معرفی انیمیشن آتش دل (Fireheart) ؛  داستان، بازیگران و نمرات

معرفی انیمیشن آتش دل (Fireheart) ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/6/23

16:54


معرفی انیمیشن آتش دل (Fireheart) ؛  داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن آتش دل یک اثر ماجراجویی کمدی است که در سال 2022 به انتشار رسید. برای آشنایی بیشتر با انیمیشن Fireheart 2022 همراه ما باشید.

انیمیشن آتش دل توسط تئودور تای (Theodore Ty) و لورن زیتون (Lauren Zeitoun) کارگردانی شده است. نویسندگی آن را نیز  لورنت سایتون (Laurent Zeitoun)، جنیکا هارپر (Jennica Harper) و دافنه بالون (Daphne Ballon) برعهده داشته که اقتباسی از یکی از داستان‌های این سه نفر است. این انیمیشن دومین اثر و آخرین انیمیشن مستقل تولید شده توسط استودیوی انیمیشن L’Atelier پس از فیلم “بالرین” است؛ چرا که پس از آن، استودیوی Cinesite استودیوی L’Atelier را خریداری کرد.

ژانر کارتون آتش دل ماجراجویی و کمدی است. در این فیلم، صداپیشگانی همچون الیویا کوک (Olivia Cooke)، کنت برانا (Kenneth Branagh)، لوری هولدن (Laurie Holden) و ویلیام شتنر (William Shatner) حضور دارند. مدت زمان انیمیشن آتش دل 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد. داستان انیمیشن درباره یک دختر ۱۶ ساله است که رویای تبدیل شدن به اولین زن آتش‌نشان جهان را دارد. در این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن آتش دل می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن Fireheart 2022

ژانر کارتون آتش دل

خلاصه کارتون آتش دل به این صورت است که جورجیا نولان، دختر ۱۶ ساله، آرزو دارد که به عنوان اولین زن آتش‌نشان جهان شناخته شود. وقتی یک آتش‌زن مرموز شروع به سوزاندن برادوی می‌کند، آتش‌نشانان نیویورک به طور مرموزی ناپدید می‌شوند. شهردار نیویورک پدر جورجیا، شان را از بازنشستگی به سرپرستی تیمی جوانمودی از آتش‌نشانان جوان برای مقابله با آتش‌زن را فراخوانی می‌کند.

جورجیا که می‌خواهد به پدرش کمک کند و شهر خود را نجات دهد، خود را به صورت یک مرد به نام جو، جا می‌زند و به یک گروه کوچکی از آتش‌نشانان عجیب و غریب که سعی در متوقف کردن آتش‌زن دارند، می‌پیوندد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر انیمیشن Fireheart 2022 را مشاهده نمایید.

بازیگران انیمیشن آتش دل

نقد انیمیشن Fireheart 2022

انیمیشن Fireheart 2022 در ایالات متحده توسط شبکه هولو (Hulu) در فوریه 2022 به طور انحصاری در سرویسی با همین نام و در اروپا توسط Entertainment One در بقیه سال منتشر شد. سپس به عنوان یک انیمیشن اصلی Sky Cinema توسط کمپانی Sky در 27 مه 2022 برابر با 7 خرداد 1401 در بریتانیا به انتشار رسید. در ادامه با هنرپیشه های کارتون آتش دل آشنا خواهید شد.

اولیویا کوک در نقش جورجیا نولان

انیمیشن آتش دل

اولیویا کیت کوک متولد ۲۷ دسامبر ۱۹۹۳ برابر با 6 دی 1372 یک بازیگر انگلیسی است. در تلویزیون، وی در نقش اما دیکودی در فیلم هیجان انگیز “موتل بیتس”، بکی شارپ در درام تاریخی “مراقبت” و الیسنت هایتوور در درام فانتزی “خانه اژدها” به ایفای نقش پرداخته است. در سینما، کوک در فیلم ترسناک “ویجا”، فیلم کمدی درام “من و ارل و دختر مریض”، فیلم هیجان انگیز “توروبردز”، فیلم علمی تخیلی “آماده بازیکن یک” و درام “صدای فلزی” به ایفای نقش پرداخت.

ویلیام شتنر در نقش جیمی موری

انیمیشن Fireheart 2022

ویلیام شتنر با نشان افتخاری OC، متولد ۲۲ مارس ۱۹۳۱ یک بازیگر کانادایی است. در طول هفت دهه فعالیت هنری‌اش، بهترین بازیگر شناخته شده به خاطر نقش جیمز کرک در مجموعه فیلم‌های “جنگ ستارگان” است، از اولین نمایش در سال ۱۹۶۶ به عنوان کاپیتان کرک در کاپیتان کشتی فضایی در دومین قسمت نمایشی از سری اولین مجموعه تلویزیونی “جنگ ستارگان” تا ظهور نهایی خود به عنوان کاپیتان کرک در هفتمین فیلم سری “جنگ ستارگان: نسل‌ها” در این فرانچایز حضور داشت.

شتنر با بازی در فیلم‌ها و تولیدات تلویزیونی کانادا آغاز به کار کرد و سپس نقش‌های مهم مهمان در برنامه‌های تلویزیونی آمریکایی را ایفا نمود. او در تمامی قسمت‌های مجموعه “جنگ ستارگان: نسخه اصلی”، ۲۱ از ۲۲ قسمت مجموعه انیمیشنی “جنگ ستارگان” و هفت فیلم “جنگ ستارگان” حضور داشته است.

لوری هولدن در نقش پائولین

بررسی انیمیشن Fireheart 2022

هذر لوری هولدن متولد ۱۷ دسامبر ۱۹۶۹ برابر با 26 آذر 1348 بازیگر، تهیه‌کننده و فعال حقوق بشر کانادایی و آمریکایی است. او به خاطر نقش ماریتا کاواروبیاس در سریال “فایل‌های ایکس”، آندریا هریسون در سریال “مرده‌های راهپیما” و آماندا دومفریس در فیلم “مه” شناخته می‌شود.

هولدن همچنین به خاطر نقش‌های خود به عنوان آدل استانتون در فیلم “مجستیک”، سیبیل بنت در فیلم “سایلنت هیل”، آماندا دومفریس در فیلم “مه”، الیویا موری در سریال “دریچه”، رنه در سریال “آمریکایی‌ها” و کریمسون کانتس در “شبکه خبری ووت: هفت در ۷ با کامرون کولمن” و “پسران” نیز شناخته می‌شود.

کنت برانا در نقش شان نولان

معرفی انیمیشن آتش دل

سر کنت برانا متولد ۱۰ دسامبر ۱۹۶۰ برابر با 19 آذر 1339 بازیگر و فیلم‌ساز بریتانیایی است. او در بلفاست به دنیا آمد و در برکشر زندگی می‌کرد. برانا در آکادمی دراماتیک هنری لندن تحصیل کرده و از سال ۲۰۱۵ به عنوان رئیس آن خدمت می‌کند. او در بسیاری از پروژه‌ها در صحنه و سینما به عنوان کارگردان و بازیگر حضور داشته است.

او یک جایزه اکادمی، چهار جایزه بفتا، دو جایزه امی، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اولیویه را از طرفداران خود دریافت کرده است. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان نایت بچلر در جشنواره تولد ملکه منصوب شد و در سال ۲۰۱۸ آزادی شهر خود را در بلفاست به دست آورد. در سال ۲۰۲۰، او در رده بندی بیستمین بازیگر برتر ایرلند در لیست روزنامه آیریش تایمز قرار گرفت.

دیگر بازیگران انیمیشن آتش دل عبارتند از:

  • رایان گارسیا (Ryan Garcia) در نقش ریکاردو
  • ویلکس لی (Wilex Ly) در نقش جین
  • مارا جونوت (Mara Junot) در نقش لورا دیوین
  • اسکات همفری (Scott Humphrey) در نقش کاپیتان نیل
  • مارک ادواردز (Mark Edwards) در نقش فروشنده ترشی

نمرات انیمیشن آتش دل

هنرپیشه های کارتون آتش دل

نقد انیمیشن Fireheart 2022 توسط منتقدان و طرفداران نمرات متوسطی را به همراه داشت. انیمیشن آتش دل از سایت Imdb نمره 6.2 از 10، از سایت Rotten Tomatoes نمره 50 از 100 و از سایت Metacritic نمره‌ای دریافت نکرد. بررسی انیمیشن Fireheart 2022 توسط سایت Common Sense Media نمره 4 از 5 و 63 درصد از رضایت کاربران گوگل را به دست آورد.

کلام آخر

نمرات انیمیشن آتش دل

انیمیشن آتش دل یکی از انیمیشن‌های جدید است که در سال 2022 منتشر شد. این انیمیشن توانست نمرات متوسطی دریافت کند و مورد قبول هواداران واقع شود. انیمیشن Fireheart 2022 داستان بسیار جالبی را روایت می‌کند. پس اگر به دنبال یک ماجراجویی کمدی هستید، دانلود انیمیشن Fireheart 2022 و تماشای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو