گوشی پوکو M5s؛ معرفی گوشی اقتصادی و ارزشمند Poco M5s

گوشی پوکو M5s؛ معرفی گوشی اقتصادی و ارزشمند Poco M5s


منبع: پلازا

3

1402/2/29

18:42


گوشی پوکو M5s؛ معرفی گوشی اقتصادی و ارزشمند Poco M5s

گوشی پوکو M5s محصول خوب و کاربرپسندی از سوی شرکت شیائومی بوده که توانست در بازار داخلی ایران به محبوبیت خوبی دست پیدا کند و همین موضوع دلیلی برایمان بود تا به بررسی و معرفی گوشی Xiaomi Poco M5s بپردازیم.

لازم به ذکر است بدانید که گوشی موبایل پوکو ام 5 اس با قیمت نسبتا خوب خودش شامل معایب هایی نیز بوده که از اصلی ترین آن میتوان به عدم پشتیبانی از اینترنت 5G و حتی 4G بوده که با خرید این محصول باید از سرعت و مزیت های نسل قدیم اینترنت یعنی LTE استفاده کنید. برای آشنایی با دیگر اطلاعات گوشی Xiaomi Poco M5s میتوانید با ما در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

گوشی پوکو M5s

گوشی موبایل پوکو ام 5 اس در میان گوشی های میان رده ارزان قیمت گزینه خوبی بوده است که با استفاده از قطعات مناسب و نسبتا قدرتمند توانسته بسیاری از نیازهای کاربران امروزی را تحت پوشش قرار دهد. لازم به ذکر است بدانید که در مزیت های گوشی Xiaomi Poco M5s گزینه های خوب بسیاری دیده شده است که اگر به دنبال دانستن انها هستید میتوانید با ما در ادامه همراه باشید.

بررسی گوشی پوکو M5s

بررسی گوشی پوکو m5s

در ابتدای توضیحات باید بدانید که از اصلی ترین معایب گوشی پوکو M5s میتوان به عدم پشتیبانی از اینترنت نوین روز دنیا اشاره داشت که این موضوع برای اشخاصی که از در حوزه وب و گیم های آنلاین فعالیت دارند چندان خوشایند نخواهد بود. همانطور که گفته شد مزیت های این محصول بیشتر از معایب بوده است که اگر تصمیم دارید با اطلاعات سخت افزاری گوشی آشنا شوید میتوانید با ما همراه باشید.

در رابطه با مزایای گوشی Xiaomi Poco M5s باید بدانید که در بخش صفحه نمایش مزیت های بسیاری درنظر گرفته شده است که از اصلی ترین آن میتوان به سایز 6.43 اینچ که از مدل AMOLED بوده اشاره داشت. فارغ از این موضوع باید بدانید که وضوح پیکسلی 2400 * 1080 میتواند کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار دهد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش 409 PPi در کنار محافظ صفحه نمایش Corning Gorilla Glass 3 از دیگر اطلاعاتی بوده که میتواند برای شما مفید واقع شود. برای بررسی اطلاعات تکمیلی گوشی و شناخت دیگر مشخصات گوشی موبایل پوکو ام 5 اس با ما همراه باشید.

دوربین گوشی Xiaomi Poco M5s

استفاده از یک دوربین 4 گانه قدرتمند سبب خواهد شد تا بتوانید تصاویر زیبایی را به ثبت رسانید که در این زمینه از یک لنز قدرتمند 64 مگاپیکسلی استفاده شده است. در کنار دوربین اصلی میتوانید به 8 مگاپیکسل دوربین ultrawide اشاره داشت. دوربین های 2 مگاپیکسلی macro و عمق دهی در زمینه ثبت تصاویر کمک شایانی به شما خواهد نمود. ناگفته نماند که در هنگام فیلمبرداری میتوانید به کیفیت های مختلفی نظیر 4K@30fps, 1080p@30/60/120fps, 720p@960fps دسترسی داشته باشید.

در بخش دوربین سلفی از یک لنز 13 مگاپیکسلی استفاده شده که این بخش با مشخصات خوبی همراه بوده است و در هنگام فیلم برداری میتواند کیفیت 1080p@30fps را برای شما به همراه داشته باشد. نسبت به قیمت گوشی باید بدانید که دوربین های خوبی در این گوشی بکارگیری شده است. این موارد در طراحی گوشی پوکو M5s نقش مهم و بسزایی داشته اند که با مشاهده تصاویر گوشی موبایل پوکو ام ۵ اس متوجه آن خواهید شد.

تاریخ عرضه ی گوشی پوکو M5s

شرکت شیائومی در 5 سپتامبر 2022 این محصول را بطور رسمی معرفی نمود که مدت زمان زیادی از معرفی گوشی نگذشته بود که در 6 سپتامبر 2022 یعنی یک روز بعد آن را روانه بازارهای جهانی نمود. خوشبختانه استقبال کاربران ایرانی از این محصول سبب شده است تا امروزه شاهد فروش این محصول در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و حضوری باشیم.

سخت افزار گوشی پوکو M5s

سخت افزار گوشی پوکو m5s

از اصلی ترین ویژگی های گوشی پوکو M5s در بخش سیستم عامل میتوان به اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 اشاره داشت. این موضوع سبب خواهد شد تا بتوانید بسیاری از بازی و برنامه هایی که مدنظر دارید را بدون محدودیت روی گوشی نصب و راه اندازی کنید.

پرازنده ی گوشی Xiaomi Poco M5s از مدل Mediatek Helio G95 (12 nm) بوده که شاید این قطعه به اندازه مدل اسنپدراگون قدرتمند نباشد ولی میتواند میزبان خوبی برای بسیاری از بازی های آنلاین باشد که در این زمینه از ویژگی های خوب دیگری نیز برای شما استفاده شده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

پردازنده گرافیکی گوشی موبایل پوکو ام ۵ اس از نوع Mali-G76 MC4 بوده که این مورد نیز محدودیت خاصی برای شما در نصب بازی قرار نخواهد داد و بدنیست بدانید که ارتباط مستقیم آن با Octa-core (2×2.05 GHz Cortex-A76 & 6×2.0 GHz Cortex-A55) سبب خواهد شد تا شاهد سرعت و قدرت خوبی در حین اجرای بازی ها باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو