معرفی فیلم ناخن های دست؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم ناخن های دست؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/7/6

21:23


معرفی فیلم ناخن های دست؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم ناخن های دست یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Fingernails 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم ناخن های دست رمانتیک و علمی تخیلی است. این فیلم رده‌بندی R را دریافت کرده است و تماشای آن برای کودکان مناسب نیست. کریستوس نیکو (Christos Nikou) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. از جمله بازیگران فیلم ناخن های دست می‌توان جسی باکلی، جرمی آلن وایت، ریض احمد و انی مورفی را نام برد. همچنین مدت زمان فیلم Fingernails 2023 حدود 2 ساعت است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم Fingernails 2023 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم Fingernails 2023

فیلم ناخن های دست در تاریخ 31 آگوست 2023 برابر با 9 شهریور 1402 در جشنواره Telluride Film Festival برای اولین بار به نمایش درآمد. این فیلم پس از آن در تاریخ 12 سپتامبر 2023 برابر با 21 شهریور 1402 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) به نمایش درآمد. فیلم Fingernails در تاریخ 27 اکتبر 2023 برابر با 5 آبان 1402 به طور محدود اکران خواهد شد و پس از آن در تاریخ 3 نوامبر 2023 برابر با 12 آبان 1402 در Apple TV+ منتشر خواهد شد.

خلاصه فیلم ناخن های دست

فیلم Fingernails 2023

داستان فیلم Fingernails از آن‌جا شروع می‌شود که یک تکنولوژی جدید بحث برانگیز نشان می‌دهد که آنا و رایان عشق واقعی را پیدا کرده‌اند. فقط یک مشکل وجود دارد و آن مشکل این است که آنا هنوز مطمئن نیست. او سپس در تلاش برای بهبود اوضاع مخفیانه کار جدیدی را در یک موسسه تست عشق آغاز می‌کند که حضور عشق رمانتیک را در زوج‌هایی که به طور فزاینده ناامید هستند آزمایش می‌کند. او در آن‌جا با امیر آشنا می‌شود. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای فیلم ناخن های دست بپردازید.

بازیگران فیلم Fingernails

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم ناخن های دست آشنا خواهیم شد.

جسی باکلی در نقش آنا

بررسی فیلم Fingernails 2023

جسی باکلی (Jessie Buckley) یک بازیگر و خواننده است که در تاریخ 28 دسامبر سال 1989 برابر با 7 دی 1368 در ایرلند متولد شد. او در Royal Academy of Dramatic Art به تحصیل پرداخت و فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان شرکت‌کننده در یک مسابقه استعدادیابی شروع کرد.

جسی باکلی از نظر بسیاری یکی از بهترین بازیگران اهل ایرلند است. او کاندید دریافت یک جایزه اسکار و سه جایزه بفتا شده است و همچنین یک Olivier Award را برای بازی در تئاتر کسب کرده است. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان مینی سریال Chernobyl محصول سال 2019 و فصل چهارم سریال Fargo محصول سال 2020 را نام برد. جسی باکلی در فیلم ناخن های دست در نقش کاراکتر آنا (Anna) حضور داشته است.

جرمی آلن وایت در نقش رایان

معرفی فیلم ناخن های دست

جرمی آلن وایت (Jeremy Allen White) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 17 فوریه 1991 برابر با 28 بهمن 1369 در New York City متولد شد. او بیشتر به دلیل بازی در سریال Shameless که از سال 2011 تا سال 2021 منتشر می‌شد، شناخته شده است. او همچنین برای بازی در آن کاندید دریافت جایزه تلویزیونی منتخب منتقدان شده بود.

از جمله سریال‌های معروف دیگر سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال The Bear محصول سال 2022 را نام برد که برای حضور در آن جایزه گلدن گلوب دریافت کرد و همچنین کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شد. جرمی آلن وایت در فیلم ناخن های دست در نقش کاراکتر رایان (Ryan) بازی کرده است.

ریض احمد در نقش امیر

بازیگران فیلم Fingernails

رضوان احمد (Rizwan Ahmed) که با نام ریض احمد شناخته شده است، یک بازیگر و رپر بریتانیایی است که در تاریخ 1 دسامبر 1982 برابر با 10 آذر 1361 در ومبلی (Wembly) در لندن (London) از پدر و مادری که چند سال پیش از تولد او از پاکستان به آن‌جا مهاجرت کرده بودند متولد شد. او جایزه‌های مختلفی دریافت کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان یک جایزه اسکار و یک جایزه Primetime Emmy را نام برد.

او همچنین برای بازی در مینی سریال The Night Of محصول سال 2016 و فیلم Sound Of Metal محصول سال 2019 کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. از جمله فیلم‌های معروف دیگری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Nighcrawler را نام برد. او همچنین در انیمیشن Nimona محصول سال 2023 نتفلیکس (Netflix) صداپیشگی یکی از کاراکتر‌ها را بر عهده داشته است. ریض احمد در فیلم Fingernails 2023 در نقش کاراکتر امیر (Amir) بازی کرده است.

انی مورفی در نقش ناتاشا

فیلم سینمایی ناخن های دست

آن فرانسیس مورفی (Anne Frances Murphy) یک بازیگر اهل کانادا است که در تاریخ 19 دسامبر 1986 برابر با 28 آذر 1365 در انتاریو (Ontario) متولد شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2007 آغاز کرده است. انی مورفی بیشتر به دلیل بازی در سریال Schitt’s Creek شناخته شده است. این سریال از سال 2015 تا سال 2020 منتشر می‌شد. او همچنین برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت یک جایزه گلدن گلوب شد و یک جایزه Primetime Emmy دریافت کرده است.

از جمله آثار معروف دیگری که در چند سال اخیر منتشر شده‌اند و او در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان یکی از قسمت‌های سریال علمی تخیلی Black Mirror که در سال 2023 آن را منتشر کرده‌اند و همچنین فصل دوم سریال Russian Doll محصول سال 2019 را نام برد. آن فرانسیس مورفی در فیلم Fingernails 2023 در نقش کاراکتر ناتاشا (Natasha) حضور داشته است.

نقد فیلم Fingernails 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم Fingernails و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.2 از 10، 57 از 100 و 60 از 100 را دریافت کرده است. البته تا الان تعداد کاربران بسیار کمی به این فیلم نمره داده‌اند. در ادامه می‌توانید خلاصه تعدادی از نقدهایی که در مورد فیلم سینمایی ناخن های دست به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند مطالعه کنید.

Variety / جان لاج: 80

یک داستان رمانتیک که به جاذبه متقابل انسانی به عنوان یک نیروی مخرب بستگی دارد و اگر ستارگانش آن لرزش صدای غیر قابل اندازه‌گیری را بین خود نداشتند در هم می‌شکست. اما باکلی و احمد به زیبایی برای بهتر بازی کردن نقش‌های کاراکترشان با یکدیگر همکاری می‌کنند. آن دو به تدریج یکدیگر را در حرکت و حالت بازتاب می‌کنند و هر کدام با آن نوع از خواهش با تمام وجود در مرکز چهره به دیگری نگاه می‌کنند به طوری که هیچ دیالوگی به تنهایی نمی‌تواند آن حس را بیان کند.

Film Threat / اندی هاول: 70

موفقیت فیلم ناخن های دست بیشتر به جسی باکلی در نقش اصلی و کشش متقابل او با ریض احمد در نقش کاراکتری که پتانسیل زوج رمانتیک بودن را دارد بستگی دارد.

Screen Daily / تیم گریرسون: 70

مضمون‌های فیلم Fingernails 2023 ممکن است کمی پیش پا افتاده باشد اما سادگی جذاب و هوشمندانه روایت داستان آن به باورپذیر شدن پیام Nikou در مورد سرزندگی آشفته عشق واقعی کمک می‌کند.

Collider / راس بونیم: 67

ایده‌های بسیار خوب و غریزه فیلمسازی قوی در سراسر فیلم ناخن های دست وجود دارد اما علاوه بر این به نظر می‌رسد که فیلمی است که باید کمی عمیق‌تر به این دنیا و عشق آن و ایده‌هایش وارد می‌شد.

Entertainment Weekly / مورین لی لنکر: 67

مفاهیم جالبی در روش‌هایی که فیلم ناخن های دست در مورد حس تنهایی و میل شدید کاوش می‌کند وجود دارند. به خصوص این که این تست در داستان این فیلم سازگاری طولانی مدت را به حساب نمی‌آورد بلکه حضور ناملموس‌تر عشق را در نظر می‌گیرد. اما فیلم Fingernails 2023 در روش‌هایی که علم و دقت آزمون را مورد پرسش قرار دهد به اندازه کافی پیش نمی‌رود.

IndieWire / دیوید ارلیک: 50

همان لحظه که فیلم Fingernails 2023 نشان می‌دهد که امنیتی که عشق ارائه می‌دهد نیز می‌تواند باعث شکست آن باشد، داستان آن دیگر جایی برای پیش رفتن ندارد.

The Playlist / گریگوری الوود: 50

بازیگران فیلم ناخن های دست آماده این کار هستند اما ارتباط آن‌ها بیشتر به طور اذیت‌کننده‌ای زیبا یا هوشمندانه است تا رمانتیک.

The Guardian / چارلز برمسکو: 40

بازی‌های بدون میل و محتاطانه از سوی بازیگران اصلی فیلم Fingernails 2023 آن‌ها را محدود کرده است که نتوانند محتوای کم اهمیتی که Nikou به آن‌ها می‌دهد که با آن کار کنند چندان ارتقا دهند. یک پیاده‌روی طولانی و با توقف و شروع حرکت‌های دوباره و به طور غیرعادی جالب در یک جاده کوتاه.

The Film Stage / سی جی پرینس: 25

فضای مرده بسیار زیاد و بینش بسیار کمی در فیلم ناخن های دست وجود دارد که به آرامی و با خستگی به سمت همان پایانی حرکت می‌کند که می‌توان در پنج دقیقه اول این فیلم به آن پی برد.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم ناخن های دست پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Fingernails 2023 را تماشا کنید و اگر از فیلم‌های علمی تخیلی و رمانتیک خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان این فیلم آشنا شوید، دانلود معرفی فیلم ناخن های دست را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم سینمایی ناخن های دست و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر فیلم جدید دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز تماشای آن را توصیه می‌کنید اما مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو