معرفی انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/6/18

16:47


معرفی انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار ؛ داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار یک اثر هنرهای رزمی هندی محصول سال ۲۰۱۹ می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این انیمیشن، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انیمیشن Chhota Bheem: Kung Fu Dhamaka به نویسندگی و کارگردانی راجیو چیلاکا (Rajiv Chilaka) است. این فیلم بر اساس شخصیت های بیم کوچولو و دوستانش ساخته شد. ژانر انیمیشن Chhota Bheem: Kung Fu Dhamaka اکشن و ماجراجویی می‌باشد و چهارمین قسمت انیمیشن سینمایی Chhota Bheem است.

این فیلم توسط یاش راج فیلمز توزیع شده و به زبان‌های هندی و انگلیسی به صورت دو بعدی و سه بعدی به انتشار رسید. مدت زمان انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار 1 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد. در این مقاله از پلازا به معرفی کارتون بیم کوچولو کونگ فو کار می‌پردازیم.

فهرست مطالب

داستان انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار

زمان پخش انیمیشن Chhota Bheem: Kung Fu Dhamaka

خلاصه انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار به این صورت است که بیم و دوستانش به منظور شرکت در مسابقات سالانه هنرهای رزمی، به سرزمین چین سفر می‌کنند، اما وقتی که شاهزاده این کشور توسط یک جانور شیطانی به نام زوهو ربوده می‌شود، بیم تصمیم می‌گیرد پیگیر او شود و حکومت ترسناک زوهو را به پایان برساند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار را مشاهده نمایید.

بازیگران انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار

بررسی کارتون بیم کوچولو کونگ فو کار

انیمیشن Chhota Bheem: Kung Fu Dhamaka به یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن سه بعدی هندی به همین نام تبدیل شد که در سال 2020 شروع به پخش کرد. در ادامه با هنرپیشه های کارتون بیم کوچولو کونگ فو کار آشنا خواهید شد.

روپا بهمانی در نقش چوتکی

نقد انیمیشن سریالی Chhota Bheem: Kung Fu Dhamaka

روپا بهیمانی (Rupa Bhimani) هنرمند صداپیشه‌ای است که به طور گسترده با سریال و انیمیشن Chhota Bheem: Kung Fu Dhamaka شناخته می‌شود. او از سال ۲۰۰۸ صداپیشگی این آثار را بر عهده دارد و بیش از ۱۸ فیلم از آن را در کارنامه کاری خودش ثبت کرده است.

جولی تجوانی در نقش راجو

داستان انیمیشن سریالی بیم کوچولو کونگ فو کار

جولی تجوانی (Julie Tejwani) یک هنرپیشه و کارگردان دوبلاژ و صداپیشه بسیار معروف است. او به خاطر کارش در مجموعه انیمیشنی معروف هندی انیمیشن Chhota Bheem: Kung Fu Dhamaka شناخته می‌شود. این مجموعه درباره پسربچه‌ای به نام بهیم است که از روستای دهلکپور می‌آید. او همیشه با دوستانش مشکلات همه را حل می‌کند. این مجموعه در شبکه پوگو پخش می‌شود و شامل ۱۲ فصل است. جولی نقش راجو، یکی از دوستان بهیم، را ایفا می‌کند.

وینود کولکارنی در نقش زونبائو

خلاصه انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار

وینود کولکرنی (Vinod Kulkarni) هنرپیشه، کارگردان و صداپیشه هندی است که در دوبله برنامه‌های بین‌المللی به زبان هندی تخصص دارد. او قادر است به زبان انگلیسی، هندی و مراتی صحبت کند. او بیش از ۲۰،۰۰۰ تبلیغات را دوبله کرد.

او به عنوان هنرپیشه صدا در فیلم‌های هالیوود، بالیوود، کره‌ای، ژاپنی، چینی و صنایع جنوبی هند؛ سریال‌ها در پلتفرم‌های مختلف OTT مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس هات‌استار، آمازون، ووت و غیره حضور دارد. او صدای خود را برای بیش از ۲۰،۰۰۰ تبلیغات، مستندات و فیلم‌های آموزشی در همه رسانه‌ها از جمله تلویزیون، رادیو، تئاتر و دیجیتال در حدود ۴۵ زبان ارائه داده است.

راجش کاوا در نقش جاگو

انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار

راجش کاوا (Rajesh Kava) متولد ۱۸ مارچ ۱۹۷۹ برابر با ۲۸ اسفند ۱۳۵۷ هنرپیشه صداپیشه هندی است و به زبان‌های هندی، گجراتی و انگلیسی به طور روان صحبت می‌کند. او به خاطر بودن سومین هنرپیشه صدای دوبله هندی برای نقش دانیل ردکلیف به عنوان هری پاتر در سه فیلم آخر سری هری پاتر معروف است، بعد از اینکه این نقش از آمی تریویدی و کاران تریویدی به او منتقل شد. او همچنین برای نقش لگولاس در فرانچایز ارباب حلقه‌ها صدای اورلاندو بلوم را دوبله کرده است. او همچنین یک کانال یوتیوب دارد که در آن سری‌هایی به نام ” صداپیشگی جوگالباندی” را با سایر هنرپیشگان دوبله انجام می‌دهد.

دیگر بازیگران انیمیشن Chhota Bheem: Kung Fu Dhamaka عبارتند از:

  • نیشکا راحجا (Nishka Raheja) در نقش رز سیاه
  • سونال کاوشال (Sonal Kaushal) در نقش بهم
  • مانیش بووان (Manish Bhuvan) در نقش لاوشی

نمرات انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار

هنرپیشه های کارتون بیم کوچولو کونگ فو کار

انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار یکی از آثار معروف بالیوود است که طرفداران زیادی دارد. بررسی کارتون بیم کوچولو کونگ فو کار توسط طرفداران در سایت Imdb نمره 5.3 از 10 را در پی داشت. این انیمیشن در دنیا شهرتی ندارد و بیشتر در بالیوود طرفداران خودش را حفظ کرده است. نقد انیمیشن Chhota Bheem: Kung Fu Dhamaka توسط منتقدان منتشر نشد، اما این انیمیشن توانست 80 درصد از نظرات مثبت کاربران گوگل را دریافت نماید.

کلام آخر

معرفی کارتون سریالی بیم کوچولو کونگ فو کار

انیمیشن بیم کوچولو کونگ فو کار یکی از معروف‌ترین آثار بالیوود است که طرفداران زیادی دارد. این انیمیشن در سال 2019 به انتشار رسید و اگر به دنبال یک اثر اکشن و ماجراجویی و رزمی می‌گردید، دانلود انیمیشن Chhota Bheem: Kung Fu Dhamaka و تماشای آن می‌تواند برای شما سرگرم کننده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو