انیمه باباهای رفیق | داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه باباهای رفیق | داستان، شخصیت‌ها، نمرات


منبع: پلازا

3

1402/9/2

17:23


انیمه باباهای رفیق | داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه باباهای رفیق یکی از انیمه‌هایی است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه Buddy Daddies آشنا شویم.

ژانر انیمه Buddy Daddies کمدی و اکشن است. زمان پخش انیمه باباهای رفیق اولین بار در تاریخ 7 ژانویه 2023 برابر با 17 دی 1401 از Tokyo MX بود و پخش آن در تاریخ 1 آوریل 2023 برابر با 12 فروردین 1402 به پایان رسید. کارگردانی این انیمه استودیو P.A. Works را یوشیوکی آسای (Yoshiyuki Asai) بر عهده داشته است و داستان آن اثر ویو شیموکورا (Vio Shimokura) و یوکو کاکیهارا (Yūko Kakihara) است.

از جمله صداپیشه‌های این انیمه می‌توان توشیوکی تویوناگا (Toshiyuki Toyonaga)، کوکی اوچیاما (Koki Uchiyama) و هینا کینو (Hina Kino) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های انیمه باباهای رفیق 12 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 20 دقیقه است. اگر اوقات فراغت کمی دارید می‌توانید این انیمه را تماشا کنید. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی انیمه Buddy Daddies 2023 خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، کاراکترها و نقدهای این انیمه صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمه باباهای رفیق

انیمه Buddy Daddies

انیمه باباهای رفیق داستان یک خانواده سه نفره را دنبال می‌کند که با یکدیگر نسبتی ندارند. میری اوناساکا در جستجوی پدرش به تنهایی به توکیو می‌رسد و بدون اینکه بداند به جایی وارد می‌شود که افرادی قصد از بین بردن یک رئیس مافیای خطرناک را دارند. این قاتلان حرفه‌ای کازوکی کوروسو و ری سووا نام دارند که در یک خانه با یکدیگر زندگی می‌کنند. پس از اینکه ماموریت آن‌ها شکست می‌خورد و میری را با خود به خانه منتقل می‌کنند، آن دو قصد دارند مادرش را پیدا کنند و میری را به او برسانند. هر حرکت میری غیرقابل پیش‌بینی است و کازوکی و ری مراقبت از این کودک پرانرژی را سخت‌تر از هر ماموریت دیگر خود می‌دانند و می‌خواهند با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد تا مدت نامشخصی از او محافظت کنند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمه Buddy Daddies را تماشا کنید.

شخصیت های انیمه Buddy Daddies

در این بخش از مقاله به معرفی کاراکترهای انیمه باباهای رفیق که حضور بیشتری در آن داشته‌اند می‌پردازیم.

کازوکی کوروسو (Kazuki Kurusu)

معرفی انیمه Buddy Daddies 2023

کازوکی کوروسو یک قاتل حرفه‌ای است و وظیفه دارد پیش از اجرای هر ماموریت اطلاع کافی را به دست آورد. او مهارت‌های ارتباطی خوبی دارد و همسری به اسم یوزوکو داشت که فرزندشان را باردار بود اما هر دوی آن‌ها را به دلیل شغلش از دست داد.

ری سووا (Rei Suwa)؛ از شخصیت های باباهای رفیق

کاراکترهای انیمه باباهای رفیق

ری سووا قاتل حرفه‌ای و همکار کازوکی است و همچنین با او در یک خانه زندگی می‌کند. تخصص او در مبارزه در ماموریت‌ها است و تمایل دارد که در مبارزه‌ها بالاتر از سطح معمولی پیش برود. او همه شب‌ها بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهد و به سختی می‌تواند لبخند بزند زیرا او توسط پدرش که او نیز یک قاتل حرفه‌ای بود تربیت شده است.

میری اوناساکا (Miri Unasaka)

شخصیت های انیمه Buddy Daddies

میری اوناساکا یک کودک چهار ساله است که مادرش وقتی دیگر نمی‌توانست از او مراقبت کند او را فرستاد که پدرش از او نگهداری کند. مشخص شده است که پدر میری هدف آخرین ماموریت کازوکی و ری بوده است که آن‌ها او را از بین بردند. کازوکی و ری تصمیم می‌گیرند از میری مراقبت کنند.

امتیازات انیمه باباهای رفیق و نقدهای آن

حال که با داستان و شخصیت‌های این انیمه آشنا شدیم، در این بخش به نقد انیمه باباهای رفیق و بررسی نمره‌های آن در دو سایت معروف می‌پردازیم. این انیمه در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.9 از 10 و در سایت مای انیمه لیست نمره 8.1 از 10 را کسب کرده است. بعضی از مخاطبان انیمه Buddy Daddies که نمرات بالا به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که این انیمه بسیار خوب بوده و شخصیت‌های اصلی این انیمه را دوست‌داشتنی توصیف کرده‌اند.

برخی دیگر بیان کرده‌اند که معمولا انیمه‌هایی که بر اساس مانگا تولید نشده‌اند ویژگی غافلگیرکننده بودن را دارند و همچنین از استودیو P.A. Works انتظار تولید چنین انیمه‌ای را داشتند. بعضی از بینندگان که از این انیمه خوششان نیامده است بیان کرده‌اند که شخصیت کودک داستان انیمه باباهای رفیق به نظر می‌رسد که از واقعیت دور است و بعضی نیز بیان کرده‌اند که در این انیمه انتقال از بخش‌های جدی داستان به بخش‌های کمدی به خوبی اجرا نشده است. می‌توانید به سایت My Anime List مراجعه کنید و نقدهای بیشتری در مورد انیمه Buddy Daddies مطالعه کنید.

کلام آخر درباره انیمه باباهای رفیق

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمه Buddy Daddies پرداختیم و درباره داستان، کاراکترها و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمه Buddy Daddies 2023 را تماشا کنید و اگر از انیمه‌های اکشن و کمدی خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و شخصیت‌های دیگر این انیمه آشنا شوید، دانلود انیمه Buddy Daddies 2023 را شروع کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد انیمه باباهای رفیق و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمه جدید دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را تماشا کنند، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو