معرفی سریال مرا پنهان کن | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال مرا پنهان کن | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/8/27

10:32


معرفی سریال مرا پنهان کن | داستان، بازیگران و نمرات

سریال مرا پنهان کن، یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی سینمای ترکیه است که اخیراً بر روی انتن رفته است. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی دقیق‌تر سریال ترکی مرا پنهان کن بپردازیم. همچنین در طول متن به خلاصه داستان، بازیگران و نمرات سریال Sakla Beni اشاره خواهیم کرد.

سریال ترکی مرا پنهان کن یکی از جدیدترین سریال‌های ترکی است که برای پاییز 2023 در نظر گرفته شده بود و اخیرا شروع به پخش کرد. فعلاً تنها قسمت ابتدایی این سریال جذاب و تماشایی بر روی آنتن رفته است. همین یک قسمت ابتدایی کافی بود تا دوست‌داران سینمای ترکیه مجذوب این سریال تماشایی بشوند و بی‌صبرانه منتظر پخش قسمت‌های بعدی این سریال باشند! ژانر سریال مرا پنهان کن ترکی، درام و عاشقانه است؛ ژانری پرطرفدار و محبوب در میان آثار سینمای ترکیه آن هم در فصل پاییز!

در مورد زمان پخش سریال مرا پنهان کن ترکی نیز باید گفت که اولین قسمت این سریال عاشقانه در تاریخ 2 نوامبر 2023 معادل 11 آبان 1402 از شبکه Star TV پخش شد. تعداد قسمت‌های نهایی سریال Sakla Beni هنوز به صورت رسمی از سوی عوامل تولیدکننده این سریال اعلام نشده است اما تاکنون تنها 1 قسمت از آن بر روی آنتن رفته است. مدت زمان پخش هر قسمت این سریال ترکی در حدود 2 ساعت و 17 دقیقه است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه سریال Sakla Beni بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال مرا پنهان کن

سریال ترکی مرا پنهان کن

سریال مرا پنهان کن یکی از جدیدترین آثار سینمای ترکیه است که اخیرا پخش شد. یکی از نکات قوت این سریال عاشقانه، فیلم‌نامه زیبا و بی‌نقص آن است که به قلم گولسرن بودایچی‌اوغلو (Gülseren Budayicioglu)، ارمغان گولساهین (Armagan Gülsahin) و نرگیس اوتلواوغلو (Nergis Otluoglu) نوشته شده است. در زیر به بررسی خلاصه داستان این سریال عاشقانه و درام می‌پردازیم.

داستان سریال ترکی مرا پنهان کن در مورد فرزندان نازپرورده دو خانواده قدرتمند و ثروتمند به نام‌های مته و ناز است که تمام عمر خود را در ناز و نعمت بزرگ شده‌اند. خانواده‌ای مته و ناز از کودکی قول ازدواج این دو با یکدیگر را داده‌اند. از سوی دیگر مته و ناز میلی به این ازدواج از پیش تعیین شده ندارند اما چون از کودکی هرچیزی که می‌خواستند از سوی خانواده‌هایشان تامین شده، هیچگاه به استقلال نرسیده‌اند که بتوانند تصمیمی را به تنهایی بگیرند! با وجود همه این تفاسیر، مته و ناز ناخواسته توانایی جدایی از یکدیگر را ندارند و به سوی وصلت پیش می‌روند.

اما داستان از آنجایی جالب می‌شود که مته با اینجیلا ملاقات می‌کند! اینجیلا، خدمتکار ناز، از بچگی با او بزرگ شده است و ناز را به خوبی می‌شناسد. زمانی که مته با اینجیلا ملاقات می‌کند، همه زندگی او دچار دگرگونی می‌شود! در یک لحظه مته، تمام باورها و تصمیم‌های خود را زیر سوال می‌برد! آیا ازدواج او با ناز درست است؟! آیا مسیری که در زندگی طی کرده است، مسیری بود که خودش دوست داشت؟! ملاقات مته با اینجیلا باعث می‌شود که مته به کلی مسیر زندگی خود را تغییر دهد و به دنبال زندگی‌ای که دوست دارد برود و عشق واقعی را جستجو کند! باید با سریال مرا پنهان کن همراه شویم تا ببینیم سرانجام کار مته و ناز چه خواهد شد؟! ایا اینجیلا مسیر از پیش تعیین شده زندگی آن‌ها را برهم خواهد زد؟!

بازیگران سریال مرا پنهان کن

در بخش‌های ابتدایی این مطلب به معرفی سریال مرا پنهان کن پرداختیم. همانطور که می‌دانید بازیگران مشهور و محبوب بسیاری در این مجموعه تلویزیونی عاشقانه به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Sakla Beni در همین ابتدای کار توانست تا نظر مخاطبین و بینندگان تلویزیون ترکیه را به سوی خود جلب کند. البته باید اشاره کرد که این سریال، یکی از مورد انتظارترین سریال‌های شبکه Star TV برای فصل پاییز بود و به همین دلیل افراد بسیاری منتظر پخش آن بودند! کارگردانی سریال ترکی مرا پنهان کن را نادیم گوچ (Nadim Güç)، برعهده داشته است.

در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال ترکی مرا پنهان کن خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

اوراز کایگیلاراوغلو؛ بازیگر مرد اصلی سریال مرا پنهان کن

سریال Sakla Beni

هنرپیشه خوش‌چهره و پرطرفدار سینمای ترکیه، اوراز کایگیلاراوغلو (Uraz Kaygilaroglu)، در تاریخ 30 ژوئن 1987 معادل 9 تیر 1366 در شهر استانبول ترکیه چشم به جهان گشود. وی از همان دوران کودکی به دنیای سینما علاقه بسیاری داشت، علاقه‌ای که سرانجام او را وارد این صنعت جهانی کرد. اوراز کایگیلاراوغلو در آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری حضور داشته است و امروزه از او به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران سینمای ترکیه یاد می‌شود. وی در سال 2014 با ملیس لسیتن (Melis Isiten) ازدواج کرد. اما ازدواج آن دو با اینکه یک بچه نیز داشتند، خیلی دوام نیاورد و سرانجام در سال 2019 از یکدیگر جدا شدند. از جمله مشهورترین آثار اوراز کایگیلاراوغلو باید به Ambassador’s Daughter (2019) ،Same Thing (2019) و Ege’nin Hamsisi (2018) اشاره کرد.

آسوده کالبک؛ بازیگر زن اصلی سریال مرا پنهان کن

معرفی سریال ترکی مرا پنهان کن

هنرپیشه جوان و کمتر شناخته شده سینمای ترکیه، آسوده کالبک (Asude Kalebek)، در سال 1999 در شهر آدانا ترکیه چشم به جهان گشود. آسوده کالبک را می‌توان از بازیگران نسل جدید سینمای ترکیه دانست که آینده درخشانی در انتظارش است. بسیاری از منتقدان بر این باور هستند که آسوده کالبک از چهره‌ای زیبا و هنر بازیگری‌ای برخوردار است که امروزه در کمتر هنرپیشه جوانی وجود دارد. وی از همین سن کم توانسته به درجه‌‌ی حرفه‌ای سینمای این کشور دست یابد و در آثار درجه یک سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش بپردازد. آسوده کالبک در سریال مرا پنهان کن نیز به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی حضور  دارد. وی در آثار چندی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله آثار آسوده کالبک می‌توان به The Club (2021) و Sakla Beni (2023) اشاره کرد.

سمره بایسل؛ بازیگر سریال Sakla Beni

بازیگران سریال مرا پنهان کن

هنرپیشه جوان و مستعد سینما و تلویزیون ترکیه، سمره بایسل (Cemre Baysel)، در تاریخ 5 فوریه 1999 معادل 16 بهمن 1377 در شهر زبیای ازمیر چشم به جهان گشود. وی از همان دوران کودکی علاقه بسیاری به هنرپیشگی داشت و همین امیر باعث شد تا در دوران تحصیل خود، در نمایش‌های گوناگونی به اجرا بپردازد. سمره بایسل از هنرپیشگان نسل جدید سینمای ترکیه محسوب می‌شود؛ هنرپیشه‌ای که گمان می‌شود آینده‌ی خوبی در انتظار او باشد. وی تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی چندی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله مشهورترین آثار سمره بایسل می‌توان به Twist of Fate (2021) ،Yesil Deniz (2014) و Don’t Let Go of My Hand (2018) اشاره کرد.

سنای گورلر؛ بازیگر سریال ترکی Sakla Beni

داستان سریال مرا پنهان کن

هنرپیشه کارکشته و قدیمی سینمای ترکیه، سنای گورلر (Senay Gürler)، در تاریخ 28 ژوئن 1966 معادل 7 تیر 1345 در شهر ازمیر ترکیه متولد شد. سنای گورلر به تحصیل در رشته هنر در دانشگاه دوکوز ایلول پرداخت و از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. سنای گورلر در ابتدا به عنوان مجری در شبکه TRT ترکیه مشغول به کار شد و در تئاترهای گوناگونی بر روی صحنه رفت. پس از آن بعد که به حرفه بازیگری در سینما و تلویزیون روی آورد و خیلی زود تبدیل به یکی ستارگان سینمای ترکیه شد که در آثار مشهور متعددی به ایفای نقش پرداخت. سنای گورلر در سال 1986 ازدواج کرد اما ازدواج او خیلی دوام نیاورد و وی یک سال بعد طلاق گرفت! آثار بسیاری در کارنامه هنری سنای گورلر به چشم می‌خورد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Persona ،Korkuyorum Anne و The Miracle 2: Love اشاره کرد.

نقد و بررسی سریال ترکی مرا پنهان کن

نقد سریال Sakla Beni

تا به این بخش از مقاله به معرفی و بررسی سریال Sakla Beni پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به سراغ نقد این سریال جذاب و تماشایی برویم. همچنین در ادامه این بخش به بررسی نمرات سریال ترکی مرا پنهان کن خواهیم پرداخت.

سریال ترکی Sakla Beni در همین ابتدای کار خود، توانسته نظر مثبت بسیاری از بینندگان را به سوی خود جلب کند. البته بسیاری از افراد مدت‌ها انتظار پخش این سریال ترکی عاشقانه را در فصل پاییز کشیده‌اند و بدون تردید از شروع پخش این سریال ترکی لذت برده‌اند. با توجه به اینکه سریال مرا پنهان کن در ابتدای مسیر خود است و تاکنون تنها قسمت ابتدایی آن بر روی انتن رفته است، فعلاً برای نقد آن بسیار زود است. باید منتظر پخش قسمت‌های بیشتری از این سریال عاشقانه و درام ترکی باشیم تا بتوانیم با دیدی بهتر نسبت به نقد آن اقدام کنیم. البته با توجه به اینکه سریال ترکی مرا پنهان کن از فیلم‌نامه‌ی قدرتمندی بهره می‌برد، باید انتظار یک سریال بی‌نظیر عاشقانه را داشته باشیم. بی‌شک حضور بازیگران مشهور سینمای ترکیه نیز بر جذابیت این سریال اضافه خواهد کرد.

اگر شما دوستان نیز از طرفداران پر و پا قرص سینمای ترکیه هستید و بی‌وقفه از تماشای آثار تولید شده در این کشور لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم که در همین ابتدای کار با سریال عاشقانه مرا پنهان کن همراه شوید! کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت ابتدایی این سریال ترکی بپردازید تا در دنیای عاشقانه و زیبای آن غرق شوید! اگر شما نیز هنوز سریال ترکی مرا پنهان کن را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Sakla Beni اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان خود لذت ببرید.

نمرات سریال ترکی مرا پنهان کن

همانطور که در طول متن اشاره کردیم، سریال ترکی مرا پنهان کن اخیرا شروع به پخش کرده است. این سریال ترکی در ابتدای کار با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بینندگان قرار گرفته است. همچنین کاربران سایت‌های معتبری همچون IMDB نمرات قابل قبولی به آن اختصاص دهند. سریال Sakla Beni در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.7 از 10 را به خود اختصاص داده است که برای ابتدای کار نمره بسیار خوبی است. اما با توجه به اینکه قسمت‌های زیادی از این سریال ترکی هنوز پخش نشد‌ه‌اند، بی‌شک این امتیازات در ادامه کار دستخوش تغییراتی خواهند شد.

سخن پایانی

دانلود سریال Sakla Beni

در این مقاله از پلازا به معرفی سریال ترکی مرا پنهان کن پرداختیم. سریال ترکی مرا پنهان کن با داستانی عاشقانه و درام به راحتی شما را با خود همراه خواهد کرد، به گونه‌ای که ساعت‌ها غرق تماشای آن می‌شوید و از اوقات فراغت خود نهایت لذت را خواهید برد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان تماشای این سریال ترکی جذاب را از دست ندهید. ممنون که در طول این مقاله با ما همراه بودید. لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد سریال مرا پنهان کن را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو