انیمه جنون شکم پرستی (Berserk of Gluttony)؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه جنون شکم پرستی (Berserk of Gluttony)؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات


منبع: پلازا

2

1402/7/19

17:21


انیمه جنون شکم پرستی (Berserk of Gluttony)؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه جنون شکم پرستی یکی از انیمه‌های پرطرفدار پاییز سال 2023 است. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه Berserk of Gluttony آشنا شویم.

ژانر انیمه جنون شکم پرستی فانتزی و اکشن است. این انیمه را بر اساس یک Light Novel ژاپنی به همین نام از ایچیکا ایشیکی (Ichika Isshiki) تولید کرده‌اند. زمان پخش انیمه جنون شکم پرستی اولین بار در تاریخ 5 اکتبر 2023 برابر با 13 مهر 1402 از Tokyo MX بود و پخش آن ادامه دارد. همچنین تعداد قسمت های انیمه جنون شکم پرستی 12 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 20 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمه Berserk of Gluttony می‌پردازیم و بیشتر درباره داستان و کاراکترهای این انیمه صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان انیمه جنون شکم پرستی

انیمه Berserk of Gluttony

فیت گرافایت (Fate Graphite) که در این مقاله او را فیت گرافیت می‌نامیم، دربان فقیر خانواده ولریک (Vlerick) است که سه فرزند آن‌ها، رفال (Rafale)، هادو (Hado) و ممیل (Memil) به دلیل موقعیت خود به عنوان شوالیه‌های مقدس او را مورد اذیت قرار می‌دهند. متاسفانه تنها مهارت فیت گرسنه بودن همیشگی او است. تنها کسی که به او مهربانی نشان می‌دهد شوالیه مقدس راکسی هارت (Roxy Hart) است. تعدادی از افراد از خانه ولریک سرقت می‌کنند و فیت یکی از آن‌ها را می‌کشد. در کمال شگفتی او روح راهزن را می‌بلعد و قدرتش افزایش پیدا می‌کند و مهارت آن دزد در تله پاتی (Telepathy) به او می‌رسد. راکسی به او پیشنهاد می‌کند که برای خانواده هارت کار کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمه Berserk of Gluttony را تماشا کنید.

کاراکترهای انیمه Boushoku no Berserk و معرفی صداپیشگان

در این بخش به معرفی شخصیت های انیمه جنون شکم پرستی می‌پردازیم و با صداپیشگان آن‌ها نیز آشنا می‌شویم. البته تا الان تعداد قسمت‌های کمی از این انیمه پخش شده است و اطلاع زیادی از کاراکترهای آن نداریم.

فیت گرافیت

معرفی انیمه جنون شکم پرستی

فیت گرافیت قهرمان اصلی داستان انیمه جنون شکم پرستی است. او دارای Gluttony است و همچنین یک شوالیه مقدس و رئیس خانواده Barbatos است. پس از از دست دادن مادرش در سن بسیار کم، فیت با پدرش زندگی کرد. اما وقتی که پدرش بر اثر بیماری از دنیا رفت، اهالی روستا او را از روستا بیرون کردند زیرا به دلیل مهارت Gluttony او را بی‌مصرف می‌دانستند. همچنین پس از رفتن از دهکده و رسیدن به پایتخت نتوانست هیچ شغل پردرآمدی پیدا کند.

پس از مدتی جست و جو خانواده ولریک او را استخدام می‌کند و شغل دربان را به او محول می‌کند اما او مجبور می‌شود اذیت‌های فرزندان ولریک را که شوالیه‌های مقدس بودند تحمل کند. توانایی Gluttony به او اجازه می‌دهد تا با بلعیدن روح افراد دیگر توانایی‌های آن‌ها را به خودش اضافه کند. اما در ازای این توانایی، او از گرسنگی غیرقابل کنترل رنج می‌برد و تنها راه برای تسکین این مشکل او این است که یک منبع دائمی از روح برای تغذیه به دست آورد. صداپیشه این شخصیت Ryōta Ōsaka نام دارد.

راکسی هارت

بررسی انیمه Berserk of Gluttony

راکسی هارت یک شوالیه مقدس است و شخصیت بسیار مهربانی دارد که خود را برتر از دیگران نمی‌داند و به همین دلیل است که بسیاری از مردم به او اعتماد دارند. او فیت را از سوء استفاده فرزندان خانواده ولریک نجات داد و رابطه بسیار نزدیکی با او دارد. راکسی به فیت علاقه دارد اما نمی‌تواند احساس خود را به او اعتراف کند. نام صداپیشه این کاراکتر Hisako Tōjō است.

گرید

شخصیت های انیمه جنون شکم پرستی

گرید (Greed) یا حرص نام شمشیری است که فیت گرافیت آن را خریده است و می‌تواند با او حرف بزند. نام صداپیشه این شخصیت Tomokazu Seki است.

ماین

کاراکترهای انیمه Boushoku no Berserk

ماین (Myne) دارای خشم (Wrath) است. او دختری سرسخت و لجباز و عاشق پول است. صداپیشه این کاراکتر Misato Matsuoka نام دارد.

امتیازات انیمه Berserk of Gluttony

حال که با داستان و کاراکترهای این انیمه آشنا شدیم، در این بخش به نقد انیمه جنون شکم پرستی و بررسی نمره‌های آن در دو سایت معروف می‌پردازیم. تا الان انیمه Boushoku no Berserk در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 7.5 از 10 و در سایت My Anime List امتیاز 7.3 از 10 را کسب کرده است. البته نمره‌ای که در آی‌ام‌دی‌بی دریافت کرده است از تعداد کاربران بسیار کمی بوده است. به دلیل این که تعداد قسمت‌های کمی از این انیمه را منتشر کرده‌اند هنوز کاربران نقدی درباره آن به سایت مای انیمه لیست اضافه نکرده‌اند. می‌توانید پس از مدتی برای خواندن نقدهای انیمه Berserk of Gluttony به آن سایت مراجعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمه جنون شکم پرستی پرداختیم و در مورد داستان، کاراکترها و نمرات آن صحبت کردیم. داستان این انیمه درباره فیت گرافیت است که او را رها کرده‌اند. نفرین شده با پرخوری، او همیشه گرسنه است و هرگز سیر نمی‌شود. تا روزی که یک دزد در حال مرگ را می‌کشد و روح او را می‌بلعد و این گرسنگی واقعی فیت را بیدار می‌کند و اگر بتواند قدرت خود را کنترل کند، سرانجام می‌تواند سرنوشت خود را انتخاب کند. می‌توانید تریلر انیمه Boushoku no Berserk را تماشا کنید و اگر اوقات فراغت زیادی ندارید و می‌خواهید انیمه‌ای با تعداد قسمت‌های کم تماشا کنید، دانلود انیمه Berserk of Gluttony را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد انیمه جنون شکم پرستی و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمه دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز توصیه می‌کنید تماشا کنند اما مقاله آن در این سایت وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو