طرز تهیه ساندویچ گوجه کبابی خوشمزه با طعم فوق العاده عالی

طرز تهیه ساندویچ گوجه کبابی خوشمزه با طعم فوق العاده عالی


منبع: آرگا

80

1399/8/14

08:17


در این مطلب با طرز تهیه ساندویچ کبابی خوشمزه و خوش طعم در خدمت شما کدبانوهای عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم با توجه به دستورات ذکر شده بتوانید این نوع فست فود را در منزل تهیه نمایید.

طرز تهیه ساندویچ گوجه کبابی خوشمزه با طعم فوق العاده عالی

ساندویچ گوجه کبابی از انواع اسنک های ساده و لذیذ می باشد که تهیه آن در منزل به راحتی امکان پذیر می باشد. در طرز تهیه ساندویچ گوجه کبابی از سیر و گوجه فرنگی گیلاسی و فلفل و نمک و روغن زیتون و پنیر چدار و دو برش نان تست و و کره و ریحان استفاده می شود.

برای تهیه ساندویچ از روش های مختلف نظیر ساندویچ آووکادو و ساندویچ مرغ و ساندویچ میگو و ساندویچ گوجه کبابی و … استفاده می شود و شما می توانید برای ایجاد تنوع در دستور تهیه اسنک ها از روش های ذکر شده استفاده نمایید.

دستور تهیه ساندویچ گوجه کبابی

مواد لازم

  • گوجه فرنگی گیلاسی : ۲۵۰ گرم
  • سیر : دو حبه
  • فلفل سیاه : به مقدار لازم
  • نمک : به مقدار لازم
  • روغن زیتون : یک قاشق غذاخوری
  • پنیر چدار : صد گرم
  • نان تست : دو برش
  • کره : به میزان لازم
  • ریحان : چند برگ

طرز تهیه ساندویچ گوجه کبابی در منزل

برای تهیه این نوع ساندویچ ابتدا گوجه گیلاسی ها را از وسط نصف نمایید سپس آن ها را درون ظرف گودی بریزید. دو حبه سیر را له نمایید و به مخلوط مواد بیفزایید و مقداری فلفل و نمک روی گوجه ها بپاشید. یک قاشق روغن زیتون به مخلوط مواد اضافه نمایید.

مواد را با تکان دادن ظرف با یکدیگر ترکیب نمایید سپس مخلوط گوجه فرنگی ها را درون سینی فر بریزید و سینی را درون فر به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه با دمای ۱۹۰ درجه سانتی گراد قرار دهید تا کبابی شوند. بعد از کبابی شدن گوجه ها آن ها را از درون فر بیرون آورید و اجازه دهید تا مقداری خنک شوند.

روش تهیه ساندویچ گوجه کبابی

در این مرحله از طرز تهیه ساندویچ گوجه کبابی حدود ۱۰۰ گرم از پنیر چدار را رنده نمایید. کره را روی دو برش از نان تست بزنید سپس نان ها را برگردانید و روی سطح غیر کره ای آن ها پنیر چدار را بریزید. گوجه کبابی ها را روی پنیرها قرار دهید و چند برگ ریحان نیز روی گوجه فرنگی ها قرار دهید.

نان دوم را از طرفی که سطح کره ای آن رو به بالا باشد روی ساندویچ قرار بدهید. تابه ای نچسب را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید و اجازه دهید تا تابه گرم شود سپس ساندویچ را درون تابه قرار بدهید و هر طرف از ساندویچ را به مدت سه دقیقه بپزید و نان ها را به یکدیگر بچسبانید.

روش تهیه ساندویچ گوجه کباب شده

نکات طلایی برای پخت بهتر ساندویچ گوجه کبابی

۱.برای ایجاد طعم ایده آل ساندویچ گوجه کبابی بهتر است از پنیر چدار یا پنیر پیتزا استفاده نمایید.

۲. توجه داشته باشید که بهتر است روی سطح نان ها را کره بمالید تا ساندویچ خوشمزه و خوش طعم تر شود.

روش تهیه ساندویچ گوجه کباب شده

۳. اجازه دهید تا گوجه های کبابی خنک شوند سپس آن ها را درون نان قرار دهید تا از خیس شدن نان جلوگیری شود.

۴. ساندویچ گوجه کبابی را می توانید به همراه نوشیدنی دلخواه میل کنید.

دستور تهیه ساندویچ گوجه کبابی

در این مطلب با دستور تهیه ساندویچ گوجه کبابی خوشمزه آشنا شدید که امیدواریم با توجه به نکات و مراحل ذکر شده بتوانید این نوع ساندویچ را در منزل تهیه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو