انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها؛ تونلی که آرزوها را برآورده می‌کند!

انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها؛ تونلی که آرزوها را برآورده می‌کند!


منبع: پلازا

4

1402/7/16

08:18


انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها؛ تونلی که آرزوها را برآورده می‌کند!

انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها یکی از انیمه‌هایی است که در سال 2022 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه The Tunnel to Summer, the Exit of Goodbyes آشنا شویم.

ژانر انیمه Natsu e no Tunnel, Sayonara no Deguchi درام، رمانتیک و علمی تخیلی است. این انیمه را بر اساس یک مجموعه مانگای سینن (Seinen) به همین نام از کودون (Koudon) که آن هم بر اساس یک Light Novel اثر می هاچیموکو (Mei Hachimoku) و کوکا (Kukka) بود تولید کردند. سینن نوعی از انیمه یا مانگا است که مخاطبان هدف آن افراد بزرگسال هجده تا چهل ساله هستند. کارگردانی این انیمه را توموهیسا تاگوچی (Tomohisa Taguchi) بر عهده داشته است.

زمان پخش انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها اولین بار در تاریخ 9 سپتامبر 2022 برابر با 18 شهریور 1401 بود و همچنین در تاریخ 14 جولای 2023 برابر با 23 تیر 1402 در سینماهای بریتانیا نمایش داده شد و اولین نمایش آن در سینماهای ایالات متحده در تاریخ 3 نوامبر 2023 برابر با 12 آبان 1402 خواهد بود. همچنین مدت این انیمه حدود 1 ساعت و 20 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی انیمه The Tunnel to Summer, the Exit of Goodbyes خواهیم پرداخت و در مورد داستان، شخصیت‌ها و نقدهای این انیمه صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها

انیمه The Tunnel to Summer, the Exit of Goodbyes

خانواده کائورو تونو در حال از هم پاشیدن است. پس از مرگ خواهرش و جدا شدن والدینش دیگر آرامشی در خانه احساس نمی‌کند. کائورو پس از بحث کردن با پدرش از خانه بیرون می‌رود و خود را در مقابل یک تونل می‌بیند و به داخل آن کشیده می‌شود. او با عجله به سمت خروجی حرکت می‌کند و یک پرنده در آن‌جا می‌بیند که ظاهرش برای او آشنا به نظر می‌رسد. کائورو پس از بیرون آمدن از تونل متوجه می‌شود که با وجود این که فقط چند دقیقه در آن‌جا بوده است در بیرون از آن‌جا یک هفته گذشته است.

این تجربه عجیب شایعه تونل اوراشیما (Urashima Tunnel) که آرزوها را در ازای عمر شخص برآورده می‌کند به یاد او می‌آورد و به این فکر می‌کند که رفتن دوباره به آن‌جا می‌تواند به از بین بردن مشکلات زندگی او کمک کند. اما وقتی که به ورودی تونل برمی‌گردد، کائورو متوجه می‌شود که آنزو هاناشیرو که از شایعه خبر دارد او را تعقیب کرده است و معلوم می‌شود که آنزو هاناشیرو نیز آرزویی دارد که فقط آن تونل می‌تواند آن را برآورده کند. برای ادامه داستان می‌توانید دانلود انیمه The Tunnel to Summer, the Exit of Goodbyes شروع کنید و به تماشای آن بپردازید.

کاراکترهای انیمه Natsu e no Tunnel, Sayonara no Deguchi

در این بخش به معرفی شخصیت های انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها خواهیم پرداخت و با صداپیشگان آن‌ها نیز آشنا خواهیم شد.

کائورو تونو (Kaoru Tono)

معرفی انیمه The Tunnel to Summer, the Exit of Goodbyes

کائورو تونو قهرمان داستان انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها است. او یک دانش‌آموز دبیرستانی است که در یک شهر ساحلی روستایی زندگی می‌کند. او خواهر کوچکترش را در یک تصادف از دست داد. کائورو شخصیتی معمولی دارد و روزهایش را با جریان زندگی سپری می‌کند. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم Ouji Suzuka است.

آنزو هاناشیرو (Anzu Hanashiro)

بررسی انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها

آنزو هاناشیرو دختر تازه واردی است که به دلایل خاصی به شهر آمده است. با وجود ظاهر سردش، شخصیتی قوی و امیدوار دارد و همچنین گاهی به دلیل غرور و زبان تیزش با اطرافیانش درگیر می‌شود. صداپیشگی این کاراکتر را یک صداپیشه ژاپنی به اسم Marie Iitoyo بر عهده داشته است.

شوهی کاگا (Shouhei Kaga)

شخصیت های انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها

شوهی کاگا تنها دوست کائورو از دوران دبیرستان است. او با وجود این که ظاهری ورزشی دارد، معمولا سرگرمی‌های فکری را ترجیح می‌دهد. در بسیاری از مواقع شوهی معمولا کسی است که کائورو در مورد موضوع‌های مختلف با او مشورت می‌کند. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم Tasuku Hatanaka است.

کوهارو کاوازاکی (Koharu Kawasaki)

کاراکترهای انیمه Natsu e no Tunnel, Sayonara no Deguchi

کوهارو کاوازاکی همکلاسی کائورو و آنزو است. او شخصیتی مغرور و راستگو دارد و چه خوب و چه بد، باعث می‌شود که به راحتی دیگران را ناراحت کند. صداپیشه این کاراکتر یک صداپیشه ژاپنی به اسم Arisa Komiya است.

کارن تونو (Karen Tono)

دانلود انیمه The Tunnel to Summer, the Exit of Goodbyes

کارن تونو خواهر کوچکتر کائورو و دختری بسیار شاد و باهوش بود که کائورو به او بسیار وابسته بود. به نظر می‌رسید که او مرکز خانواده و تنها عامل کنار هم نگه داشتن آن‌ها بود. کارن تونو چند سال پیش از شروع داستان انیمه The Tunnel to Summer, the Exit of Goodbyes از دنیا می‌رود. یک صداپیشه ژاپنی به اسم Seiran Kobayashi صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشته است.

امتیازات انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها

حال که با داستان و شخصیت‌های این انیمه آشنا شدیم، در این بخش به نقد انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها و بررسی نمره‌های آن در دو سایت معروف می‌پردازیم. این انیمه در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 6.9 از 10 و در سایت مای انیمه لیست نمره 7.9 از 10 را کسب کرده است. بعضی از بینندگان انیمه The Tunnel to Summer, the Exit of Goodbyes، کیفیت تولید آن را تحسین کردند اما سرعت پیشرفت داستان را مناسب ندانستند و فکر می‌کردند بهتر بود به جای فیلم آن را به صورت انیمه سریالی تولید می‌کردند و به بعضی از جزییاتی که در رمان آن آمده بود می‌پرداختند. همچنین بعضی از افرادی که رمان آن را خوانده بودند، بیان کردند که این انیمه یک اقتباس ناامیدکننده از آن است. برای خواندن نقدهای بیشتر درباره انیمه Natsu e no Tunnel, Sayonara no Deguchi می‌توانید به سایت My Anime List مراجعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمه تونلی به تابستان پایان خداحافظی ها پرداختیم و در مورد داستان، کاراکترها و نقدهای آن حرف زدیم. اگر اوقات فراغت زیادی ندارید و دیدن انیمه‌های سینمایی را به انیمه‌های سریالی ترجیح می‌دهید، می‌توانید تریلر انیمه The Tunnel to Summer, the Exit of Goodbyes را تماشا کنید و اگر می‌خواهید با داستان و شخصیت‌های دیگر این انیمه بیشتر آشنا شوید آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد انیمه Natsu e no Tunnel, Sayonara no Deguchi و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمه جدیدی دیده‌اید که مقاله آن در این سایت وجود ندارد، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو