فیلم هیتمن؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم هیتمن؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/7/26

10:21


فیلم هیتمن؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم هیتمن یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Hit Man 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی هیتمن کمدی و اکشن است. کارگردانی این فیلم را ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) بر عهده داشته است. از جمله فیلم‌های معروف این کارگردان می‌توان سه گانه Before را نام برد. داستان این فیلم بر اساس یک مقاله با همین نام اثر اسکیپ هالندزورث (Skip Hollandsworth) است که در یک مجله ماهانه منتشر شده بود. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان گلن پاول، آدریا آرهونا، آستین آملیو و رتا را نام برد. گلن پاول علاوه بر بازیگری در کارگردانی این فیلم نیز همکاری داشته است.

تاریخ اکران فیلم هیتمن در 5 سپتامبر 2023 برابر با 14 شهریور 1402 در جشنواره بین المللی فیلم ونیز (Venice International Film Festival) بود و چند روز پس از آن در تاریخ 11 سپتامبر 2023 برابر با 20 شهریور 1402 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) نیز به نمایش درآمد. همچنین نتفلیکس (Netflix) حق پخش این فیلم را به دست آورد. مدت زمان فیلم سینمایی هیتمن حدود 1 ساعت و 50 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم سینمایی هیت من می‌پردازیم و در مورد داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم Hit Man 2023

فیلم Hit Man 2023

به طور خلاصه فیلم سینمایی هیتمن داستان یک پلیس مخفی به اسم گری را دنبال می‌کند که به عنوان یک هیتمن قابل اعتماد ظاهر می‌شود که بتواند افرادی را که می‌خواهند او را استخدام کنند دستگیر کند. تا این که تلاش می‌کند که یک زن به اسم مدی را نجات دهد و به او علاقه پیدا می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم هیتمن را تماشا کنید.

هنرپیشه های فیلم سینمایی Hit Man 2023

در این بخش با بیوگرافی بعضی از بازیگران فیلم هیتمن آشنا خواهیم شد.

گلن پاول در نقش گری جانسون

معرفی فیلم هیتمن 2023

گلن پاول (Glen Powell) یک بازیگر اهل آمریکا است که در تاریخ 21 اکتبر 1988 برابر با 29 مهر 1367 در آستین (Austin) در ایالت تگزاس (Texas) متولد شد. او در ابتدای دوران بازیگری خود در تعدادی فیلم از جمله The Dark Knight Rises و The Expendables 3 نقش‌هایی کوچک بازی کرد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Top Gun: Maverick محصول سال 2022 را نام برد. گلن پاول در فیلم هیتمن در نقش کاراکتر گری جانسون (Gary Johnson) حضور داشته است.

آدریا آرهونا در نقش مدی مسترز

بازیگران فیلم هیتمن

آدریا آرهونا (Adria Arjona) یک بازیگر اهل پورتوریکو است که در تاریخ 25 آوریل 1992 برابر با 5 اردیبهشت 1371 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Andor محصول سال 2022 را نام برد. آدریا آرهونا در فیلم Hit Man 2023 ایفای نقش کاراکتر مدی مسترز (Maddy Masters) را بر عهده داشته است.

آستین آملیو در نقش جسپر

هنرپیشه های فیلم سینمایی Hit Man 2023

آستین آملیو (Austin Amelio) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 27 آوریل 1988 برابر با 7 اردیبهشت 1367 متولد شد. او بیشتر برای بازی در سریال The Walking Dead و Fear the Walking Dead شناخته شده است. آستین آملیو در فیلم هیتمن در نقش کاراکتر جسپر (Jasper) بازی کرده است.

رتا

دانلود فیلم هیتمن

رتا (Retta) یک بازیگر و استنداپ کمدین آمریکایی است که در تاریخ 12 آوریل 1970 برابر با 23 فروردین 1349 در New Jersey متولد شد. او در چندین فیلم و سریال حضور داشته است و بیشتر برای بازی در سریال Parks and Recreation و سریال Good Girls شناخته شده است. رتا در فیلم Hit Man 2023 در نقش افسر پلیسی که گری برای او کار می‌کند بازی کرده است.

نقد فیلم سینمایی هیتمن و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم Hit Man و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.9 از 10، 97 از 100 و 82 از 100 را کسب کرده است. البته نمره آن در سایت آی‌ام‌دی‌بی از تعدادی کاربران کمی به دست آمده است. در ادامه می‌توانید خلاصه تعدادی از نقدهایی که در مورد فیلم Hit Man به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند مطالعه کنید.

New York Magazine / بیلج ابیری: 100

حالت ملایم منحصر به فرد لینکلیتر سلاح مخفی او است و فیلم Hit Man 2023 ممکن است یک شاهکار باشد.

Total Film / جین کرودر: 80

پر انرژی، خنده‌دار، فراتر از معمول. فیلم Hit Man اوقات بسیار خوبی را در سینما به وجود می‌آورد که باعث خوشحالی شما می‌شود.

Screen Rant / الکساندر هریسون: 80

به طور کامل از فیلم Hit Man 2023 لذت ببرید. هر طور که آن را پیدا کردید. دیگر هر روز اتفاق نمی‌افتد که فیلم‌ها ما را به این شکل در این سطح از اجرا سرگرم کنند.

Paste Magazine / بدون نام: 79

با چنین بازی‌های جذاب به سبک قدیمی، فیلم هیتمن لایه‌های ژانر را جدا می‌کند که اثری سرزنده و دوست‌داشتنی را آشکار کند.

Variety / اوون گلیبرمن: 70

فیلم هیتمن پر از لحظه‌های جالب است اما به همان اندازه که این فیلم سرگرم‌کننده است داستانی دارد که به شکلی ناخوشایندی پیش می‌رود و برای مدت طولانی ادامه پیدا می‌کند.

Vanity Fair / ریچارد لاسون: 70

فیلم Hit Man 2023 بیش از هر چیز مصمم است که سرگرم‌کننده باشد و تا اندازه زیادی در این ماموریت شرافتمندانه و عامه پسند موفق است. این فیلم شما را سرگرم می‌کند و سخاوتمندانه دو بازیگر آماده و مایل را به سمت تبدیل شدن به ستاره‌های سینما می‌راند.

The Film Stage / لوک هیکس: 67

فیلم هیتمن با یکی از بهترین آثار لینکلیتر بودن فاصله زیادی دارد اما در بین آثار دوران حرفه‌ای او یک فیلم اضافه شده رضایت‌بخش محسوب می‌شود و به خودی خود یک فیلم بسیار خوب است.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم هیتمن 2023 پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن حرف زدیم. می‌توانید تریلر فیلم سینمایی هیتمن را تماشا کنید و اگر می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های دیگر این فیلم آشنا شوید، دانلود فیلم سینمایی هیتمن را شروع کنید.

علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Hit Man 2023 و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدید دیگری دیده‌اید که مقاله آن در این سایت وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو