فیلم بزرگسالان 2023 ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم بزرگسالان 2023 ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/7/24

10:22


فیلم بزرگسالان 2023 ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم بزرگسالان 2023 یکی از فیلم‌های محصول آمریکا است که امسال منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Adults 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم بزرگسالان 2023 درام و کمدی است و همچنین در رده‌بندی R قرار گرفته است و بهتر است کودکان آن را تماشا نکنند. داستین گای دیفِی (Dustin Guy Defa) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. مایکل سرا، هانا گروس، سوفیا لیلیس و آنوپ دسای بعضی از هنرپیشه‌های این فیلم هستند. تاریخ اکران فیلم سینمایی بزرگسالان 18 فوریه 2023 برابر با 29 بهمن 1401 در جشنواره بین المللی فیلم برلین (Berlin International Film Festival) بود و در تاریخ 18 آگوست 2023 برابر با 27 مرداد 1402 آن را منتشر کردند. همچنین مدت زمان فیلم بزرگسالان 2023 حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم The Adults 2023 می‌پردازیم و بیشتر درباره داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم بزرگسالان 2023

فیلم The Adults 2023

این فیلم داستان اریک را دنبال می‌کند که می‌خواهد یک سفر کوتاه به خانه داشته باشد. پس از ملاقات دوباره با دو خواهرش ریچل و مگی، مرور خاطرات باعث می‌شود بخواهد بیشتر در آن‌جا بماند. تمایل او برای اثبات این که بهترین بازیکن نوعی بازی کارتی در شهر است نیز او را به بیشتر ماندن در آن‌جا تشویق می‌کند. در حالی که خواهر کوچکشان مگی تلاش می‌کند که صمیمیتی که با هم داشتند زنده کند، اریک و ریچل با شکاف بین خود دوران کودکی و خود بزرگسالی که اکنون هستند روبرو می‌شوند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم The Adults 2023 را تماشا کنید.

بازیگران فیلم بزرگسالان 2023

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی بزرگسالان آشنا خواهیم شد.

مایکل سرا در نقش اریک

بررسی فیلم The Adults 2023

مایکل سرا (Michael Cera) یک بازیگر کانادایی است که در تاریخ 7 ژوئن 1988 برابر با 17 خرداد 1367 در برمپتن (Brampton) در انتاریو (Ontario) متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله بفتا شده است. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان یکی از قسمت‌های سریال Black Mirror و فیلم Barbie محصول سال 2023 را نام برد. مایکل سرا در فیلم The Adults 2023 در نقش کاراکتر اریک (Eric) حضور داشته است.

هانا گروس در نقش ریچل

داستان فیلم بزرگسالان 2023

هانا گروس (Hannah Gross)  یک بازیگر کانادایی است که در تاریخ 25 سپتامبر 1992 برابر با 3 مهر 1371 در تورنتو (Toronto) در انتاریو متولد شد. البته در برخی از سایت‌ها تاریخ تولد دیگری بیان شده است. هانا گروس در New York University به تحصیل پرداخت و بازیگری را از سال 2002 شروع کرد و همچنین در تعدادی فیلم کوتاه حضور داشت. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Joker محصول سال 2019 را نام برد. هانا گروس در فیلم بزرگسالان 2023 ایفای نقش کاراکتر ریچل (Rachel) را بر عهده داشته است.

سوفیا لیلیس در نقش مگی

نقد فیلم بزرگسالان 2023

سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 13 فوریه 2002 برابر با 24 بهمن 1380 در بروکلین (Brooklyn) در New York City متولد شد. او در دو فیلم ترسناک It محصول سال 2017 و It: Chapter Two محصول سال 2019 بازی کرده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves و فیلم Asteroid City محصول سال 2023 را نام برد. سوفیا لیلیس در فیلم The Adults 2023 در نقش کاراکتر مگی (Maggie) بازی کرده است.

آنوپ دسای در نقش جاش

بازیگران فیلم بزرگسالان 2023

آنوپ دسای (Anoop Desai) خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر هندی و آمریکایی است که در تاریخ 20 دسامبر 1986 برابر با 29 آذر 1365 در North Carolina متولد شد. او بیشتر به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در یکی از فصل‌های American Idol شناخته می‌شود. از جمله سریال‌های چند سال اخیر که او در تعدادی از قسمت‌های آن‌ها بازی کرده است می‌توان What We Do in the Shadows را نام برد. آنوپ دسای در فیلم بزرگسالان 2023 به ایفای نقش کاراکتر جاش (Josh) پرداخته است.

نقد فیلم بزرگسالان 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی بزرگسالان و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 5.8 از 10، 71 از 100 و 73 از 100 را دریافت کرده است. البته نمره آی‌ام‌دی‌بی را از تعداد کاربران کمی کسب کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه تعدادی از نقدهایی که در مورد فیلم The Adults به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند مطالعه کنید.

 RogerEbert.com / نیک الن: 88

فیلم دیفی با این نکته که یک داستان چگونه بیان و احساس شود مطابقت دارد و نه فقط با این که داستان آن درباره چه موضوعی است. و از برداشت او از ناکارآمدی چیزهای زیادی را می‌توان احساس کرد، از جمله این که خواهرها و برادرهایی را نشان می‌دهد که چگونه آن‌ها می‌توانند همصدا با هم آواز بخوانند و برقصند اما با هم دوست نیستند.

The Film Stage / روری اوکانر: 83

فیلم The Adults 2023 احساس سختی دارد اما فیلمی لطیف است. این که آن لحظه‌ها به صورت ناگهانی می‌آیند باعث ژرف‌تر شدن آن‌ها شده است.

Collider / تیلور گیتس: 83

یک کمدی درام واقعی. فیلم The Adults 2023 به همان اندازه سخت و دردناک است که تازگی دارد و کمک می‌کند حس‌های ناخوشایند از بین بروند. اگرچه در پایان این فیلم چیزی به طور کامل مشخص نمی‌شود، یک احساس غیرقابل انکار امیدواری در شما باقی می‌ماند. قطعا خواهید خندید و این احتمال وجود دارد که چند قطره اشک نیز بریزید.

Los Angeles Times / مارک اولسن: 80

اگرچه این فیلم تا اندازه زیادی تحت تأثیر بازیگری آگاهانه و بی‌دریغ سرا است، به گروس و لیلیس نیز فضای زیادی برای ایجاد تفاوت‌های دارای ظرافت داده شده است.

Wall Street Journal / کایل اسمیت: 80

تماشای فیلم The Adults 2023 دشوار است، اما به طور جالبی در کاوش تعامل‌های پر از رنج سه خواهر و برادر بزرگسال که مادرشان پنج سال قبل درگذشته است و سه سال است که با هم ارتباط نداشته‌اند، صادقانه و بی غل و غش به نظر می‌رسد.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 75

نویسنده و کارگردان دیفی یک جواهر کوچک و به طور بدون سروصدا جالب ارائه کرده است که پر از کاراکترهای غیر متعارفی است که کاملاً عادی هستند که به این معنی است که آن‌ها به نوعی عجیب هستند.

The Playlist / رافائلا راس: 67

فیلم بزرگسالان 2023 که بر پایه سه قهرمان اصلی خود استوار است، اگر به دلیل استفاده بیش از اندازه از ترکیب ویژگی‌های عجیب قابل توجه احساسی آن نبود، فیلم بسیار خوبی می‌شد.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم سینمایی بزرگسالان پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. به طور خلاصه فیلم سینمایی بزرگسالان داستان اریک را دنبال می‌کند که قصد داشت برای یک سفر کوتاه به خانه برگردد اما حالا باید بین رابطه با دو خواهرش و اعتیادش به یک بازی کارتی تعادل برقرار کند. می‌توانید تریلر فیلم The Adults 2023 را تماشا کنید و اگر از فیلم‌های کمدی و درام خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان آن بیشتر آشنا شوید، دانلود فیلم The Adults 2023 را شروع کنید.

علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم The Adults 2023 و نمره‌ای که از صد به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدیدی دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو