فیلم هدف بعدی پیروزی است | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم هدف بعدی پیروزی است | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/9/3

10:22


فیلم هدف بعدی پیروزی است | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم هدف بعدی پیروزی است یکی از فیلم‌های محصول آمریکا است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Next Goal Wins آشنا شویم.

ژانر فیلم Next Goal Wins کمدی، درام و ورزشی است و بر اساس یک مستند به همین نام اثر مایک برت (Mike Brett) و استیو جیمیسون (Steve Jamison) تولید شده است. کارگردانی این فیلم را تایکا وایتیتی (Taika Waititi) بر عهده داشته است که کاندید دریافت جایزه‌های متعددی از جمله گلدن گلوب و Primetime Emmy شده است و همچنین جایزه‌های اسکار و بفتا دریافت کرده است. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، اسکار کایتلی (Oscar Kightley)، ریچل هاوس (Rachel House)، ویل آرنت (Will Arnett) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) را نام برد. همچنین مدت زمان فیلم گل بعدی برنده می شود حدود 1 ساعت و 40 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم Next Goal Wins خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم هدف بعدی پیروزی است

فیلم Next Goal Wins برای اولین بار در تاریخ 10 سپتامبر 2023 برابر با 19 شهریور 1402 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) به نمایش درآمد. سپس در تاریخ 17 نوامبر 2023 برابر با 26 آبان 1402 در ایالات متحده منتشر شد.

داستان فیلم هدف بعدی پیروزی است

فیلم Next Goal Wins

به طور خلاصه فیلم Next Goal Wins درباره توماس رونگن، سرمربی هلندی آمریکایی تیم فوتبال American Samoa است که با گزینه اخراج یا پذیرش یک کار تقریبا غیر ممکن روبرو شده است. او باید این تیم که شکست با دریافت 31 گل در برابر تیم استرالیا در مقدماتی جام جهانی را در کارنامه دارد به یک تیم خوب تبدیل کند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم هدف بعدی پیروزی است را تماشا کنید.

هنرپیشه های فیلم گل بعدی برنده می شود و نقش‌های آن‌ها

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از بازیگران فیلم هدف بعدی پیروزی است آشنا خواهیم شد.

مایکل فاسبندر در نقش توماس رونگن

بررسی فیلم Next Goal Wins

مایکل فاسبندر یک بازیگر اهل ایرلند است که در تاریخ 2 آوریل 1977 برابر با 13 فروردین 1356 در هایدلبرگ (Heidelberg) در آلمان غربی (West Germany) متولد شد. او جایزه‌های مختلفی دریافت کرده است و همچنین کاندید دریافت جایزه‌های بفتا، اسکار و گلدن گلوب شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم 12 Years a Slave محصول سال 2013 را نام برد. او همچنین در تعدادی از فیلم‌های X-Men حضور داشته است. مایکل فاسبندر در فیلم Next Goal Wins در نقش توماس رونگن (Thomas Rongen) حضور داشته است.

اسکار کایتلی در نقش تاویتا

معرفی فیلم هدف بعدی پیروزی است

اسکار کایتلی یک بازیگر، مجری تلویزیون، نویسنده، کارگردان و کمدین ساموآیی نیوزیلندی است که در تاریخ 14 سپتامبر 1969 برابر با 26 شهریور 1348 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان انیمیشن Moana محصول سال 2016 را نام برد که در آن صداپیشه یکی از شخصیت‌ها بوده است. اسکار کایتلی در فیلم هدف بعدی پیروزی است ایفای نقش کاراکتر تاویتا (Tavita) را بر عهده داشته است.

ریچل هاوس در نقش روث

هنرپیشه های فیلم گل بعدی برنده می شود

ریچل هاوس یک بازیگر و کارگردان نیوزلندی است که در تاریخ 20 اکتبر 1971 برابر با 28 مهر 1350 متولد شد. از جمله انیمیشن‌های معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان Moana و Soul را نام برد. او همچنین در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire محصول سال 2024 بازی کرده است. ریچل هاوس در فیلم Next Goal Wins در نقش کاراکتر روث (Ruth) بازی کرده است.

ویل آرنت در نقش الکس مگنوسن

بازیگران فیلم هدف بعدی پیروزی است

ویل آرنت یک بازیگر و کمدین کانادایی آمریکایی است که در تاریخ 4 می 1970 برابر با 14 اردیبهشت 1349 در تورنتو (Toronto) در انتاریو (Ontario) متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه انیمیشن BoJack Horseman محصول نتفلیکس (Netflix) را نام برد که در آن صداپیشه کاراکتر هم‌نام با عنوان این انیمیشن بود و یک Annie Award برای صداپیشگی در این سریال دریافت کرد. از جمله انیمیشن‌های دیگری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان Ratatouille را نام برد. او همچنین کاندید دریافت تعدادی جایزه Primetime Emmy شده است. ویل آرنت در فیلم هدف بعدی پیروزی است در نقش کاراکتر الکس مگنوسن (Alex Magnussen) بازی کرده است.

الیزابت ماس در نقش گیل

دانلود فیلم Next Goal Wins 2023

الیزابت ماس یک بازیگر و تهيه‌كننده آمریکایی است که در تاریخ 24 جولای 1982 برابر با 2 مرداد 1361 در لس آنجلس (Los Angeles) در ایالت کالیفرنیا (California) متولد شد. او جایزه‌های متعددی از جمله گلدن گلوب و Primetime Emmy کسب کرده است و همچنین کاندید دریافت Tony Award شده است. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم‌های The Invisible Man محصول سال 2020 و The French Dispatch محصول سال 2021 را نام برد. الیزابت ماس در فیلم گل بعدی برنده می شود در نقش کاراکتر گیل (Gail) بازی کرده است.

نقد فیلم گل بعدی برنده می شود و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم هدف بعدی پیروزی است و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ معروف آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.5 از 10، 41 از 100 و 45 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم Next Goal Wins به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند مطالعه کنید.

Washington Post / مایکل اوسالیوان: 75

در نهایت فیلم گل بعدی برنده می شود اصلا یک فیلم ورزشی نیست بلکه فیلمی است که شعارهای به طور فریبنده ساده آن، «شاد باش» و «زندگی فراتر از فوتبال نیز وجود دارد»، آسیب‌زننده‌ترین (و برنده‌ترین) ویژگی‌های آن هستند.

Original-Cin / بدون نام: 67

فیلم Next Goal Wins به اندازه کافی سرگرم‌کننده است.

IndieWire / استر زاکرمن: 50

فیلم گل بعدی برنده می شود تا اندازه زیادی یک اثر ناموفق است که مایل نیست حتی برای مهم‌ترین لحظه‌های آن از شوخی کردن دست بردارد.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 50

فیلم هدف بعدی پیروزی است یک تلاش بی کیفیت، سطحی و تکراری است که در هر مرحله در رسیدن به آنچه می‌خواهد ناموفق عمل می‌کند.

Variety / پیتر دبروژ: 40

ایده این است که اوقات خوبی داشته باشیم و وایتیتی می‌داند که چگونه آن را به مخاطبان ارائه دهد.

The Guardian / بنجامین لی: 40

این فیلم تلاشی بدون دقت و با کیفیت کم و به طور شگفت‌انگیزی غیر خنده‌دار برای بیان داستانی جالب به روشی غیر جالب است.

Observer / بدون نام: 25

فیلم هدف بعدی پیروزی است یک شبه کمدی توخالی است که پر از جوک‌های تکراری و بخش‌های خسته‌کننده است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم هدف بعدی پیروزی است پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Next Goal Wins 2023 را تماشا کنید و اگر از فیلم‌های کمدی و ورزشی خوشتان می‌آید و با اینکه نمرات کمی کسب کرده است و نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرده است، می‌خواهید با داستان و شخصیت‌های این فیلم بیشتر آشنا شوید، دانلود فیلم Next Goal Wins 2023 را شروع کنید.

علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد گل بعدی برنده می شود و نمره‌ای که از صد به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدید دیگری دیده‌اید که تماشای آن را توصیه می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو