بررسی پوکو x6 pro با قابلیت های جذاب

بررسی پوکو x6 pro با قابلیت های جذاب


منبع: آرگا

1

1403/1/15

13:38


در بررسی پوکو x6 pro مشخص شده است که این گوشی از یک رابط کاربری قوی و جدید استفاده کرده است و اگر می خواهید با مشخصات دیگر این مدل از گوشی های هشمند آشنا شوید این بخش را از دست ندهید.

بررسی پوکو x6 pro به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی با این مدل از گوشی های هوشمند آشنا شده و اطلاعاتی خوب و مفید در این زمینه کسب نمایید.

  

صفحه نمایش گوشی شیائومی

آشنایی و بررسی پوکو x6 pro

این مدل از گوشی ها همانند مدل های قبلی خبری از نو شدن و یا پیشرفت خاصی ندارد و همین مورد می تواند منجر به اقتصادی شدن این موبایل های هوشمند شود و افراد را ترغیب نماید تا بتوانند به راحتی این مدل را بخرند و از استفاده از ان نهایت لذت را ببرند. در بررسی پوکو x6 pro از نظر ظاهری این مدل از گوشی های هوشمند بیان شده است که این گوشی در رنگ های مشکی و خاکستری تولید شده و می توان گفت کثیفی انگشتان شما می تواند بر روی کثیف شدن این گوشی اثر دارد. البته این گوشی در رنگ زرد نیز ساخته شده است و بخش پشتی این گوشی دارای صفحه ای چرم می باشد رو می تواند از بروز کثیفی های زیاد در این زمینه پیشگیری نماید. البته این موضوع نیز می تواند به مرور زمان منجر به کدر شدن رنگ چرم شده و یا حتی پوسته پوسته شود.

این گوشی حدودا ۹۰ درصد از ان را نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اش تشکیل می دهد و حاشیه های کم تری نسبت به سایر مدل ها دارد. در پنل پشتی این مدل از گوشی ها می توانید به راحتی دوربین های سه گانه این گوشی را ببینید و یادتان باشد که این بخش همانند سایر گوشی ها در یک پنل مستطیلی شکل قرار دارد. در لبه های کناری ایم گوشی در سمت چپ شما می توانید دکمه پاور و یا تنظیم صدا را به راحتی مشاهده نمایید.
به های سمت راستی این مدل از گوشی ها هیچ المان خاصی ندارد و در بخش بالایی این گوشی شما می توانید فرستنده مادون قرمز و میکروفون و اسپیکر را نیز مشاهده نمایید. در بخش پایینی این مدل از گوشی ها درگاه سیم کارن و میکروفون و پورت تایپ سی نیز قرار داده شده است.

برخلاف نسخه های عادی در این بخش از گوشی ها خبری از گلوریا گلس وکتوس نمی باشد و شما تنها می توانید نسخه پنجم از این گلس ها را مشاهده نمایید. تنها مزیتی که این مدل از گوشی ها دارند این است که دارای IP54 بوده و شما می توانید به راحتی در زیر باران نیز از این گوشی ها استفاده کنید و نگران خراب شدن و یا آب خوردن به گوشی خود نباشید. این مدل از گوشی ها مانند گوشی های میان رده سامسونگ محبوب نخواهد بود ولی باز هم می توان گفت طرفداران خاص خودش را دارد.

بررسی پوکو x6 pro

صفحه نمایش

گوشی پوکو X6 پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی می باشد و دارای نرخ بقه روز رسانی ۱۲۰ هرتز بوده و تراکم پیکسلی آن ۴۴۷۶ پی پی آی می باشد. طبق گفته های این شرکت تراکم روشنایی این گوشی به ۱۸۰۰ نیت نیز می رسد. با این تعریف ها شما به راحتی می توانید زیر نور خورشید نیز به راحتی از این گوشی استفاده کنید و نوشته ها را واضح و خوانا بخوانید.

باتری

باتری به کار رفته در این مدل از گوشی های هوشمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد و نسبت به نسل قبلی خود دارای بهبود هایی شده است و شما می توانید این مدل از گوشی ها را با سرعت بیش تری شارژ نمایید. در بررسی پوکو x6 pro مشخص شد که این گوشی ها در جعبه خود دارای یک شارژر ۶۷ واتی می باشند و یک نکته بسیار خوب در سال ۲۰۲۴ به حساب می آید.

این گوشی در مدت زمان ۱۵ دقیقه می تواند تا ۴۷ درصد شارژ شود و در کم تر از نیم ساعت به میزان ۸۳ درصد خواهد رسید. فول شارژ شدنت این گوشی ها ۴۳ دقیقه زمان نیاز دارد . شیائومی توانسته در این مدل از گوشی های خود عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است.

گوشی پوکو x6 pro

دوربین های این گوشی

این مدل از گوشی های هوشمند که دارای یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B می باشد و به سیستم ois مجهز می باشد. دوربین های اولترا واید در این مدل از گوشی ها دارای یک لنز ۸ مگا کسلی می باشند و نهایتا یک لنز ۲ مگا پیکسلی نیز در این زمینه به کار رفته است و کاربرد های چندانی در این زمینه نخواهد داشت.

سخت افزار و نرم افزار

در بررسی گوشی های شیائومی ایکس ۶ پرو مشخص شده است که این گوشی اولین گوشی از این برند می باشد که به صورت پیش فرض دارای HyperOS و یا همان رابط کاربری جدید شیائومی و اندروید ۱۴ می باشد. بسیاری از گوشی های این شرکت به زودی با همین رابط کاربری به بازار می آیند و می توانند جایگزین گوشی های نسل قبل شوند.

HyperOS یکی از رابط های کاربری های جدید در این شرکت می باشد و به صورت پیش فرض روی این گوشی آمده است و اولین تغییراتی که در این زمینه می توانید شاهد آن باشید این است که کنترل سنتر ممکن است برای این که متوجه کاربری هر آیکون شود کمی زمان بر باشد. کنترل سنتر این گوشی ها بیش از پیش شباهت به IOS دارند و مانند رابط های کاربری MUI همیشه می توان آنم ها را شخصی سازی نمود.

اسپیکر این گوشی ها

در این گوشی با اسپیکر استریو همیشگی این مدل از گوشی ها رو به رو هستیم. در این مدل از گوشی ها نیز یک اسپیکر در بالای این گوشی و یک اسپیکر دیگر در بخش پایینی این گوشی یافت خواهد شد. طبق معمول گوشی های شیائومی این مدل از گوشی ها دارای صدا های کم تری در بخش بالایی می باشند .و اما شما می توانید خروجی های بسیار خوبی را از این مدل از اسپیکر ها داشته باشید.

این گوشی ها یکی از گوشی های میان رده برای گیمر ها می باشد و می توان گفت که این گوشی ها دارای ارزش خرید نیز هستند و اگر می خواهید گوشی میان رده ای را با قیمت مناسب تهیه کنید این گوشی می تواند یکی از ایده آل های شما در این زمینه باشد.

آشنایی با پوکو x6 pro

اگر از این مطلب رضایت داشتید در ادامه شما می توانید اطلاعات بیش تری در مرد گوشی های شیائومی کسب کنید و برای این کار کافی است بر روی لینک های بررسی گوشی شیائومی ۱۴۲ ایکس و بررسی گوشی شیائومی میکس ۴ کلیک کنید و وارد صفحات مربوطه شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو