معرفی فیلم سرزمین تاریک بازگشت ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم سرزمین تاریک بازگشت ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/6/24

21:24


معرفی فیلم سرزمین تاریک بازگشت ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم سرزمین تاریک بازگشت، یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال جدید است که در ادامه به معرفی فیلم Darkland: The Return 2023 خواهیم پرداخت.

فیلم سرزمین تاریک بازگشت یکی از مهمترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ است که پس از اکران، باعث بروز سروصدا و توجه زیادی شد، به ویژه در کشور ایران. ژانر فیلم سینمایی سرزمین تاریک بازگشت اکشن و جنگی است و کارگردان با توانایی بالا توانسته این ژانر را دراماتیک کند تا همه طرفداران این ژانر محبوب را راضی کند.

مدت زمان فیلم سرزمین تاریک: بازگشت حدود یک ساعت و پنجاه دقیقه است. این مدت زمان، بدون خستگی بیش از حد برای بیننده، داستان را به او منتقل می‌کند و به طور همزمان از کوتاهی زمانی بیش از حد جلوگیری می‌کند تا داستان به شکل کامل به تماشاگران ارائه شود. در ادامه این متن، به بررسی فیلم سینمایی سرزمین تاریک بازگشت خواهیم پرداخت.

کارگردان فیلم Darkland: The Return 2023 زنار احمد است. او قبلا وظیفه کارگردانی فیلم “Darkland” را بر عهده داشت که نسخه ابتدایی این فیلم است و در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. استودیوی ساخت فیلم سرزمین تاریک: بازگشت بر عهده Profile Pictures بود و فیلمبرداری آن در دانمارک انجام شد.

فهرست مطالب

داستان فیلم سرزمین تاریک بازگشت

داستان فیلم سرزمین تاریک بازگشت

در خلاصه فیلم سرزمین تاریک: بازگشت آمده است که دار سلیم نقش یک جراح قلب را بازی می‌کند که به دنبال انتقام از قاتلان برادرش است. پس از هفت سال زندان، او به عنوان عضوی از یک باند خشن به خدمت پلیس مخفی استخدام می‌شود و در عین حال سعی می‌کند رابطه‌ای با پسر جدا شده اش برقرار کند. با این حال، در نهایت او و پسرش در معرض برخورد با یکدیگر در این باند قرار می‌گیرند.

حالا که زاید، مدتی را در زندان سپری کرده است، اگر پسرش به پلیس کمک کند، فرصتی برای آزادی دوباره وجود دارد و او می‌تواند بیرون بیاید و آزادی را تجربه کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تریلر فیلم Darkland: The Return 2023 را مشاهده نمایید.

بازیگران فیلم سرزمین تاریک: بازگشت

بازیگران فیلم سرزمین تاریک: بازگشت

از هنرپیشه های فیلم سرزمین تاریک بازگشت می‌توان به دار سلیم، عبد مصطفی، سهیل باوی، استین فیشر کریستنسن، بیرجیت هیورت سورنسن، محمد جزیری، جک دپاویا پدرسون و هنریک وسترگارد اشاره کرد.

دار سلیم در نقش زید

بازیگران فیلم سرزمین تاریک: بازگشت

دار سلیم در تاریخ 18 اوت 1977 در بغداد، عراق به دنیا آمد. او یک بازیگر و تهیه‌کننده است که به خاطر فیلم‌هایی همچون “The Covenant” (2023)، “The Devil’s Double” (2011) و سریال “Game of Thrones” (2011) شناخته شده است.

بیرجیت هیورت سورنسن در نقش هل

بازیگران فیلم سرزمین تاریک: بازگشت

بیرجیت هیورت سورنسن بازیگر دانمارکی است. او سه بار نامزد دریافت جایزه رابرت و یک جایزه بودیل شده است. سورنسن که در هیلرود به دنیا آمد و در بیرکرود بزرگ شد، پس از تماشای تولید وست اند موزیکال شیکاگو در دوران مدرسه، آرزوی حرفه بازیگری را داشت.

او از مدرسه ملی هنرهای نمایشی دانمارک فارغ التحصیل شد. اولین بازیگری او در یک نقش کوچک در سریال تلویزیونی عقاب در سال 2005 بود. او با بازی در نقش روکسی هارت در تولید کپنهاگ شیکاگو و بعداً در وست اند به دنبال آن بازی کرد. نقش مهم سورنسن در نقش روزنامه نگار کاترین فونزمارک در درام سیاسی تلویزیونی Borgen (2010-2013، 2022) بود.

استین فیشر کریستنسن در نقش استین

بازیگران فیلم سرزمین تاریک: بازگشت

استین فیشر کریستنسن در 3 فوریه 1985 در دانمارک به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده‌ای است که برای فیلم‌های After the Wedding (2006)، Cracks in the Shell (2011) و Darkland (2017) شناخته شده است. وی با آدام هاشمی ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند.

ابومصطفی در نقش جیمی

بازیگران فیلم سرزمین تاریک: بازگشت

ابومصطفی با فیلم های برادر دشمن من (2018)، Darkland: The Return (2023) و Gidseltagningen (2017) شناخته شده است.

نمرات فیلم Darkland: The Return 2023

در وبسایت IMDb، فیلم سرزمین تاریک: بازگشت در بخش نقد فیلم Underverden II نمره 6.7 از 10 را کسب کرده است که یک نمره قابل قبول برای یک فیلم اکشن است. بیشتر نظرات در بخش بررسی این فیلم سینمایی اینگونه بوده که نسخه‌ی جدید بهتر از نسخه اول خود عمل کرده است.

نسخه دوم فیلم سرزمین تاریک داستانی عمیق‌تر و شخصیت‌پردازی قوی‌تری را نسبت به فیلم اول به نمایش می‌گذارد. فیلم، شما را در طول مسیر بسیار سرگرم می‌کند و احساس می‌کنید که با دیدن این فیلم، یک فیلم با کیفیت بالا و جنبه‌های بیشتری نسبت به نسخه قبلی را تماشا کرده‌اید.

نقطه ضعف اصلی فیلم سرزمین تاریک نسخه اول، فاقد شخصیت‌های جالب و عمیق بود و داستانی کلی و سطحی را روایت می‌کرد؛ اما نسخه دوم این فیلم، دارای عناصر بیشتری است که در نسخه اول وجود نداشت.

کلام آخر

فیلم Darkland: The Return 2023

فیلم Darkland: The Return 2023 یکی از جدیدترین فیلم‌های سال 2023 است که دیدنش بر هر سینما دوستی واجب است. فیلم سرزمین تاریک برنده جایزه جشنواره ونیز 2023 شد و نمرات بالایی را هم دریافت کرد. اگر به فیلم‌های اکشن و جنگی علاقه‌مند هستید، دانلود فیلم Darkland: The Return 2023 و تماشای آن را از دست ندهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو