معرفی سریال ایکس او کیتی (XO, Kitty 2023)

معرفی سریال ایکس او کیتی (XO, Kitty 2023)


منبع: پلازا

5

1402/5/4

11:52


معرفی سریال ایکس او کیتی (XO, Kitty 2023)

سریال ایکس او کیتی یک اسپین آف 10 قسمتی از سری فیلم‌های سه گانه To All the Boys I’ve Loved Before و محصول نتفلیکس است. با معرفی سریال XO, Kitty 2023 همراه پلازا بمانید.

XO, Kitty یک مجموعه تلویزیونی کمدی رمانتیک آمریکایی است که توسط جنی هان (Jenny Han) برای نتفلیکس ساخته شده است. زمان پخش سریال ایکس او کیتی ۱۸ می ۲۰۲۳ بود و ساخت و انتشار فصل دوم این سریال نیز برنامه‌ریزی شده است. این مجموعه، اسپین آف مجموعه فیلم‌های To All the Boys (خود اقتباسی از سه گانه کتاب‌های To All Boys I’ve Loved Before)، اولین مجموعه تلویزیونی نتفلیکس است که از یک فیلم اصلی نتفلیکس جدا شده است. جنی هان علاوه بر ساخت برنامه، به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می‌کند. کیتی سانگ کاوی در حال رفتن به سفر خود برای یافتن عشق واقعی است. آنا کاتکارت نقش اصلی را در این مجموعه دوباره ایفا می‌کند و این نمایش نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است. تعداد قسمت های سریال XO, Kitty 2023 نیز 10 اپیزود است. با بررسی سریال ایکس او کیتی همراه ما باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال ایکس او کیتی

خلاصه سریال ایکس او کیتی/ ژانر سریال XO, Kitty 2023

در خلاصه سریال ایکس او کیتی آمده است که: کیتی (آنا کتکارت)، نوجوانی پرشور و برون‌گراست که از ایالات متحده به کره جنوبی نقل مکان می‌کند تا بتواند در مدرسه مادر فقیدش تحصیل کند. نقل مکان او به کره جنوبی در واقع باعث شد کیتی با دوست پسر راه دور خود نیز ملاقات کند. با این حال، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهند که باعث می‌شود کیتی از رفتنش به این مدرسه پشیمان شود!

بازیگران سریال ایکس او کیتی

در ادامه با معرفی بازیگران سریال XO, Kitty 2023 همراهتان هستیم.

آنا کتکارت در نقش کیتی

زمان پخش سریال ایکس او کیتی / بازیگران سریال ایکس او کیتی

آنا کتکارت متولد 16 جون 2003 است. این بازیگر بخاطر بازی در آثاری مانند فیلم ” Spin 2021″، سریال “Fast Layne 2019″، سریال “Zoe Valentine 2019″، فیلم “Odd Squad: World Turned Odd 2019″، سریال “OddTube 2016-2017” و سریال “Odd Squad 2016-2019” شناخته می‌شود.

چوی مین یونگ در نقش کیم دائه هون

سریال ایکس او کیتی / سریال XO, Kitty 2023

چوی مین یونگ متولد 9 اکتبر 2002 است. این بازیگر در عناوین دیگری مانند سریال “Twenty-Five Twenty-One 2022″، سریال ” You Are My Spring 2021″، سریال “Itaewon Class 2020″، سریال “Confession 2019” و سریال “Your Honor 2018” نیز حضور دارد. او بیشتر بخاطر بازی در موزیکال های کره جنوبی معروف است و حتی در سال 2020 در مراسم The 6th DIMF Musical Star جایزه بزرگ و اصلی این مراسم را دریافت کرده است.

کیم جیا در نقش هان یوری

نمرات سریال ایکس او کیتی / دانلود سریال XO, Kitty 2023

کیم جیا متولد 4 نوامبر 1992 است. این بازیگر را می‌توانید در فیلم “Happy Ending  2021” و سریال “Burning Questions 2021” نیز دنبال کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید جیا و لی سانگ هون (بازیگر نقش مین هو در سریال ایکس او کیتی ) با هم خواهر و برادر هستند.

لی سانگ هون در نقش مین هو

داستان سریال ایکس او کیتی / دانلود سریال XO, Kitty 2023

لی سانگ هون متولد 21 می 1996 است. سریال XO, Kitty 2023 دبیوی بازیگری این هنرمند است و او قرار است در فیلم درام ورزشی Gran Turismo (2023) که در آگوست 2023 منتشر خواهد شد نیز حضور داشته باشد.

آنتونی کیوان در نقش کوئینسی

سریال ایکس او کیتی / سریال XO, Kitty 2023

آنتونی کیوان بازیگر دو رگه فیلیپینی – ایرانی، متولد 13 آگوست 2000 است. آنتونی در آثار دیگری مانند فیلم “Student Body 2022″، سریال “2021 Generation“، سریال “2021  Love, Victor” و سریال “2020 Nathan in Alexa & Katie” نیز بازی کرده است.

بررسی و نقد سریال XO, Kitty 2023

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

سریال XO، Kitty به لطف سکانس‌ها و دیالوگ‌های کمدی کیتی و مین هو، پس از زمان نمایش آن در نتفلیکس از تاریخ ۱۸ می ۲۰۲۳ به یک گفتگوی داغ و پربازدید در تیک تاک و اینستاگرام تبدیل شد. این سریال به دلیل داستانی که ارائه می‌کند، یعنی دختر جوانی که تصمیم می‌گیرد تحصیلات خود را در کره جنوبی ادامه دهد، توجهات را به خود جلب کرد. حضور یک دختر جوان آمریکایی در کره در حالی که تلاش می‌کند درباره مادرش اطلاعات کسب کند و با دوست پسر راه دورش ارتباط بگیرد، ماجراهای بسیاری را در طول این سریال رقم می‌زند.

کیتی (آنا کتکارت) از پورتلند در ایالات متحده آمریکا به سئول در کره جنوبی نقل مکان می‌کند تا بتواند به مدرسه‌ای که مادرش در آن تحصیل می‌کرد، برود و ماجرا با قهرمان 16 ساله دو نژادی کره‌ای آمریکایی ما، کیتی شروع می‌شود که از خانه‌ا‌ش در پورتلند با هواپیما به یک مدرسه مستقل معروف در سئول به نام کیس، نقل مکان می‌کند. این مدرسه همچنین مدرسه فعلی دوست پسر دوردست او، دائه (چوی مین یونگ) است و او بدون اینکه به او بگوید در این مدرسه ثبت نام کرده است تا سورپرایزش کند. یک حرکت عاشقانه اعلام نشده که در کمال تعجب به یک فاجعه غیرقابل باور پایان می‌یابد. کیتی به زودی متوجه می‌شود که یوری، وارث ثروتمند و تنها دختر مدیر مدرسه کیس، که او را در اولین روز مدرسه سوار می‌کند، تا به مقصدش برساند، در واقع دوست دختر دائه است.

دائه در طول رابطه‌اش با کیتی، درباره وضعیت اقتصادی خانواده‌اش نیز دروغ گفته است! او برای تامین هزینه‌های شهریه‌اش مشکل دارد و پدرش راننده خانواده یوری است. در همین حال، مادر یوری، جینا (کیم یونجین)، مدیر مدرسه است، و به دلایل نامعلومی تصمیم می‌گیرد به دروغ بگوید که با مادر کیتی دوست نبوده است، علی‌رغم عکسی با قدمت 20 سال، که در اختیار کیتی است و آن دو را با هم نشان می‌دهد. یوری نیز رازهای خودش را دارد. او به دائه پول می‌دهد تا بصورت جعلی دوست پسرش شود و از رابطه ساختگی‌اش با دانش آموز برتر مدرسه، برای پنهان کردن عشق واقعی خود استفاده می‌کند تا خانواده‌هایشان دست از سر آن‌ها بردارند. همه این‌ها را فهمیدید؟ ما فقط 24 دقیقه‌ یا به عبارتی تنها قسمت اول سریال ایکس او کیتی را برایتان تعریف کردیم و داستان از اینجا پیچیده‌تر هم می‌شود.

بررسی سریال ایکس او کیتی / معرفی سریال XO, Kitty 2023

سبک و سرگرم کننده، سریال XO، Kitty اسپین آف 10 قسمتی از سه گانه نتفلیکس یعنی To All the Boys I’ve Loved Before است، که یک اقتباس سینمایی از رمان های پرفروش جنی هان به همین نام بوده است. کتکارت اولین بار در سال 2018 نقش کیتی را به عنوان خواهر کوچک 11 ساله و عینک‌دار شخصیت اصلی لارا جین (لانا کندور) بازی کرد. به عنوان یک اسپین آف، سریال XO، Kitty یک سریال نوجوانانه و ساده است. درامی که در آن بجای عاشقانه های جین آستن و تنش‌های جنسی و اشتیاق در فیلم برای همه پسران، در این سریال کیتی در انتظار اولین بوسه خود، ماجراهای ناگواری را سپری می‌کند. هر قسمت حداکثر 30 دقیقه، و هر قسمت پر از اتفاقات بامزه است.

پس از اولین روز وحشتناک مدرسه، کیتی تقریباً بلافاصله متوجه کمبود شیمی آشکار بین یوری و دوست پسرش می‌شود، این تکرار همان خواستگاری است که در فیلم To All the Boys رقم خورد. اما به دلیل یک سری وقفه‌های غیرمحتمل زمان‌بندی‌شده، دائه هرگز این فرصت را پیدا نمی‌کند که توضیح دهد واقعاً چه اتفاقی می‌افتد، و باعث می‌شود که داستان عاشقانه آن‌ها موقتاً متوقف شود. مین هو (لی سانگ هئون)، فرزند افراد مشهور و دوست صمیمی دائه، به عنوان آنتاگونیست و دشمن خونی کیتی ماجرایش را شروع می‌کند، اما ممکن است ناخواسته همه چیز تغییر کند. بازیگر نیمه ایرانی و نیمه فیلیپینی کیو (آنتونی کیوان) عاشق دانش‌آموز فرانسوی جدید در مدرسه است و این کار را به کیتی واگذار می‌کند تا جادوی پیشنهاد دادن خود را انجام دهد. تقریباً همه به جز کیتی بدون زحمت بین صحبت کردن به زبان کر‌ه‌ای و انگلیسی سوئیچ می‌کنند، که یک شگفتی دلپذیر از نتفلیکس است. این همان سرویس استریم است که شخصیت‌های فرانسوی امیلی در پاریس با یکدیگر انگلیسی صحبت می‌کردند تا تماشاچیان مجبور به خواندن زیرنویس‌ها نباشند!

سریال ایکس او کیتی / سریال XO, Kitty 2023

علی‌رغم فاجعه عاشقانه بسیار عمومی کیتی که لقب استاکر پورتلند را برای او به ارمغان آورد، او بخاطر احساس نزدیکی بیشتر به مادرش، در مدرسه کیس باقی می‌ماند. عشق او به مادرش و شوقش برای تجربه کردن تمام خاطراتی که در دفتر مادرش خوانده، بر هر احساس ناامیدکننده‌ای نسبت به دائه غلبه می‌کند و تصمیم می‌گیرد ماجراجویی خودش در کره را ادامه دهد. بخشی از کشف گذشته مادرش، رسیدن به مخفیگاه جین است. احتمالاً یک مثلث عشقی که ممکن است شامل پروفسور الکس خوش تیپ (پیتر تورنوالد) یا پروفسور لی (مایکل کی لی) جذاب باشد. در سرتاسر پیچ و تاب‌های بسیار بعید سریال ایکس او کیتی ، نمایش سرودی مقدماتی برای نشان دادن فرهنگ کره از نگاه کیتی است. بخشی از نزدیک‌تر شدن به مادرش، یادگیری شادی‌های چوسئوک است، تعطیلاتی که در جمع‌های خانوادگی مردم کره شبیه روز شکرگزاری است، در حالی که نمرات بد و رد شدن او به عنوان یک شوخی تکراری در مورد حقارت تحصیلات آمریکایی است. سریال XO, Kitty 2023 یک درام پیچیده با ماجراهای درگیر کننده نیست، اما بازیگران جذاب آن ارزش بازبینی فصل بعدی را دارند. نمرات سریال ایکس او کیتی در سایت آی‌ام‌دی‌بی 6.9 از 10 و 83 از 100 در راتن تومیتوز است.

سخن آخر

با معرفی و بررسی سریال ایکس او کیتی همراهتان بودیم. شما این سریال را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره آن چیست؟ دانلود سریال XO, Kitty 2023 را به دیگران توصیه می‌کنید؟ می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها با ما و دیگر همراهان پلازا صحبت کنید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو