انیمه شیطان هم می گرید؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه شیطان هم می گرید؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات


منبع: پلازا

3

1402/7/11

10:14


انیمه شیطان هم می گرید؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه شیطان هم می گرید یکی از انیمه‌هایی است که در سال 2007 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه Devil May Cry آشنا شویم.

ژانر انیمه شیطان هم می گرید اکشن و فانتزی است. این انیمه رده‌بندی R را دریافت کرده است و تماشای آن برای کودکان مناسب نیست. این انیمه بر اساس یک مجموعه بازی ویدیویی به همین نام از Capcom و به کارگردانی شین ایتاگاکی (Shin Itagaki) در استودیو Madhouse تولید شده است. زمان پخش انیمه Devil May Cry اولین بار در تاریخ 14 ژوئن 2007 برابر با 24 خرداد 1386 از  WOWOW بود و پخش آن در تاریخ 6 سپتامبر 2007 برابر با 15 شهریور 1386 به پایان رسید. تعداد قسمت های انیمه شیطان هم می گرید 12 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 20 دقیقه است. اگر اوقات فراغت کمی دارید می‌توانید این انیمه را تماشا کنید. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمه سریالی Devil May Cry خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، شخصیت‌ها و نقدهای این انیمه صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمه شیطان هم می گرید

انیمه Devil May Cry

دانته یک متخصص در شکار شیاطین است و به عنوان محافظ پتی لوئل که می‌گویند وارث یک ثروت بزرگ است استخدام می‌شود. دانته از او در برابر قاتل‌های اهریمنی محافظت می‌کند. معلوم می‌شود که پتی وارث واقعی نیست بلکه یک طعمه است. دانته جان وارث اصلی را نجات می‌دهد و او بخشی از ارث خود را به پتی می‌دهد که ساکت بماند و او به دفتر دانته که Devil May Cry نام دارد نقل مکان می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمه Devil May Cry را تماشا کنید.

شخصیت های انیمه شیطان هم می گرید و معرفی صداپیشگان

در این بخش از مقاله به معرفی کاراکترهای انیمه Devil May Cry می‌پردازیم و با صداپیشگان آن‌ها نیز آشنا می‌شویم.

دانته (Dante)

معرفی انیمه شیطان هم می گرید

دانته بیشتر کارهای مربوط به ماورا طبیعی را قبول می‌کند و وقتی کاری را می‌پذیرد با جدیت آن را به پایان می رساند تا جایی که به عدم اشتباه در کار خود معروف شده است. او به اندازه کافی قوی است و مهارت بالایی در استفاده از تفنگ و شمشیر دارد که ‌می‌تواند گروه کوچکی از شیاطین کوچک را به تنهایی شکست دهد. دانته همچنین به راحتی می تواند زخم‌هایی را که باعث مرگ انسان‌های عادی می‌شود تحمل کند.

او همچنین دارای سرعت، دقت و هماهنگی دست و چشم فراتر از افراد معمولی است. دانته با وجود این که مشکلات مالی نیز دارد هرگز خونسردی خود را از دست نمی‌دهد زیرا همیشه دیر یا زود کار جدیدی برای او پیش می‌آید. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم توشیوکی موریکاوا (Toshiyuki Morikawa) است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه شیطان هم می گرید روبن لنگدون (Reuben Langdon) نام دارد.

پتی لوئل (Patty Lowell)

بررسی انیمه سریالی Devil May Cry

پتی لوئل دختری است که دانته برای محافظت از او در برابر شیاطینی که می‌خواستند برای رسیدن به ارث او را از بین ببرند استخدام شد. در ادامه مشخص شد که این یک کلاهبرداری بوده و دانته در نهایت پس از اطلاع از این که او کسی را ندارد تصمیم گرفت از او مراقبت کند. صداپیشه این کاراکتر یک صداپیشه ژاپنی به اسم میساتو فوکوئن (Misato Fukuen) است. همچنین صداپیشه این کاراکتر در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Devil May Cry هیلاری هِیگ (Hilary Haag) نام دارد.

تریش (Trish)

داستان انیمه شیطان هم می گرید

تریش شیطانی بود که ماموریت داشت دانته را به دام بیندازد و او را بکشد اما این کار را انجام نداد. او بعضی از اوقات با دانته ملاقات می‌کند چون هر دو به شکار شیاطین مشغول هستند. صداپیشه این کاراکتر یک صداپیشه ژاپنی به اسم آتسوکو تاناکا (Atsuko Tanaka) است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Devil May Cry لوسی کریستین (Luci Christian) نام دارد.

لیدی (Lady)

کاراکترهای انیمه Devil May Cry

لیدی یکی از قدیمی‌ترین دوستان دانته است. او گاهی با دانته تماس می‌گیرد تا به او پیشنهاد کار بدهد و از پول زیادی که دانته به او بدهکار است به عنوان اهرم فشار استفاده می‌کند که او را مجبور کند که آن کارها را بپذیرد. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم فومیکو اوریکاسا (Fumiko Orikasa) است. همچنین صداپیشه این کاراکتر در نسخه دوبله انگلیسی انیمه شیطان هم می گرید ملیسا دیویس (Melissa Davis) نام دارد.

امتیازات انیمه Devil May Cry و نقدهای آن

حال که با داستان و کاراکترهای این انیمه آشنا شدیم، در این بخش به نقد انیمه شیطان هم می گرید و بررسی نمره‌های آن در دو سایت معروف می‌پردازیم. این انیمه در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7 از 10 و در سایت مای انیمه لیست نمره 6.9 از 10 را دریافت کرده است. بعضی از افرادی که به Devil May Cry: The Animated Series نمرات بالا داده‌اند در نقدها بیان کرده‌اند که با این که چند قسمت اول این انیمه آن‌ها را جذب نکرد اما به تدریج داستان اصلی شروع شد و ادامه آن را تماشا کردند. آن‌ها همچنین در مورد توسعه شخصیت‌ها نیز نظر مثبتی داشتند. بعضی از مخاطبان که به انیمه شیطان هم می گرید نمره کمی دادند افرادی بودند که تجربه بازی ویدیویی آن را داشتند و از این اقتباس انیمه خوششان نیامد. می‌توانید به سایت My Anime List مراجعه کنید و نقدهای بیشتری مطالعه کنید.

کلام آخر 

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمه شیطان هم می گرید پرداختیم و در مورد داستان، کاراکترها و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تیزر انیمه Devil May Cry را تماشا کنید و اگر به دنبال یک انیمه با تعداد قسمت‌های کم هستید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های دیگر این انیمه آشنا شوید، دانلود انیمه Devil May Cry را شروع کنید.

علاوه بر این می‌توانید نظر خود را درباره انیمه شیطان هم می گرید و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمه جدیدی دیده‌اید که تماشای آن را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید اما مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو