انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله ؛ بهترین انیمه تابستان 2023

انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله ؛ بهترین انیمه تابستان 2023


منبع: پلازا

3

1402/7/16

22:22


انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله ؛ بهترین انیمه تابستان 2023

انیمه بلیچ با فصل جدیدش به نام انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله غوغا به پا کرده است. این انیمه زیبا را هیچ اوتاکویی نباید از دست بدهد. انیمه Bleach Thousand Year Blood War ماجرایی بسیار پر پیچ و خم و جذاب دارد که هرگز نباید از دست بدهید.

انیمه بلیچ براساس مانگایی با همین نام نوشته تیته کوبو (Tite Kubo) و توسط استودیو معروف انیمه سازی pierrot ساخته شده است. این انیمه داستان‌ها و ماجراهای بسیاری را دربرمی‌گیرد پس بدیهی است که تعداد قسمت های انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله بسیار زیاد باشد. این انیمه ابتدا در یک مجموعه 366 قسمتی ساخته شد. پس از چند سال، در سال 2023 ادامه آن ساخته شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این انیمه تا انتها همراه ما باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله

داستان انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله

داستان در شهر کاراکورا (Karakura) اتفاق می‌افتد. جایی که ایچیگو کوروساکی (Ichigo Kurosaki) به همراه خانواده و دوستانش در آن زندگی می‌کند. ایچیگو قادر به دیدن برخی از ارواح بوده که حتی خودش هم نمی‌داند این قدرت را برای چه به دست آورده است. تا این که متوجه می‌شود که ارواح شروری به نام هالو (Hollow) وجود دارند که دیگر ارواح را می‌بلعند.

یک شب او مورد حمله یکی از همین هالوها قرار می‌گیرد و دختری به نام روکیا کوچیکی (Rukia Kuchiki) به کمک او می‌شتابد. روکیا یک شینیگامی است. شینیگامی‌ها همان خدایان مرگ هستند که وظیفه رسیدگی به ارواح را دارند. یکی از وظایف آن‌ها این است که اوراح شرور را تطهیر کرده و از بین ببرند. روکیا در راه کمک به ایچیگو زخمی می‌شود. ایچیگو نیز تصمیم می‌گیرد برای مبارزه با هالو، جای روکیا را بگیرد و به یک شینیگامی تبدیل شود. اینگونه او به دنیای شینیگامی‌ها و ارواح پا می‌گذارد.

رفته رفته ایچیگو متوجه می‌شوند که چند نفر از همکلاسی‌هایش مانند اوریو ایشیدا (Uryū Ishida) و اوریهیم اینوئه (Orihime Inoue)، نیز از قدرت‌های خاصی بهره‌مند هستند.

ایچیگو، روکیا و دیگر موهبت‌داران ناچارا خود را درگیر مشکلات بسیاری می‌بینند و ماجراهای بسیاری را از سر می‌گذرانند. برای این که با آن‌ها همراه شوید، دانلود انیمه Bleach Thousand Year Blood War را فراموش نکنید.

شخصیت های انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله

انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله ماجراهای بسیاری را در خود جای می‌دهد و به همان اندازه نیز شخصیت و کاراکتر دارد. در ادامه اصلی‌ترین کاراکترهای انیمه Bleach Thousand Year Blood War را معرفی خواهیم کرد:

ایچیگو کوروساکی (Ichigo Kurosaki)

ایچیگو قهرمان اصلی انیمه بلیچ است. او یک دانش آموز دبیرستانی بوده که پس از دریافت قدرت روکیا به یک شینیگامی تبدیل می‌شود. ایچیگو در ابتدا اصلا دوست نداشت وظیفه شینیگامی‌ خود را بپذیرد و مدام بدخلقی می‌کرد. اما به مرور زمان تغییر می‌کند و تمام تلاش خود را برای انجام وظایف خود به کار می‌گیرد.

بد نیست بدانید که در ابتدا کوبو، مانگاکای بلیچ، اصلا دوست نداشت ایچیگو را قهرمان اصلی داستانش معرفی کند. اما بعدها نظرش تغییر کرد.

ویس اکتور شخصیت دوست داشتنی ایچیگو، ماساکازو موریتا (Masakazu Morita) نام دارد. صدای زیبای این ویس اکتور را می‌توانید در انیمه باکومن روی شخصیت کازویا هیرامارو (Kazuya Hiramaru) ببینید.

روکیا کوچیکی (Rukia Kuchiki)

بررسی انیمه بلیچ: جنگ خونین هزار

روکیا شخصیت اول زن انیمه Bleach Thousand Year Blood War است. او شینیگامی است که قدرت‌هایش را به ایچیگو منتقل می‌کند و بخاطر ضعیف بودنش تا مدتی نمی‌تواند آن‌ها را پس بگیرد. روکیا در شهر کاراکورا وظایف نابودی توخالی را دارد. او برای اولین بار زمانی با ایچیگو ملاقات می‌کند که به خانه‌اش نفوذ می‌کند، بدون اینکه بداند ایچیگو می‌تواند او را ببیند.

فومیکو اوریکاسا (Fumiko Orikasa)، خواننده و ویس اکتور ژاپنی، صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. اوریکاسا در انیمه‌هایی همچون انیمه توکیو غول به جای شخصیت ریوکو فوگوچی (Ryoko Fueguchi) و انیمه  Trigun Stampede به جای شخصیت رویدا صحبت کرده است.

اوریهیم آینو (Orihime Inoue)

زمان پخش انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله

اوریهیم همکلاسی قدیمی ایچیگو و یکی از نزدیک‌ترین دوستان او است. او از همان ابتدا به ایچیگو علاقه داشت و به دلیل آرزوی فداکارانه ایچیگو برای محافظت از عزیزانش، اوریهیم واقعا عاشق او می‌شود. او از سه سالگی یتیم بود که برادر بزرگترش سورا (Sora) تصمیم می‌گیرد او را از خانه ببرد و به تنهایی بزرگ کند. او بعدها توانایی خداگونه برای تحریف واقعیت را از طریق رد پدیده‌های گذشته به دست می‌آورد.

یوکی ماتسوکا (Yuki Matsuoka) صداپیشه شخصیت بامزه اوریهیم است. او در انیمه Mirai Nikki به جای شخصیت هیناتا هینو (Hinata Hino) صحبت کرده است.

رنجی ابارایی (Renji Abarai)

کاراکترهای انیمه Bleach Thousand Year Blood War

رنجی ابارای یک شینیگامی از جوخه 16 در Gotei 13 است. او اولین بار در انیمه زمانی نشان داده شد که از سوی انجمن ارواح مامور شده بود تا روکیا را پیدا کرده و به انجمن بازگرداند. رنجی در ابتدا اصلا از ایچیگو خوشش نمی‌آمد و می‌خواست مدام او را شکست دهد. تا این که مجبور شد با ایچیگو متحد شده و روکیا را نجات دهد. او از آن زمان به یک قهرمان اصلی و متحد و رقیب ثابت کوروساکی تبدیل شده است.

کنتارو ایتو (Kentarō Itō)، ویس اکتور خوش صدای ژاپنی، شخصیت رنجی را دوبله کرده است. او در انیمه Blade of the Immortal به جای شخصیت شیدو هیشی‌یاسو (Shido Hishiyasu) و انیمه Golden Kamuy به جای شخصیت یوشیتاکا شیرایشی (Yoshitake Shiraishi) صحبت کرده است.

اوریو ایشیدا (Uryū Ishida)

تعداد قسمت های انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله

اوریو یکی از شخصیت‌های بسیار جالب انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله است. او از نسل کمانداران شکارچی هالوها است که تقریبا منقرض شده‌اند. اوریو در ابتدا کینه عمیقی نسبت به تمام شینیگامی‌ها، از جمله ایچیگو، داشت. به همین دلیل، یکی از شخصیت‌ها منفی به شمار می‌رفت. با این حال، با پیشروی سریال خواهید دید که در نهایت به یک متحد ارزشمند و یک رقیب دوستانه برای ایچیگو تبدیل می‌شود.

نوریاکی سوگی‌یاما (Noriaki Sugiyama) ویس اکتور این شخصیت است. صدای زیبای این ویس اکتور را می‌توانید بر روی شخصیت ساسوکه اوچیها در انیمه ناروتو بشنوید.

سوسوکه آیزن (Sōsuke Aizen)

بررسی انیمه بلیچ: جنگ خونین هزار

آیزن یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های منفی انیمه است. درواقع، ممکن نیست انیمه بلیچ را ببینید و از باهوشی آیزن به وجد نیایید. در طول انیمه مشخص می‌شود که او تاکنون دسیسه‌های بسیاری برای به دست آوردن رهبری انجمن ارواح انجام داده است. اما اقدمات او به این‌جا ختم نمی‌شود.

نقد انیمه Bleach: Sennen Kessen-hen

انیمه بلیچ یکی از انیمه‌های محبوب اوتاکوها است. انیمه بلیچ برای اولین بار در تاریخ 5 اکتبر 2004 (14 مهر 1383) پخش شد و تا سال 2012 نیز ادامه داشت. این مجموعه شامل 366 قسمت بود که قسمت‌ها عظیمی از مانگا را پوشش می‌داد.

پس از گذشت 10 سال، استودیو pierrot تصمیم گرفت ادامه این انیمه محبوب و معروف را درست از آن‌جایی که به پایان رسیده بود، بسازد. بدین ترتیب، زمان پخش انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله 11 اکتبر 2022 (19 مهر 1401) تعیین شد.

تعداد قسمت های انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله تاکنون 26 قسمت  بوده است که پیش‌بینی می‌شود در آینده اپیزود‌های بیشتری از آن پخش شود. همچنین همانند قسمت‌های گذشته آن، ژانر انیمه بلیچ: جنگ خونین هزار ساله نیز ماوراطبیعی، فانتزی و ماجراجویانه است.

امتیازات انیمه Bleach Thousand Year Blood War

نقد انیمه Bleach: Sennen Kessen-hen

انیمه بلیچ در سایت IMDb نمره 8.2 را از آن خود کرده است که یک نمره عالی به حساب می‌آید. حال انیمه بلیچ جنگ خونین هزار ساله که به تازگی پخش شده است، از زمان انتشار تاکنون بالاترین نمره را بین انیمه‌هایی که همزان پخش می‌شدند، به دست آورده است. حتی توانسته رکورد قبلی خود را نیز بشکند. برخی از قسمت‌های این انیمه توانسته‌اند نمره 9.7 را در imdb به دست آورد. این نشان می‌دهد که انیمه بلیچ چقدر پیشرفت کرده و پرطرفدار است.

انیمه Bleach Thousand Year Blood War در سایت imdb نمره 9 و در سایت MyAnimeList نمره 9.1 را از آن خود کرده است.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی انیمه بلیچ: جنگ خونین هزار ساله پرداختیم. این انیمه زیبا به تازگی غوغا به پا کرده است. به طوری که کسی نمی‌تواند منکر جذابیت این سریال شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما این انیمه زیبا را تماشا کرده و نظرات ارزشمند خود را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو