گوشی ردمی 9A شیائومی؛ ارزان قیمت و کارآمد

گوشی ردمی 9A شیائومی؛ ارزان قیمت و کارآمد


منبع: پلازا

5

1402/3/3

17:09


گوشی ردمی 9A شیائومی؛ ارزان قیمت و کارآمد

گوشی ردمی 9A شیائومی یکی دیگر از محصولات خوب و کارآمد از برند محبوب و چینی شیائومی بوده که توانسته از سال 2020 جایگاه خوبی را در میان کاربران ایرانی کسب کند. اگر تصمیم به خرید این محصول دارید میتوانید باما جهت بررسی گوشی ردمی 9A شیائومی همراه باشید.

بطور کلی میتوان گفت که گوشی ردمی ۹ آ شیائومی با در اختیار داشتن اطلاعات سخت افزاری پایه ای میتواند محصول خوبی برای اشخاصی که به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت شیائومی هستند باشد. به این ترتیب با بکارگیری اندروید مناسب و اطلاعات خوب در بخش صفحه نمایش گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A میتوان گفت که این محصول باتوجه به سال عرضه اش هنوز هم محصول خوبی برای خرید است که در ادامه به معایب گوشی ردمی ۹ آ شیائومی و مزایای گوشی ردمی ۹ آ شیائومی خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

گوشی ردمی 9A شیائومی

گوشی ردمی 9a شیائومی

با توجه به اینکه شیائومی در ساخت محصولات پرچمدار توانسته به خوبی عمل کند در ساخت گوشی های ارزان قیمت میان رده و معمولی نیز موفق بوده که یک نمونه بارز آن گوشی ردمی ۹ آ شیائومی بوده است. با تمام این تفاسیر و گفته های فوق میتوان انتظار داشت که گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A هنوز هم از دید برخی کاربران ایرانی گزینه خوبی برای خرید بوده زیرا نسبت به قیمت ارزان خود مزیت های مناسبی را در اختیار داشته است که با پایان معرفی گوشی ردمی 9A شیائومی به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

بررسی گوشی ردمی 9a شیائومی

ردمی ۹A بطور کلی یک محصول ارزان قیمت و پایه ای از برند محبوب و شناخته شده ی شیائومی بوده که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و هنوز که هنوزه از سوی برخی کاربران ایرانی به عنوان یک گوشی هوشمند خوب شناخته شده است. اگر جزو کاربرانی هستید که به دنبال دستیابی به یک محصول ارزان قیمت و کلیدی هستید باید بدانید که ردمی ۹ آ با در اختیار داشتن یکسری شرایط کلیدی و اطلاعات مفید میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. در بخش طراحی محصول شاهد یک دوربین سلفی در مرکز صفحه نمایش هستیم که این موضوع در کنار لبه های خمیده گوشی میتواند زیبایی و ظرافت را به همراه داشته باشد.

مشخصات گوشی ردمی 9A شیائومی

از دیگر مزایایی که در خصوص محصول میتوان به آن اشاره داشت سایز ۶.۵۳ اینچ بوده که این مورد از مدل ال سی دی بوده است که با وضوح پیکسلی ۷۲۰ در ۱۶۰۰ میتواند کیفیت نسبتا خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. این اطلاعات نمایشی در حد و اندازه یک محصول ارزان قیمت بوده که بسته به قیمت گذاری خوبش میتواند بازخورد های خوبی را به همراه داشته باشد.

اگر از دوست داران بازی و فیلم های روز هستید باید بدانید که اطلاعات صفحه نمایش محصول در اندازه پرچم داران روز نبوده ولی نسبت به قیمت گذاری خوبش میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. موارد فوق سبب شده اند تا طراحی گوشی ردمی ۹ آ شیائومی بتواند به زیبایی خوبی برسد که این موضوع از تصاویر گوشی ردمی 9A شیائومی بطور جد قابل مشاهده است.

سخت افزار گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A

سخت افزار گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A

در بخش سیستم‌عامل شاهد استفاده از اندروید ۱۱ هستیم که رابط کاربری MIUI 12 میتواند زیبایی و ظرافت خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. این مورد با ویژگی های نرم افزاری بسیاری همراه بوده که میتوانید به آسانی از طریق ابزارک های موجود کارهای خود را پیش ببرید.

پرازنده ی گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A که از مدل Helio G25 (12 nm) بوده نسبت به تراشه اسنپدراگون ضعیف تر بوده ولی ماهیت کلی آن نسبت به قیمت محصول در سطح خوبی قرار داشته است که این مورد را نباید نادیده گرفت. این تراشه مدیاتک در کنار سی پی یو هشت هسته ای Octa-core (4×2.0 GHz Cortex-A53 & 4×1.5 GHz Cortex-A53) می‌تواند سرعت و قدرت خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

پردازنده گرافیکی گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A که از مدل PowerVR GE8320 بوده نسبت به دیگر محصولات ارزان قیمت در سطح بهتری قرار داشته است که این موضوع به شما اجازه نصب و راه اندازی بازی و برنامه های بسیاری را میدهد که نباید این مورد را نادیده بگیرید. این تراشه مناسب روی قیمت گذاری گوشی تاثیر چندانی نداشته است و به نوعی یک مزیت برای گوشی بشمار می آید.

در بخش حافظه داخلی و رم گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A باید بدانید که این محصول در ۵ مدل مختلف عرصه شده است که اگر بخواهیم آنها را به ترتیب معرفی کنیم باید بدانید که حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت و در نهایت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت اشاره داشت. این اطلاعات داخلی محصول دلیلی برای شیائومی بوده که اسلات داخلی پشتیبانی نکند و به همین ظرفیت بسنده کند.

دوربین گوشی ردمی 9A شیائومی

دوربین گوشی ردمی 9a شیائومی

برخلاف اطلاعات ثبت شده در بخش دوربین شاهد ضعف های شاهد و چشمگیری هستیم که از اصلی ترین آن میتوان به دوربین تک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اشاره داشت. این دوربین در هنگام فیلم برداری میتواند کیفیت ۱۰۸۰ را در اختیار شما قرار دهد و از ۳۰ تا ۶۰ فریم را برایتان به همراه داشته باشد که به نوعی برای فیلم برداری خوب بوده است.

در دوربین سلفی محصول از یک لنز ۵ مگاپیکسلی استفاده شده که در بخش نرم‌افزاری فقط از اچ دی ار پشتیبانی میکند و در حالت فیلم برداری میتواند کیفیت ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم را در اختیار شما قرار دهد. دوربین سلفی گوشی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید تصاویر خوبی را به ثبت رسانید.

باتری و قیمت گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A

از دیگر ویژگی های گوشی ردمی ۹ آ شیائومی میتوان به باتری محصول اشاره داشت. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گوشی که با شارژر ۱۰ واتی همراه است گزینه خوبی برای تماشا و بازی بوده است. همچنین باید بدانید که قیمت گذاری محصول در بازارهای جهانی روی 77 دلار و 77 یورو تنظیم شده است.

تاریخ عرضه ی گوشی ردمی ۹ آ شیائومی

همانطور که گفته شد این محصول در سال 2020 و ماه جولای معرفی و منتشر شده است که هنوز در برخی فروشگاه های ایرانی به فروش میرسد.

سخن پایانی

بررسی گوشی ردمی 9A شیائومی به اتمام رسید که در این زمینه به بخش های مختلفی از گوشی ردمی ۹ آ شیائومی اشاره شد. شما عزیزان بسته به نیاز و نظر خود میتوانید معایب و مزایای این محصول را مورد بازبینی قرار دهید و نظر خود را نسبت به گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9A بیان کنید. بی تردید نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت و مشخص شدن سطح کیفی مقالات تاثیرگذار بوده است که نباید این مورد نادیده گرفته شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو