طرز تهیه کیک پاپلی خوش پخت و متفاوت

منبع: آرگا

2

1402/12/27

18:40


تهیه انواعی از کیک های خانگی مغزدار با طعم و مزه ویژه را می توانید در این بخش تجربه کنید. در این بخش طرز تهیه کیک پاپلی قرار داده شده است که با تهیه آن آشنا می شوید.

طرز تهیه کیک پاپلی با یک رسپی و طعم و مزه فوق العاده در این بخش قرار داده شده است که شما علاقه مندان به آشپزی با نحوه تهیه این نوع کیک ویژه و خوشمزه آشنا می شوید.

برای داشتن یک کیک با طعم فوق العاده می توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه کیک ریکوتا و کیک فرشته با انواع دستورهای ساده نیز در لینک قرار داده شده که مطالعه می کنید.

کیک پاپلی خانگی

مواد اولیه:

  • روغن مایع: ۹ قاشق غذاخوری
  • شیر خشک: ۹ قاشق غذاخوری
  • شکر: ۹ قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ: ۴ عدد
  • آرد: ۱/۵ فنجان
  • وانیل: به میزان لازم
  • بکینگ پودر: ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه کیک پاپلی:

برای داشتن این نوع کیک ویژه و خوشمزه باید ابتدا شکر، روغن، شیر خشک، وانیل، تخم مرغ را با یکدیگر ترکیب کرده و با استفاده از همزن ترکیب کنید. بعد از اینکه مایه کیک شما یکدست و آرد ان باز شد، باید مواد شما یک ترکیب کرمی رنگ داشته باشد.

 

مواد کیک را به دو قسمت تقسیم کرده و در هر یک از قسمت های آن باید ۱/۵ فنجان آرد را اضافه نمایید. به اندازه نصف قاشق چای خوری نمک افزوده و ۳ مرتبه مواد آرد و نمک و بکینگ پودر را الک کنید‌.

دستور تهیه کیک پاپلی

به نیمی از مواد خود مقداری پود پودر کاکائو افزوده خوب هم زده تا مواد ترکیب و یکدست شود. خمیر تهیه شده کیک با باید به خوبی ترکیب کرده و ورز دهید تا یکدست شود. در صورتی به آرد نیاز دارید باید به آن مقداری آرد اضافه کنید تا خمیری شما به دست آید.

حالا یک قسمت ساده کیک را و قسمت رنگی آن را جدا کنید. کف دست خود را چرب کرده و به اندازه یک نارنگی از مواد بردارید. خمیر ساده را با دست باز کنید. وسط خمیر ساده را با استفاده از مقداری شکلات صبحانه نیز پر کنید.

خمیر را با بسته و مانند توپ ببندید. درون یک قالب کیک چرب شده توپی ها را قرار دهید. یه صورت یک در میان باید توپک های ساده و کاکائویی را گذاشته و درون قالب فر بگذارید.

۴۵ دقیقه زمان دهید تا مواد درون فر بپزد. در این مرحله از طرز تهیه کیک پاپلی می توانید این کیک را درون فر گذاشته و نوش جان کنید. این کیک را بعد از طلایی شدن از فر خارج کرده و بعد از خنک شدن در کنار چای و نوشیدنی سرو کنید‌.

طرز تهیه کیک پاپلی

این نوع کیک یک نوع نان شکلاتی و مغزدار بوده و خوشمزه است. این نوع کیک را می توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز استفاده کنید. روی این کیک را با استفاده از کنجد تزیین کرده و طعم فوق العاده ای از این نوع کیک را تجربه می کنید.

شما می توانید با استفاده از مقداری نوتلا را نیز مغز درون این مواد را پر کنید. در صورت دلخواه هم می توانید از مقداری شکلات نیز درون این کیک ها استفاده کرده و یک کیک خوشمزه خانگی داشته باشید. با استفاده از کمی کنجد می توانید روی این کیک را تزیین کرده و به عنوان یک دسر خوشمزه آن را نوش جان کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو