فیلم گرن توریسمو؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم گرن توریسمو؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/7/8

21:45


فیلم گرن توریسمو؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم گرن توریسمو یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Gran Turismo 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم Gran Turismo 2023 درام، ورزشی و بیوگرافی است. کارگردانی این فیلم را نیل بلامکمپ (Neill Blomkamp) بر عهده داشته است. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان آرچی مادکوی، دیوید هاربر، اورلاندو بلوم و جری هالیول را نام برد. فیلم Gran Turismo بر اساس یک مجموعه بازی ویدئویی شبیه‌سازی مسابقه با همین عنوان منتشر شده است. تاریخ اکران فیلم گرن توریسمو در 30 جولای 2023 برابر با 8 مرداد 1402 بود و در تاریخ 25 آگوست 2023 برابر با 3 شهریور 1402 در ایالات متحده منتشر شد. همچنین مدت زمان فیلم Gran Turismo 2023 حدود 2 ساعت و 10 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم Gran Turismo 2023 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم گرن توریسمو

فیلم Gran Turismo 2023

به طور خلاصه فیلم سینمایی گرن توریسمو داستان یک نوجوان را دنبال می‌کند که یکی از سرگرمی‌هایش بازی ویدیویی Gran Turismo بود و توانست به یک راننده واقعی اتومبیل‌رانی حرفه‌ای تبدیل شود. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Gran Turismo 2023 را تماشا کنید.

بازیگران فیلم گرن توریسمو

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی گرن توریسمو آشنا خواهیم شد.

آرچی مادکوی در نقش جَن ماردنبورو

بررسی فیلم Gran Turismo 2023

آرچی مادکوی (Archie Madekwe) یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 10 فوریه 1995 برابر با 21 بهمن 1373 در لندن (London) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان سریال See محصول Apple TV+ که با حضور در آن شناخته شد و همچنین فیلم Heart of Stone محصول سال 2023 را نام برد. آرچی مادکوی در فیلم گرن توریسمو در نقش کاراکتر جَن ماردنبورو (Jann Mardenborough) حضور داشته است.

دیوید هاربر در نقش جک سالتر

معرفی فیلم گرن توریسمو

دیوید هاربر (David Harbour) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 10 آوریل 1975 برابر با 21 فروردین 1354 در New York متولد شد. در سال‌های اخیر او بیشتر به دلیل بازی در نقش کاراکتر جیم هاپر (Jim Hopper) در سریال علمی تخیلی Stranger Things محصول نتفلیکس (Netflix) شناخته شده است. دیوید هاربر برای ایفای نقش در این سریال کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و Primetime Emmy شد و جایزه تلویزیونی منتخب منتقدان را دریافت کرد. او همچنین برای بازی در یکی از آثار تئاتر کاندید دریافت Tony Award شده بود. از جمله آثار دیگر چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Black Widow محصول سال 2021 که یکی از فیلم‌های مارول (Marvel) است نام برد. دیوید هاربر در فیلم Gran Turismo 2023 ایفای نقش کاراکتر جک سالتر (Jack Salter) را بر عهده داشته است.

اورلاندو بلوم در نقش دنی مور

بازیگران فیلم گرن توریسمو

اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) یک بازیگر اهل انگلیس است که در تاریخ 13 ژانویه 1977 برابر با 23 دی 1355 است. او در ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit) و دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) که سه تا از معروف‌ترین مجموعه فیلم‌های تمام دوران هستند بازی کرده‌است. از جمله آثار معروف دیگری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Troy محصول سال 2004 را نام برد که برد پیت (Brad Pitt)‌ نیز در آن حضور داشته است. اورلاندو بلوم در فیلم گرن توریسمو در نقش کاراکتر دنی مور (Danny Moore) بازی کرده است.

جری هالیول در نقش لزلی ماردنبورو

داستان فیلم گرن توریسمو

جری هالیول (Geri Halliwell) یک خواننده، ترانه‌سرا، نویسنده و بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 6 آگوست 1972 برابر با 15 مرداد 1351 در واتفورد (Watford) متولد شد. او با حضور در گروه Spice Girls که به یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های موزیک زنان در تمام دوران تبدیل شد شناخته شده است. جری هالیول همچنین در تعدادی از فصل‌های مسابقه استعدادیابی خوانندگی به اسم The X Factor UK به عنوان داور مهمان حضور داشت. او در فیلم Gran Turismo 2023 به ایفای نقش کاراکتر لزلی ماردنبورو (Lesley Mardenborough) پرداخته است.

نقد فیلم سینمایی گرن توریسمو و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی گرن توریسمو و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.3 از 10، 64 از 100 و 48 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه بعضی از نقدهایی که در مورد فیلم Gran Turismo 2023 به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بررسی کنید.

Film Threat / آلن ان جی: 80

فیلم گرن توریسمو یک مرد جوان واقعاً شایسته توجه و سفر او به سمت اعتبار حرفه‌ای را ترسیم می‌کند. این فیلم برای هر کسی است که نیاز به یک شوک ناگهانی دارد و تمرکزش بر بازگشت به مسیر واقعی خود در زندگی است.

The Atlantic / شرلی لی: 76

محصول نهایی ترکیبی از ژانرهای مختلف است که در کمال شگفتی کار می‌کند.

IndieWire / کریستین زیلکو: 75

نیل بلامکمپ ممکن است بهترین فیلم ورزشی یک و نیم ساعته این دهه را کارگردانی کرده باشد، فقط حیف که مدت فیلم Gran Turismo 2023 نزدیک به دو ساعت و نیم است.

The Hollywood Reporter / جاستین لو: 70

در این مورد این هیجان است که می‌فروشد و فیلم گرن توریسمو به اندازه زیادی آن را دارد.

The A.V. Club / بدون نام: 50

فیلم Gran Turismo 2023 تمرکزی که باعث شود احساس کنیم واقعاً به جایی می‌رسد ندارد. در عوض این احساس اذیت‌کننده وجود دارد که فقط دارد چرخ‌هایش را می‌چرخاند (بدون این که دستاوردی داشته باشد در حال تلاش بدون فایده است).

The Daily Beast / نیک شگر: 45

جدای از سکانس‌های مسابقه‌ای بسیار خوب، فیلم گرن توریسمو آن اندازه کلیشه‌ای و غیر ماجراجویی است که باعث می‌شود منبعی که این فیلم را بر اساس آن تولید کردند در مقایسه با آن عمیق به نظر برسد.

Empire / جان نوجنت: 40

با وجود برخی از بازیگری‌های گرم و صمیمی، سخت می‌توان این حس که فیلم Gran Turismo 2023 تا اندازه زیادی تنها دو ساعت از بازاریابی به روش گمارش محصول است نادیده گرفت.

San Francisco Chronicle / میک لاسال: 25

فیلم گرن توریسمو فقط تعدادی اتومبیل یکسان است که دوباره و دوباره در حال چرخیدن هستند.

The Guardian / بدون نام: 20

تجارت تلاش و پشتکار را آلوده می‌کند و تاثیر منفی بر آن می‌گذارد.

New York Magazine / الیسون ویلمور: 20

مرز بین یک فیلم و یک تبلیغ به طور فزاینده‌ای مبهم شده است. فیلم‌ها در گذشته راهی برای فروش اسباب‌بازی بودند اما امروزه اسباب‌بازی‌ها به تنها پایه و اساس فیلم‌ها تبدیل شده‌اند. اما فیلم Gran Turismo 2023 در بدون بافت بودن، عدم بهره بردن در ترسیم گیم‌پلی، صحنه‌های مسابقه بسیار شیک و نداشتن کاراکتر اصلی به خصوص در کاری که انجام می‌دهد به طور واضحی به شدت بد است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم گرن توریسمو پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Gran Turismo 2023 را ببینید و اگر به فیلم‌های بیوگرافی و ورزشی علاقه دارید و می‌خواهید اوقات فراغت خود را با تماشای آن بگذرانید دانلود فیلم Gran Turismo 2023 را آغاز کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم گرن توریسمو و نمره‌ای که از صد به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر فیلم جدیدی تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز تماشای آن را پیشنهاد می‌کنید و مقاله آن در این سایت وجود ندارد، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به این سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو