فیلم سراب؛ تغییری در گذشته تمام آینده را زیر و رو می‌کند!

فیلم سراب؛ تغییری در گذشته تمام آینده را زیر و رو می‌کند!


منبع: پلازا

5

1402/7/6

10:21


فیلم سراب؛ تغییری در گذشته تمام آینده را زیر و رو می‌کند!

فیلم سراب محصول کشور اسپانیا است و در سال 2018 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Mirage 2018 آشنا شویم.

ژانر فیلم سراب درام و فانتزی است. اوریول پائولو (Oriol Paulo) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان آدریانا اوگارته، چینو دارین، خاویر گوتیرز، آلوارو مورته و نورا ناواس را نام برد. تاریخ اکران فیلم Mirage 2018 در 30 نوامبر 2018 برابر با 9 آذر 1397 بود و در تاریخ 22 مارس 2019 برابر با 2 فروردین 1398 آن را در نتفلیکس (Netflix) منتشر کردند. همچنین مدت زمان فیلم سراب حدود دو ساعت است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم Mirage 2018 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم سینمایی سراب

فیلم Mirage 2018

فیلم Mirage 2018 ترس احساسی از دست دادن فرزند را با سفر در زمان در ژانر علمی تخیلی ترکیب می‌کند. پس از این که یک مادر متوجه می‌شود که می‌تواند از کشته شدن یک پسر در گذشته جلوگیری کند، هر کاری که می‌تواند برای کمک به او انجام می‌دهد. با این حال تغییر در گذشته آسیب‌های جبران‌ناپذیری را برای خود او به همراه دارد. آیا او می‌تواند همه چیز را درست کند و دختر گمشده‌اش را در این درام تکان‌دهنده بازگرداند؟ برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Mirage 2018 را تماشا کنید.

هنرپیشه های فیلم سینمایی سراب

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از بازیگران فیلم سراب آشنا خواهیم شد.

آدریانا اوگارته در نقش ورا روی

بررسی فیلم Mirage 2018

آدریانا اوگارته (Adriana Ugarte) یک بازیگر اهل اسپانیا است که در تاریخ 17 ژانویه 1985 برابر با 17 دی 1363 در مادرید (Madrid) متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Parot محصول سال 2021 و سریال Heridas محصول سال 2022 را نام برد. ادریانا اوگارته در فیلم Mirage 2018 در نقش کاراکتر ورا روی (Vera Roy) حضور داشته است.

چینو دارین در نقش لاسارته

معرفی فیلم سراب

چینو دارین (Chino Darín) یک بازیگر اهل آرژانتین است که در تاریخ 14 ژانویه 1989 برابر با 24 دی 1367 در بوینس آیرس (Buenos Aires) متولد شد. از جمله فیلم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Heroic Losers محصول سال 2019 و Stories Not to Be Told محصول سال 2022 را نام برد. بد نیست بدانید که او پسر بازیگر معروف آرژنتینی ریکاردو دارین (Ricardo Alberto Darín) است. چینو دارین در فیلم سراب ایفای نقش کاراکتر لاسارته (Lasarte) را بر عهده داشته است.

خاویر گوتیرز در نقش آنخل پریتو

نقد فیلم Mirage 2018

خاویر گوتیرز (Javier Gutiérrez) یک بازیگر است که در تاریخ 17 ژانویه 1971 برابر با 27 دی 1349 در اسپانیا متولد شد. او برنده جایزه‌های متعددی شده است. از جمله آثاری که در چند سال اخیر منتشر شده‌اند و او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم The Motive محصول سال 2017 و فیلم Tomorrow Is Today محصول سال 2022 را نام برد. خاویر گوتیرز در فیلم سراب در نقش کاراکتر آنخل پریتو (Ángel Prieto) بازی کرده است.

آلوارو مورته در نقش دیوید اورتیز

داستان فیلم سینمایی سراب

آلوارو آنتونیو گارسیا پرز (Álvaro Antonio García Pérez) معروف به آلوارو مورته (Álvaro Morte) یک بازیگر اهل اسپانیا است که در تاریخ 23 فوریه 1975 برابر با 4 اسفند 1353 متولد شد. او بیشتر برای بازی در نقش کاراکتر پروفسور (The Professor) در سریال Money Heist شناخته شده است که برای بازی در آن برنده تعدادی جایزه نیز شد. از جمله آثار دیگر چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال The Wheel of Time محصول سال 2021 را نام برد. آلوارو مورته در فیلم Mirage 2018 به ایفای نقش کاراکتر دیوید اورتیز (David Ortiz) پرداخته است.

نورا ناواس در نقش کلارا مدینا

بازیگران فیلم سراب

نورا ناواس (Nora Navas) یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل اسپانیا است که در تاریخ 24 آوریل 1975 برابر با 4 اردیبهشت 1354 در بارسلونا (Barcelona) متولد شد. او در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی حضور داشته است. از جمله فیلم‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Libertad محصول سال 2021 را نام برد. نورا ناواس در فیلم سراب در نقش کاراکتر کلارا مدینا (Clara Medina) بازی کرده است.

نقد فیلم Mirage 2018 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی سراب و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در دو سایت‌ معروف فیلم و سریال راتن تومیتوز و آی‌ام‌دی‌بی به ترتیب نمرات 75 از 100 و 7.4 از 10 را دریافت کرده است. بعضی از منتقدان بیان کرده‌اند که فیلم Mirage 2018 دارای پیچیدگی رضایت‌بخش زیادی است اما عمق کمی دارد. با این حال سرگرم‌کننده است و ارزش دیدن را دارد. برخی دیگر از منتقدان گفته‌اند که فیلم سراب یک روش تاثیرگذار را برای یک داستان سفر در زمان در نظر می‌گیرد و به یک نتیجه احساسی رضایت‌بخش می‌رسد. بعضی از افرادی که نمره کمی به این فیلم داده‌اند دلیل آن را این طور بیان کرده‌اند که اوریول پائولو در جنبه احساسی فیلم Mirage موفق عمل کرده است اما از نظر مهیج بودن آنچنان موفق نبوده است و همچنین گفته‌اند که مدت این فیلم می‌توانست کمتر باشد.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم سراب پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. به طور خلاصه فیلم سراب درباره یک زن است که می‌خواهد زندگی یک پسر را در گذشته نجات دهد اما این تغییر در گذشته باعث از دست دادن دخترش می‌شود. می‌توانید تریلر فیلم Mirage 2018 را تماشا کنید و اگر به فیلم‌های ژانر علمی تخیلی که یکی از موضوع‌های آن‌ها سفر در زمان است علاقه دارید و می‌خواهید بیشتر با داستان و کاراکترهای این فیلم آشنا شوید، دانلود فیلم Mirage 2018 را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم سینمایی سراب و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر فیلم یا سریال جدیدی دیده‌اید که تماشای آن را به دیگران توصیه می‌کنید اما مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو