معرفی انیمه نامیرا بدشانس؛ خلاصه داستان، شخصیت‌ها و نمرات

معرفی انیمه نامیرا بدشانس؛ خلاصه داستان، شخصیت‌ها و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/7/28

09:33


معرفی انیمه نامیرا بدشانس؛ خلاصه داستان، شخصیت‌ها و نمرات

انیمه نامیرا بدشانس یکی از جدیدترین انیمه‌های ژاپن است که در سال 2023 کار خود را شروع کرده است. انیمه Undead Unluck با داستان جذاب و اکشن خود در همین ابتدای کار توانسته نظر مثبت مخاطبین و منتقدان را به سوی خود جلب کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی جامع‌تر این انیمه جدید و جذاب بپردازیم.

انیمه نامیرا بدشانس بر اساس مانگایی با همین نام که توسط یوشیفومی توزوکا (Yoshifumi Tozuka) نوشته و طراحی شده، ساخته شده است. در ابتدا مانگای نامیرا بدشانس در مجله هفتگی شونن جامپ (Shonen Jump) به صورت مجموعه سریالی چاپ شد. پس از استقبال بی‌نظیر دوست‌داران دنیای انیمه از این داستان جذاب، دو مجموعه David Production و TMS Entertainment تصمیم بر تولید مجموعه تلویزیونی این انیمه ژاپنی گرفتند.

کارگردانی انیمه Undead Unluck برعهده یوکی یاسه (Yûki Yase) بوده است. فیلم‌نامه این اثر نیز از روی مانگای اصلی برداشته شده است. در مورد زمان پخش انیمه نامیرا بدشانس نیز باید گفت که این انیمه ژاپنی جذاب برای اولین بار در تاریخ 6 اکتبر 2023 معادل 14 مهر 1402 در آمریکا به نمایش درآمد. مدت زمان پخش هر قسمت آن نیز در حدود 24 دقیقه است. ژانر انیمه Undead Unluck نیز اکشن و ماجراجویانه است؛ دو ژانر محبوب در نزد دوست‌داران دنیای سینما و انیمه! در مورد تعداد قسمت های انیمه نامیرا بدشانس نیز باید گفته که فعلاً پخش 12 قسمت ابتدایی این انیمه جذاب مشخص شده است. این انیمه اکشن ژاپنی فعلاً در ابتدای مسیر خود قرار دارد و باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار انیمه نامیرا بدشانس خواهد بود!

فهرست مطالب:

داستان انیمه نامیرا بدشانس

انیمه Undead Unluck

داستان انیمه نامیرا بدشانس در مورد دختری به نام فوکو ایزومو است که در 8 سالگی و در طی حادثه‌ای که منجر به مرگ بیش از 200 نفر شد، پدر و مادرش را از دست داده است. فوکو ایزومو که پس از این حادثه دلخراش منزوی و گوشه‌نشین شده است، تنها یک دلخوشی دارد و آن هم تماشای مانگا دخترانه مورد علاقه‌اش است. پس از به پایان رسیدن این مجموعه مانگا، فوکو دیگر انگیزه‌ای برای ادامه زندگی ندارد و به همین دلیل تصمیم به خودکشی می‌گیرد. از سوی دیگر فوکو دارای یک توانایی عجیب است؛ توانایی که باعث می‌شود هر کسی که او را لمس می‌کند به بدشانسی و مرگ گرفتار شود!

در این بین فوکو با مردی مرده آشنا می‌شود که توانایی احیاکنندگی شگفت‌انگیزی دارد و این توانایی زندگی جاودانه را برای او به ارمغان آورده است. فوکو پس از آشنایی با او تصمیم می‌گیرد که او را اندی خطاب کند. اندی نیز مانند فوکو از وضعیت روحی خوبی برخوردار نیست و از زندگی جاودانه خود بیزار است. به همین دلیل اندی دنبال راهی برای مرگ است؛ در واقع دنبال راهکاری برای اینکه به بهترین شکل ممکن بمیرد.

خیلی زود اندی و فوکو متوجه می‌شوند که تحت تعقیب یک سازمان مرموز قرار گرفته‌اند. پس از کش و قوس‌های فراوان، آن‌ها با یکی از قاتلین این سازمان به نام شن آشنا می‌شوند. شن به آن‌ها می‌گوید که این سازمان مرموز یک تیم ویژه دارد که متشکل از 10 نفر با توانایی‌های خارق‌العاده است. پیشنهاد شن به فوکو و اندی، پیوستن به این تیم است تا از شکار این سازمان در امان باشند. پس از اینکه فوکو و اندی به این تیم ویژه ملحق می‌شوند، متوجه وجود کتاب ماوراءالطبیعی در این سازمان می‌شوند؛ کتابی به نام آخرالزمان که ماموریت‌های تیم را تعیین می‌کند!

شخصیت های انیمه نامیرا بدشانس

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی و بررسی انیمه نامیرا بدشانس پرداختیم. در این قسمت از متن به سراغ کاراکترهای انیمه Undead Unluck خواهیم رفت و اطلاعات کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید که این انیمه از شخصیت‌های بسیاری بهره می‌برد که ما در این بخش تنها تعدادی از محبوب‌ترین آن‌ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

فوکو ایزومو (Fuuko Izumo)؛ شخصیت اصلی انیمه نامیرا بدشانس

معرفی انیمه Undead Unluck

فوکو ایزومو شخصیت اصلی انیمه نامیرا بدشانس محسوب می‌شود. او از توانایی ذاتی بدشانسی برخوردار است؛ توانایی که نگاتور نامیده می‌شود. هنگامی که فوکو بچه بود، این توانایی او بیدار شد. فوکو که قادر به کنترل توانایی نگاتور خود نبود، والدینش را همراه با افراد دیگر در یک سانحه هوایی به صورت تصادفی کشت. حادثه‌ای که منجر به به گوشه‌نشینی و انزوای او برای 10 سال شد. این توانایی بدشانسی فوکو باعث می‌شود که هر کسی به او دست می‌زند، بمیرد! همه این عوامل در کنار هم باعث شد تا فوکو برای آسیب نرساندن به دیگران، تصمیم به تنهایی و گوشه‌نشینی بگیرد.

صداپیشگی شخصیت فوکو ایزومو در انیمه Undead Unluck برعهده کاهارا موئه (Kahara Moe)، صداپیشه مشهور ژاپنی، بوده است. کاهارا موده را پیش‌تر توسط آثاری همچون How a Realist Hero Rebuilt the Kingdom (2021) و Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation (2021) به یاد دارید.

اندی (Andy)؛ کاراکتر انیمه نامیرا بدشانس

داستان انیمه نامیرا بدشانس

اندی یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی انیمه نامیرا بدشانس است که توانایی خارق‌العاده‌ای در بهبود خود دارد. او که به دلیل این توانایی نگاتور خود از مرگ دور است، وسواس بسیاری در شیوه مرگ خود دارد و می‌خواهد به بهترین شکل ممکن بمیرد. به همین دلیل او به فوکو علاقه‌مند می‌شود، چرا که ویژگی بدشانسی فوکو می‌تواند مرگی را که می‌خواهد برای او به ارمغان بیاورد. اندی به دلیل این ویژگی احیاکننده خود، توانایی‌های بسیاری مانند شلیک انگشت خود مانند گلوله دارد. همچنین اندی کارتی در سر دارد که با حذف آن می‌تواند شخصیت دوم خود یعنی ویکتور را فعال کند. اندی جزء معدود موجودات دنیای نامیرا بدشانس است که در مقابل تغییرات جهان جاودانه است.

صداپیشگی شخصیت اندی در انیمه اکشن و ماجراجویانه نامیرا بدشانس را یویچی ناکامورا (Yûichi Nakamura)، صداپیشه دوست‌داشتنی ژاپنی، برعهده دارد. آثار بسیاری در کارنامه هنری یویچی ناکامورا به چشم می‌خورد که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به Kamen Rider × Super Sentai × Space Sheriff: Super Hero Taisen Z (2013) و Zyuden Sentai Kyoryuger vs. Go-Busters: Dinosaur Great Battle! Farewell, Eternal Friends (2014) اشاره کرد.

شن ژیانگ (Shen Xiang)؛ از اعضاء اتحادیه در انیمه نامیرا بدشانس

شخصیت های انیمه نامیرا بدشانس

شن ژیانگ یکی از اعضاء و قاتلین اتحادیه است که در طول انیمه با فوکو و اندی آشنا می‌شود. فوکو و اندی توسط شن با گروه ویژه اتحادیه مرموز آشنا شده و سپس به آن ملحق می‌شوند. در واقع شن ژیانگ یک رزمی‌کار چینی است که توانایی خارق‌العاده‌ای در انجام برعکس اهدافش دارد. البته شن پس از مبارزه با استادش که منجر به مرگش شد، برای اینکه دوباره احیا شود، این توانایی نگاتور خود را از دست داد و فقط مهارت‌های رزمی خود را توانست حفظ کند.

صداپیشه شخصیت شن ژیانگ در انیمه Undead Unluck برعهده ناتسوکی هانائه (Natsuki Hanae) بوده است. ناتسوکی هانائه یکی از صداپیشگان شناخته شده سینمای ژاپن است که در سال 1991 در شهر فوجیساوا ژاپن متولد شد. وی به عنوان صداپیشه در آثار متعددی حضور داشته است که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba (2019) و  Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Movie: Mugen Train (2020) اشاره کرد.

جویز (Juiz)؛ کاراکتر انیمه نامیرا بدشانس

دانلود انیمه Undead Unluck

جویز یکی از رهبران و بنیان‌گذاران اتحادیه مرموز در کنار ویکتور است. ویژگی خارق‌العاده جویز توانایی شکست عدالت او است. جویز یکی از شخصیت‌های جنجالی انیمه Undead Unluck را شکل داده است. شخصیتی که فاش می‌کند جهان در یک حلقه زمانی تکراری گیر کرده است. او میلیون‌ها سال همراه با ویکتور زندگی کرده است و حالا قصد دارد تا خدا را نابود کند و به این حلقه زمانی پایان بخشد. در طول انیمه، فوکو به عنوان رهبر اتحادیه جانشین جویز می‌شود.

صداپیشگی شخصیت جویز در انیمه نامیرا بدشانس برعهده ماریا ایسه (Mariya Ise)، صداپیشه محبوب ژاپنی، بوده است که با نام مستعار ریا در میان طرفداران شناخته می‌شود. در کارنامه هنری ماریا ایسه آثار ارزشمند بسیاری به چشم می‌خورد که از جمله مشهورترین آن‌ها باید به Hunter x Hunter ،Made in Abyss و Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Movie: Mugen Train اشاره کرد.

نقد انیمه Undead Unluck

نقد انیمه Undead Unluck

انیمه نامیرا بدشانس یکی از جدیدترین انیمه‌های شونن ژاپنی است که اخیراً شروع به پخش کرده است. همانطور که در بخش ابتدایی متن اشاره کردیم این انیمه برای اولین بار در تاریخ 6 اکتبر 2023 معادل 14 مهر 1402 در آمریکا بر روی آنتن رفت. انیمه نامیرا بدشانس در همان ابتدای کار توانسته نظر مثبت دوست‌داران دنیای انیمه را به سوی خود جلب کند. فعلا تنها چند قسمت ابتدایی این انیمه اکشن و ماجراجویانه پخش شده است و باید منتظر پخش قسمت‌های بیشتر این انیمه جذاب باشیم تا با دیدگاهی بهتر نسبت به نقد آن اقدام کنیم.

امتیازات انیمه Undead Unluck

انیمه نامیرا بدشانس تنها پس از پخش چند قسمت ابتدایی، توانسته مورد قبول جامعه بزرگی از منتقدان سینمایی و دوست‌داران انیمه قرار بگیرد. انیمه Undead Unluck در سایت IMDb نمره 7.8 را از آن خود کرده است که برای شروع نمره بسیار خوبی است. طبیعتاً با پخش قسمت‌های بعدی این انیمه اکشن و ماجراجویانه، این نمرات دست‌خوش تغییراتی خواهند شد. البته باید اشاره کنیم که هر کی از قسمت‌های انیمه نامیرا بدشانس نمرات جداگانه‌ای در سایت IMDB دریافت می‌کنند که ما به صورت کلی میانگین این امتیازات را برای انیمه نامیرا بدشانس در نظر می‌گیریم. همانطور که اشاره کردیم انیمه نامیرا بدشانس در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.8 و در سایت MyAnimeList نمره 8.05 را از آن خود کرده است.

سخن پایانی

تریلر انیمه Undead Unluck

در این مقاله از پلازا به معرفی انیمه Undead Unluck پرداختیم. سپس به خلاصه داستان انیمه Undead Unluck، شخصیت‌ها، نمرات و نقدهای این انیمه اکشن ژاپنی اشاره کردیم. همچنین در طول متن اطلاعات جامعی همچون تاریخ اکران و تعداد قسمت‌های انیمه نایمرا بدشانس را در اختیارتان قرار دادیم. در بخش‌های بالایی به تریلر انیمه Undead Unluck نیز اشاره کردیم. اگر شما نیز هنوز به تماشای انیمه نامیرا بدشانس نپرداخته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم نسبت به دانلود انیمه Undead Unluck اقدام کنید و از تماشای آن در اوقات فراغت خود نهایت لذت را ببرید.

به نظر شما سرانجام کار فوکو و اندی چه خواهد شد؟! آیا آن‌ها به مرگی که دوست دارند خواهند رسید یا هدف جدیدی برای زندگی پیدا کرده‌اند؟! ممنون که در طول این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید تا به تکمیل هرچه بهتر این متن کمک کرده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو