنرهای دراماتیک آمریکا، استودیو بازیگری نیویورک و کنسرواتوار استلا آدلر تحصیل کرد.

جان ماگارو در نقش دزموند

مدت زمان فیلم جرج فورمن بزرگ

جان رابرت ماگارو متولد ۱۶ فوریه ۱۹۸۳ برابر با 27 بهمن 1361 یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او در فیلم‌های محو نشدن (2012)، کوتاه بزرگ (2015)، کارول (2015)، اولین گاو (2017)، نمایش (2022) و زندگی‌های گذشته (2023) بازی کرده است. او همچنین در سریال‌های شبکه نتفلیکس Orange Is the New Black (2015-2019) و The Umbrella Academy (2019) و سریال شبکه آمازون Crisis in Six Scenes (2016) به ایفای نقش پرداخت. او اولین بازی خود را در برادوی در نقش ارل ویلیامز، محکوم فراری، در فیلم احیای صفحه اول در سال 2016 انجام داد.

جان ماگارو در آکرون، اوهایو، پسر وندی و جیمز ماگارو به دنیا آمد و در حومه نزدیک آن یعنی آبشار مونرو بزرگ شد. پدرش ایتالیایی تبار و مادرش یهودی است. او تحت اعتقادات مادرش پرورش یافت و پدر و مادرش معلم بودند. جان هنگام تحصیل در مدرسه در منطقه مدرسه شهر استو-مونرو فالز، بازیگری در تئاتر محلی را آغاز کرد، از جمله نمایش‌هایی در کلیولند پلی‌هاوس و تئاتر کنت ایالت پورتهاوس در مرکز موسیقی بلوسم و وتروان پلی‌هاوس در آکرون، اوهایو. در جوانی، جان ماگارو در تبلیغات تلویزیونی نیز ظاهر شد و در قسمت نجات 911 نقش کوچکی داشت.

سم ترامل در نقش کشیش ویردل استوکس

نقد فیلم Big George Foreman 2023

سام ترامل متولد ۲۹ ژانویه ۱۹۶۹ برابر با 9 بهمن 1347 یک هنرپیشه آمریکایی است که برای بازی در نقش سم مرلوت در سریال درام فانتزی HBO True Blood شناخته می‌شود. او برای بازی در نقش ریچارد میلر در فیلم Ah, Wilderness نامزد جایزه تونی بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک نمایشنامه شد.

ترامل در تئاتر، برادوی، آف برادوی، سینما و تلویزیون کار کرده است. از کارنامه کاری او می‌توان اجرای نامزد جایزه تونی در Ah, Wilderness! در مرکز لینکلن خارج از برادوی، انتخاب دلال، شب من با رگ، اگر خاطره خدمت می‌کند و صداهای اجدادی و کیت مارلو در تئاتر عمومی جوزف نام برد.

نمرات فیلم جرج فورمن بزرگ

نمرات فیلم جرج فورمن بزرگ

مدت زمان فیلم جرج فورمن بزرگ 2 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد. این فیلم نمرات خوبی از منتقدان و طرفداران دریافت نکرد و آن را می‌توان به عنوان یک فیلم شکست خورده دانست. نقد فیلم Big George Foreman 2023 در سایت Imdb نمره 6.5 از 10، در سایت Rotten Tomatoes نمره 44 از 100 و در سایت Metacritic نمره 45 از 100 را دریافت کرد. در ادامه بررسی فیلم Big George Foreman 2023 توسط منتقدان را خواهید دید.

The A.V. Club / تیموتی کوگشل آوریل: 83

داستان معجزه آسای قهرمان سنگین وزن جهان یکبار و آینده، فیلمی عالی در مورد شخصیت محبوبی است که واقعاً پیر به نظر می‌رسد و داستانش شامل نوع بازگشت‌هایی است که معمولاً برای اکثر داستان‌ها در نظر گرفته می‌شود.

The New Yorker / ریچارد برودی: 60

داستان کودکی جورج جوان و به شهرت رسیدن او جذابیتی پرتنش و متلاطم دارد، اما داستان قهرمانی سنگین‌وزن حرفه‌ای و هر آنچه در پی آن می‌آید بویی از زندگی‌نامه‌ای شرکتی دارد که به صورت بسیار بدی نوشته شده است.

The Guardian / پیتر برادشاو: 60

فیلم از طریق رویدادهای متوالی زندگی شگفت‌انگیز فورمن را به شیوه‌ای کارآمد، نامحسوس و بی‌نظیر، تمرکز روی ازدواج‌های متعدد او می‌گذرد.

Variety / اوون گلیبرمن: 60

این فیلم عامیانه و متعارف و تا حدودی ساده است، اما به حقایق و روحیه این مرد وفادار می‌ماند و حماسه‌ای که آن‌ها به آن اضافه می‌کنند در تاریخ ورزش بی‌نظیر است.

The Hollywood Reporter / فرانک شِک: 50

جورج فورمن بزرگ دقیقا بد نیست و پتانسیل زیادی دارد. شما همچنان منتظر می‌مانید تا ضربه ناک اوتی وارد کند، اما این اتفاق هرگز نمی‌افتد.

St. Louis Post-Dispatch / کیتی والش: 50

نمی‌توان انکار کرد که خود نقش جورج فورمن بسیار جذاب‌تر کل از این نمایش معمولی است.

Empire / جان نوجنت: 40

فیلم جرج فورمن بزرگ نگاهی کاملاً متعارف به یک مرد غیر متعارف می‌کند که فیلم را بسیار بد جلوه می‌دهد.

کلام آخر

بررسی فیلم Big George Foreman 2023

فیلم Big George Foreman 2023 یکی از فیلم‌های جذاب سال 2023 است که ژانر درام و ورزشی دارد. اگر جورج فورمن و زندگی و افتخارات او علاقه دارید، سریعاً به دانلود فیلم Big George Foreman 2023 بپردازید و از آن لذت ببرید. با توجه به نمرات نا امیدکننده‌اش، اینه فیلم می‌تواند طرفداران این ژانر را راضی نگه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو