انیمه اسکات پیلگریم | داستان، شخصیت‌ها و تاریخ انتشار

انیمه اسکات پیلگریم | داستان، شخصیت‌ها و تاریخ انتشار


منبع: پلازا

1

1402/8/22

12:23


انیمه اسکات پیلگریم | داستان، شخصیت‌ها و تاریخ انتشار

انیمه اسکات پیلگریم یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2023 از نتفلیکس منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه Scott Pilgrim آشنا شویم.

ژانر انیمه اسکات پیلگریم اکشن، ماجراجویی و رمانتیک است. این انیمه را برایان لی اومالی (Bryan Lee O’Malley) و بن دیوید گرابینسکی (BenDavid Grabinski) بر اساس یک کمیک با همین عنوان اثر برایان لی اومالی که از سال 2004 تا سال 2010 منتشر می‌شد تولید کرده‌اند. آن‌ها قصد داشتند ويژگی‌های کمیک‌ها و اقتباس فیلم Scott Pilgrim را در انیمه نیز داشته باشند اما تا اندازه‌ای آن را به‌روزرسانی هم کنند و به داستان مربوط به بعضی از کاراکترها نیز اضافه کنند. زمان پخش انیمه اسکات پیلگریم در تاریخ 17 نوامبر 2023 برابر با 26 آبان 1402 از نتفلیکس (Netflix) خواهد بود.

کارگردانی این انیمه را Abel Gongora بر عهده داشته است. بیشتر صداپیشگان این انیمه در اقتباس فیلم لایو اکشن آن که در سال 2010 منتشر شده بود نیز به ایفای نقش پرداخته بودند. از جمله بازیگران این انیمیشن می‌توان مایکل سرا (Michael Cera)، مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead)، ساتیا بابا (Satya Bhabha)، کریس ایوانز (Chris Evans) و برندن روث (Brandon Routh) را نام برد. همچنین گفته می‌شود که تعداد قسمت های انیمه اسکات پیلگریم هشت اپیزود خواهد بود. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمه Scott Pilgrim خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان و شخصیت‌های این انیمه صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این نقد انیمه اسکات پیلگریم برمی خیزد را می‌توانید پس از انتشار آن در همین مقاله مطالعه کنید.

فهرست مطالب:

داستان انیمه اسکات پیلگریم

انیمه Scott Pilgrim

این انیمه ماجراجویی‌های اسکات پیلگریم را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند پول لازم برای اینکه از آپارتمان بیرون نشود به دست بیاورد. او ابتدا رامونا فلاورز را در رویاهای خود می‌بیند و سپس در واقعیت او را ملاقات می‌کند و به او علاقه پیدا می‌کند اما باید با هفت نامزد سابق شرور او مبارزه کند. برای ادامه داستان می‌توانید منتظر انتشار انیمه بمانید. همچنین امتیازات انیمه Scott Pilgrim را می‌توانید در همین مقاله بررسی کنید.

کاراکترهای انیمه اسکات پیلگریم برمی خیزد

در این بخش از مقاله به معرفی بعضی از شخصیت های انیمه اسکات پیلگریم می‌پردازیم. البته در این انیمه کاراکترهای متعددی حضور دارند. در تاریخ 30 مارس 2023 برابر با 10 فروردین 1402 نتفلیکس تایید کرد که بازیگران اقتباس لایو اکشن Scott Pilgrim به عنوان صداپیشه دوباره نقش‌های خود را بازی خواهند کرد.

اسکات پیلگریم (Scott Pilgrim)

معرفی انیمه اسکات پیلگریم

اسکات پیلگریم یک موزیسین بیست و چند ساله اهل تورنتو و عضو یک گروه موزیک است. او به رامونا فلاورز علاقه دارد اما باید هفت نامزد شرور او را شکست دهد. با اینکه اسکات پیلگریم هوش بالایی ندارد و همچنین حافظه او ضعیف است، بیشتر اوقات می‌تواند با حیله به جای قدرت فیزیکی بر رقیب‌های خود پیروز شود. مایکل سرا صداپیشه این کاراکتر است. این بازیگر اهل کانادا برنده جایزه بفتا شده است و همچنین در فیلم Barbie محصول سال 2023 بازی کرده است.

رامونا فلاورز (Ramona Flowers)

بررسی انیمه Scott Pilgrim

رامونا فلاورز قبل از اینکه به تورنتو نقل مکان کند در نیویورک زندگی می‌کرد و هفت نامزد سابق داشته است. او هر چند هفته مدل موهایش را عوض می‌کند. مری الیزابت وینستد که یک بازیگر اهل آمریکا است به عنوان صداپیشه این شخصیت حضور داشته است. او همچنین در سریال Star Wars: Ahsoka محصول سال 2023 به ایفای نقش پرداخته است.

متیو پاتل (Matthew Patel)

کاراکترهای انیمه اسکات پیلگریم برمی خیزد

متیو پاتل اولین نامزد سابق شرور رامونا فلاورز است. به گفته رامونا، آن‌ها پس از حدود یک هفته از هم جدا شدند. اسکات پیلگریم در ابتدا چالش‌های مکرر متیو برای مبارزه با او را نادیده می‌گرفت. ساتیا بابا صداپیشه این کاراکتر است. او همچنین در تعدادی از قسمت‌های سریال New Girl بازی کرده است.

لوکاس لی (Lucas Lee)

دانلود انیمه Scott Pilgrim

لوکاس لی دومین نامزد سابق شرور رامونا فلاورز است که در اسکیت‌بوردینگ مهارت زیادی دارد و همچنین بازیگر معروفی شده است. کریس ایوانز بازیگر اهل آمریکا صداپیشه این شخصیت است. او در نقش Captain America در فیلم‌های Marvel بازی کرده است. از جمله سریال‌هایی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان Defending Jacob محصول سال 2020 را نام برد.

تاد اینگرام (Todd Ingram)

شخصیت های انیمه اسکات پیلگریم

تاد اینگرام یک موزیسین و سومین نامزد سابق شرور رامونا فلاورز است. او دارای شخصیتی مغرور، خودشیفته و همچنین بسیار دروغگو است. بازیگر آمریکایی برندن روث صداپیشه این شخصیت است. او در سریال Legends of Tomorrow نیز بازی کرده است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمه اسکات پیلگریم پرداختیم و در مورد داستان، کاراکترها و بازیگران آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمه Scott Pilgrim را تماشا کنید و اگر اقتباس لایو اکشن آن را دیده بودید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای آن در انیمه نیز آشنا شوید تا انتشار آن در نتفلیکس منتظر بمانید و دانلود انیمه Scott Pilgrim را آغاز کنید. علاوه بر این می‌توانید پس از انتشار انیمیشن Scott Pilgrim Takes Off نظر خود را در مورد این انیمه و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمه یا انیمیشن جدیدی دیده‌اید که تماشای آن را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو