تست بینایی: فقط 1 درصد از مردم می توانند تخم مرغ سفید را پیدا کنند!

تست بینایی: فقط 1 درصد از مردم می توانند تخم مرغ سفید را پیدا کنند!


منبع: خبرنما

4

1402/4/18

10:31


تست بینایی تخم مرغ سفید: آیا می توانید تخم مرغ سفید را در این پازل تصویری پیدا کنید؟ فقط افرادی با چشمانی به تیزبینی چشم عقاب می توانند تخم را در طول 10 ثانیه پیدا کنند! این تست را انجام دهید و بینایی خود را محک بزنید. چقدر در تشخیص چیزهای پنهان مهارت دارید؟ حتی […]

تست بینایی: فقط 1 درصد از مردم می توانند تخم مرغ سفید را پیدا کنند!

تست بینایی تخم مرغ سفید: آیا می توانید تخم مرغ سفید را در این پازل تصویری پیدا کنید؟ فقط افرادی با چشمانی به تیزبینی چشم عقاب می توانند تخم را در طول 10 ثانیه پیدا کنند! این تست را انجام دهید و بینایی خود را محک بزنید.

چقدر در تشخیص چیزهای پنهان مهارت دارید؟ حتی اکثر افرادی که بینایی عالی دارند هم نمی توانند تخم سفید را در این تصویر پیدا کنند. شما چطور؟ برای پیدا کردن تخم 10 ثانیه فرصت دارید. کارشناسان می گویند پازل های تصویری یک فعالیت آرام بخش و متمرکز برای استراحت و کاهش استرس مفید هستند. آنها می توانند به ترشح اندورفین، هورمونی که باعث بهبود خلق و خو می شود، کمک کنند.

تست بینایی تخم مرغ سفید را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و آنها را به چالش بکشید.

تست بینایی تخم مرغ سفید

 

تخم سفید را پیدا کنید

تصویر خرگوش های سفید و زیبا را در پارکی پر از تخم مرغ های عید نشان می دهد. به هر حال، این آزمون شما را به چالش می کشد تا در عرض 10 ثانیه تخم مرغ سفید مخفی شده در تصویر را پیدا کنید. ادعاها حاکی از آن است که تنها 1 درصد از افرادی که چشمان تیزی دارند می توانند این تست بینایی را موفقانه حل کنند.

زمان شما از الان شروع می شود.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

زمان شما تمام شد، آیا توانستید تخم مرغ سفید را پیدا کنید؟

جواب

اگر هنوز در تلاش برای یافتن تخم مرغ سفید هستید، ما پاسخ را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

تخم مرغ سفید

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی تخم مرغ سفید لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو