سریال یک مشکلی دارم | داستان، بازیگران و نمرات

سریال یک مشکلی دارم | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/9/16

08:09


سریال یک مشکلی دارم | داستان، بازیگران و نمرات

سریال یک مشکلی دارم محصول کشور ترکیه است و در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Bir Derdim Var آشنا شویم.

ژانر سریال ترکی یک مشکلی دارم درام است. این سریال اقتباس از یک سریال محصول کشور ایتالیا با عنوان Oltre la soglia است که در سال 2019 منتشر شده بود. زمان پخش سریال یک مشکلی دارم اولین بار در تاریخ 9 نوامبر 2023 برابر با 18 آبان 1402 از Kanal D بود و پخش آن در تاریخ 14 دسامبر 2023 برابر با 23 آذر 1402 به پایان خواهد رسید. کارگردانی این سریال را Burak Müjdeci بر عهده داشته است و از جمله بازیگران آن می‌توان بیرجه آکالای (Birce Akalay)، مرت فرات (Mert Fırat)، انگین هپیلری (Engin Hepileri) و باشاک گومول‌جینلی‌اوغلو (Başak Gümülcinelioğlu) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های سریال Bir Derdim Var شش اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود دو ساعت است و اگر اوقات فراغت کمی دارید می‌توانید این سریال را تماشا کنید. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال ترکی یک مشکلی دارم خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، بازیگران و نمرات این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال یک مشکلی دارم

سریال Bir Derdim Var

به طور خلاصه سریال ترکی یک مشکلی دارم داستان دکتر نیلوفر توسکا را دنبال می‌کند که یک روانپزشک متعهد است که توانایی خاصی برای کمک به نوجوان‌ها دارد. برای او مورد ناامیدکننده وجود ندارد و درک منحصر به فرد او از ذهن یک نوجوان او را یک قدم جلوتر از همکارانش نگه داشته است. با وجود موفقیتش او حقیقتی را پنهان کرده است که اگر روزی فاش شود می‌تواند به حرفه او آسیب وارد کند.

یکی دیگر از شخصیت‌های سریال یک مشکلی دارم یک دادستان است که باور دارد تنها راه کمک به یک نوجوان اجرای دقیق قانون است و با توجه به نوجوانی پریشان خود تنبیه را تنها راه درمان می‌داند و با رویکرد ملایم دکتر نیلوفر مخالفت می‌کند. موردهای مختلف یکی پس از دیگری آن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهند اما تمایل مشترک آن‌ها برای کمک به این کودکان و همچنین گذشته خودشان آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Bir Derdim Var را تماشا کنید.

بازیگران سریال یک مشکلی دارم

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال ترکی یک مشکلی دارم آشنا خواهیم شد.

بیرجه آکالای

بررسی سریال Bir Derdim Var

بیرجه آکالای یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 19 ژوئن 1984 برابر با 29 خرداد 1363 در استانبول (Istanbul) متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Siyah Beyaz Aşk محصول سال 2018 و سریال Son Yaz محصول سال 2021 را نام برد. بیرجه آکالای در سریال یک مشکلی دارم در نقش کاراکتر نیلوفر توسکا (Nilüfer Toska) حضور داشته است.

مرت فرات

معرفی سریال ترکی یک مشکلی دارم

مرت فرات یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 10 ژانویه 1981 برابر با 20 دی 1359 در آنکارا (Ankara) متولد شد. از جمله سریال‌هایی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان Ufak Tefek Cinayetler و Kefaret را نام برد. مرت فرات در سریال Bir Derdim Var ایفای نقش کاراکتر Ömer Atakan را بر عهده داشته است.

انگین هپیلری

بازیگران سریال یک مشکلی دارم

انگین هپیلری یک بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ترکیه است که در تاریخ 3 مارس 1978 برابر با 12 اسفند 1356 در استانبول متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Midnight at the Pera Palace محصول سال 2022 را نام برد. انگین هپیلری در سریال یک مشکلی دارم در نقش کاراکتر Savaş بازی کرده است.

باشاک گومول‌جینلی‌اوغلو

هنرپیشه های سریال ترکی یک مشکلی دارم

باشاک گومول‌جینلی‌اوغلو یک بازیگر و معمار اهل ترکیه است که در تاریخ 22 اکتبر 1991 برابر با 30 مهر 1370 در استانبول متولد شد. از جمله سریال‌هایی که او در آن‌ها نقش ایفا کرده است می‌توان Sen Çal Kapımı و Yargı را نام برد. باشاک گومول‌جینلی‌اوغلو در سریال Bir Derdim Var به ایفای نقش کاراکتر Sibel پرداخته است.

نقد سریال Bir Derdim Var و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال ترکی یک مشکلی دارم می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.5 از 10 را از نمراتی که تعداد بسیار کمی از کاربران آن داده‌اند کسب کرده است. البته به دلیل اینکه تا الان قسمت‌های کمی از این سریال منتشر شده است هنوز نقدهایی درباره آن به سایت آی‌ام‌دی‌بی اضافه نشده است. می‌توانید پس از انتشار قسمت‌های دیگر این سریال نقدهای آن را مطالعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال Bir Derdim Var پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نمرات آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های درام خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید می‌توانید این سریال را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال Bir Derdim Var و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدید دیگری تماشا کرده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو