دانلود قسمت سریال آکتور ۱۷ هفدهم کامل قسمت 17 از ویدائو و آپارات

منبع: شبونه

5

1402/2/28

19:17


قسمت 17 هفدهم سریال آکتور را در این صفحه دانلود کنید سریال آکتور از سریالهای پربیننده شبکه نمایش خانگی بوده که این روزها توانسته طرفداران زیادی را به دست اورد. ما در این صفحه قسمت 17 سریال آکتور را را اماده کرده ایم که میوانید در این صفحه با کیفیت های مختلف دانلود کنید. قسمت …

قسمت 17 هفدهم سریال آکتور را در این صفحه دانلود کنید سریال آکتور از سریالهای پربیننده شبکه نمایش خانگی بوده که این روزها توانسته طرفداران زیادی را به دست اورد.

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۷ هفدهم کامل قسمت 17 از ویدائو و آپارات

ما در این صفحه قسمت 17 سریال آکتور را را اماده کرده ایم که میوانید در این صفحه با کیفیت های مختلف دانلود کنید.

قسمت سریال آکتور ۱۷

دانلود با لینک مستقیم

“آکتور” سریالی در ژانر درام و خانوادگی، محصول کشور ایران است. این سریال از شبکه نمایش خانگی فیلیمو در سال 1401 منتشر شده است. در سریال “آکتور” دو جوان به نام‌های علی و مرتضی از طریق تئاتر و اجرای نمایش برای مراسم سورپرایز، کسب درآمد می‌کنند. با این حال درآمدشان برای گذران زندگی کافی نیست.

سریال آکتور یکی از جدیدترین عناوین شبکه نمایش خانگی است که توسط نیما جاویدی کارگردانی شده و هرهفته از پلتفرم فیلیمو عرضه می‌ شود. در این سریال بازیگران مطرحی نظیر نوید محمدزاده، احمد مهرانفر و هومن برق‌ نورد ایفای نقش کرده اند.

درباره سریال اکتور

سریال اکتور در مجموع ۲۵ قسمت دارد که از آذرماه سال ۱۴۰۰ پروژه تولید آن کلید خورد و در ابتدا قرار بود در پاییز ۱۴۰۱ پخش آن شرع شود که به دلیل شرایط اجتماعی و اعتراضات، روند تولید آن با تاخیر مواجه شد و در نهایت اولین قسمت آن در پنج شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ از منتشر شد، پس سریال آکتور پنجشنبه‌ ها ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو قابل مشاهده است.

سریال آکتور یکی از جدیدترین آثار منتشر شده در پلتفرم فیلیمو به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی ساخته شده است‌. نیما جاویدی که پیش از با فیلم‌های سینمایی ملبورن و خصوصا سرخ پوست مطرح شد، اکنون پا به عرصه ساخت سریال گذاشته و مجید مطلبی نیز در کنار او نقش تهییه‌کننده را دارد. از بازیگران این سریال باید به نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر و هومن برق‌ نورد اشاره کنیم. در این مقاله پلازا با معرفی سریال ایرانی آکتور همراه شما هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو