بازیگران سریال نیوکمپ [عکس + بیوگرافی]

بازیگران سریال نیوکمپ [عکس + بیوگرافی]


منبع: تکراتو

3

1402/3/30

19:45


مجموعه نیوکمپ جدیدترین ساخته‌ی «منوچهر هادی» است که از فیلیمو پخش می‌شود. در این نوشتار به زندگینامه بازیگران سریال نیوکمپ می‌پردازیم.

بازیگران سریال نیوکمپ [عکس + بیوگرافی]

مجموعه نیوکمپ جدیدترین ساخته‌ی «منوچهر هادی» است که از فیلیمو پخش می‌شود. در این نوشتار به زندگینامه بازیگران سریال نیوکمپ می‌پردازیم.

سریال نیوکمپ داستان خانواده سرچشمه را به تصویر می‌کشد که در جستجوی رویاهای کوچکشان هستند؛ اما به یک‌باره رویایی بزرگ در خانه آنها را می‌زند. این مجموعه کمدی خانوادگی به قلم بابک کایدان به نگارش درآمده است و تهیه‌کنندگی آن را زینب تقوایی برعهده دارد.

در این مطلب علاوه بر خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران و کارگردان این مجموعه طنز می‌توانید عکس بازیگران سریال نیوکمپ را نیز مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های پلیسی ایرانی

بهترین سریال های ایرانی

بازیگران سریال نیوکمپ

سریال طنز نیوکمپ از هفدهم اردیبهشت ماه 1402 هر هفته روزهای یکشنبه ساعت 8 صبح به صورت اختصاصی از شبکه نمایش خانگی فیلیمو منتشر می‌شود.

بازیگران سریال نیوکمپ

بازیگران سریال نیوکمپ

در این مجموعه طنز، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌ وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا، ساناز سعیدی، اکبر عبدی، حمید گودرزی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، بهشاد شریفیان، یوسف کرمی، پیمان قربانی صفا، امیرحسین موسوی، افشین حیدری سروستانی و امین عسکراوی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اکبر عبدی

بازیگران سریال نیوکمپ

اکبر عبدی آقاباقر متولد 1339/6/4 نازی آباد تهران است. وی در سال ۱۳۵۸ پس از دریافت مدرک دیپلم، فعالیت هنری‌اش را با نمایش‌های آماتوری آغاز نمود. عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌ است.

این بازیگر موفق در سال 1359 در تله‌تئاتر سنجاب‌ها به کارگردانی محمود ابراهیم‌زاده بازی کرد و پس از آن در سال ۱۳۶۰ با نقش‌آفرینی در مجموعه‌ی مثل‌آباد به کارگردانی رضا ژیان، وارد قاب تلویزیون شد.

در سال ۱۳۶۲ اکبر عبدی با سریال تلویزیونی باز مدرسم دیر شد به شهرت رسید و این آغازی شد برای فعالیت حرفه‌ای او در عرصه بازیگری و خلق نقش‌های متفاوت در سینما و تلویزیون. عبدی به اجرای نقش‌های متنوع مشهور است.

اکبر عبدی با دختردایی‌اش نینا عبدی ازدواج کرده و یک دختر به نام المیرا دارد که در بعضی از فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی به همراه پدر نقش‌آفرینی کرده است. المیرا متاهل است و اکبر عبدی در سال‌های اخیر پدر بزرگ شده و تنها یک نوه به اسم سام دارد.

مردی که موش شد، دزد عروسک‌ها، مادر، گراند سینما، رسوایی، اخراجی ها، خواب زده‌ها و خوابم می‌آد تنها برخی از آثار سینمایی اکبر عبدی هستند.

اکبر عبدی دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر ایران است و طرفداران زیادی دارد. وی تجربه بازی با گریم زنانه در بهترین آثار سینمای ایران همچون آدم برفی، خوابم می‌آد، خواب زده‌ها و جنس لطیف را دارد.

بهاره افشاری

بازیگران سریال نیوکمپ

عکس بازیگران سریال نیوکمپ

بیوگرافی بازیگران سریال نیوکمپ را با بهاره افشاری ادامه می‌دهیم که زاده‌ی چهاردهم تیر ماه سال 1363 در شاهرود است. وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته نقاشی است و دیپلم بازیگری از مدرسه سوره دارد.

پدر بهاره افشاری تولیدی لباس داشت؛ به همین خاطر از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ‌ها علاقمند بود. او در 20 سالگی با علاقه وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 توسط مجله «چلچراغ» لقب جوان‌ترین طراح لباس ایران را گرفت.

افشاری با رفت و آمد چهره‌های مطرح هنری به مزون، وارد دنیای بازیگری شد. در سریال «روزگار غریب» اولین تجربه حرفه‌اش را بدست آورد و یک سال بعد با مجموعه پر مخاطب «او یک فرشته بود» در نقش شیطان، به شهرت رسید.

بهاره افشاری در حال حاضر با تنها برادرش یک شرکت طراحی لباس، معماری و طراحی صنعتی دارد و صبا سهیلی، دختر سعید سهیلی کارگردان مشهور هم نیز جزء هئیت مدیره این شرکت است.

حامد آهنگی

بازیگران سریال نیوکمپ

حامد آهنگی در هفدهم تیر ماه سال ۱۳۵۸ در بندر انزلی به دنیا آمد. او هم‌اکنون استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما است. کار حرفه‌ای حامد آهنگی در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران آغاز شد.

او در ۱۴ سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری، جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را دریافت کرد.

حامد آهنگی در سال ۱۳۸۰ در کنار جواد نظری کار در برنامه جنگ شبانه را شروع کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های بسیاری از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

آهنگی در سال ۱۳۸۹ و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به طور ماهانه در جزیره‌ کیش به اجرای برنامه پرداخت. آهنگی که از بازیگران سریال نیوکمپ است، در سال ۱۳۹۵ با اجرای برنامه استندآپ در خندوانه به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین سریال های تاریخی ایرانی

گیتی قاسمی

بازیگران سریال نیوکمپ

بیوگرافی بازیگران سریال نیوکمپ

گیتی قاسمی در شانزدهم مرداد ماه سال ۱۳۵۵در ملایر به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه بوده و بازیگری را از نوجوانی در تئاتر آغاز کرد.

گیتی قاسمی در سال 86 برای اولین بار در سریال پربیننده‌ی پیامک از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم بازی کرد و پس از آن در مجموعه‌های موفقی چون چک برگشتی و زیرخاکی به ایفای نقش پرداخت.

گیتی قاسمی از بازیگران سریال جادوگر  بود. این مجموعه کمدی خانوادگی یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 است و در اوایل همین سال در شبکه خانگی فیلیمو و نماوا منتشر شد.

قاسمی در حال حاضر یکی از بازیگران با تجربه تئاتر کشور است و کارنامه هنری پربار و درخشانی در تئاتر دارد. او برای ایفای نقش در فیلم سینمایی ویلایی‌ها، در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

لیلا اوتادی

بازیگران سریال نیوکمپ

بیوگرافی بازیگران سریال نیوکمپ را با لیلا اوتادی ادامه می‌دهیم. وی در چهاردهم مرداد ماه سال 1362 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

اوتادی در سال 1381 برای بازی در فیلم سینمایی «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قادری انتخاب شد. او دو سال بعد با سریال «مهر و ماه» ساخته‌ی سید فیاض موسوی وارد قاب تلویزیون شد و در سال 1385 با سریال «آخرین گناه» به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت رسید.

لیلا اوتادی: «دوست دارم همه ژانرها را تجربه کنم بخصوص کارهای کمدی و اکشن را بیشتر دوست دارم و اگر در ژانر وحشت هم فیلمنامه خوب باشد حتما آن را کار خواهم کرد.»

محمدحسن معجونی

بازیگران سریال نیوکمپ

زندگینامه بازیگران سریال نیوکمپ

محمدحسن معجونی متولد بیست‌و‌هشتم دی ماه سال ۱۳۴۷در زنجان است. معجونی دانش‌آموخته‌ی رشته ادبیات نمایشی و سرپرست گروه تئاتر لیو است. او در سال ۱۳۸۶با ایفای نقش در فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی وارد سینما شد.

معجونی در اسفند ماه ۱۳۹۸ با هدیه‌السادات حسینی‌نژاد که او هم دانش ‌آموخته‌ی کارگردانی و بازیگری است، ازدواج کرد. وی چند سالی است به رشت نقل مکان کرده و در این باره می‌گوید: «زندگی‌ام را به رشت منتقل کردم؛ اما بازیگری این زندگی را مختل می‌کند. هر وقت جایی کم بیارم برای اجراهای تئاتر به تهران می‌آیم و بر می‌گردم. از تهران و حال و هوای این روزهایش فرار کردم. اینجا زندگی سبک‌تر و راحت‌تری دارم ضمن اینکه کار تئاتر هم می‌کنم.»

محمدحسن معجونی در سال ۱۳۸۸ با بازی در مجموعه تلویزیونی مسافران به کارگردانی رامبد جوان به شهرت رسید. او در سریال طنز شمعدونی (۱۳۹۴) به کارگردانی سروش صحت نیز به ایفای نقش پرداخته است. همچنین او از بازیگران سریال رهایم کن ساخته‌ی شهرام شا‌ه‌حسینی است.

از جوایز و افتخارات کارنامه هنری حسن معجونی می‌توان به دریافت اسپک تاکل «در میان ابرها» در جشنواره تئاتر زوریخ در سال ۲۰۰۶، کسب جایزه ماریا به عنوان بهترین بازیگر مرد برای فیلم خوک در سال 1396 و نامزدی تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی

بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1401

ملیکا شریفی‌نیا

بازیگران سریال نیوکمپ

ملیکا شریفی‌نیا در بیست‌ویکم آبان ماه سال ۱۳۶۵در تهران به دنیا آمد. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا و خواهر مهراوه شریفی‌نیا است.

شریفی‌نیا دانش‌آموخته‌ی رشته گرافیک است و در زمینه‌های گرافیک، تصویرسازی کتاب، عکاسی و ساخت آثار حجمی مشغول به کار است. وی بازیگری را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی آغاز کرد.

ملیکا شریفی‌نیا در سال 1392 برنده‌ی دیپلم افتخار نقش مکمل زن از سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم اشباح  به کارگردانی داریوش مهرجویی شد.

فرزاد فرزین

بازیگران سریال نیوکمپ

عکس بازیگران سریال نیوکمپ

در ادامه نوشتار زندگینامه بازیگران سریال نیوکمپ سراغ فرزاد فرزین می‌رویم. فرزین متولد سوم تیر ماه سال 1360 در تهران است. وی لیسانس رشته مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد تهران را دارد. او از 13 سالگی وارد دنیای موسیقی شد و در سال 1383 با آهنگ شراره درخشید.

اولین بار در سال 1385 با ایفای نقش در فیلم پسران آجری بازیگری را تجربه کرد و پس از آن، با سریال مانکن بیشتر در عرصه بازیگری فعالیت کرد. از آثار کارنامه هنری فرزاد فرزین می‌توان به کنسرت روی آب، سگ‌های پوشالی، آهنگ دو نفره، عاشقانه، مانکن و ملکه گدایان اشاره کرد.

این خواننده مطرح، تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی شب بخیر تهران (۱۳۸۲)، کوله پشتی (۱۳۸۶)، صبح آمد (۱۳۸۷)، با ما اینجا (۱۳۹۰) راز پنهان (۱۳۹۱)، ماه عسل (۱۳۹۲) آخرین بازی (۱۳۹۳) و همچنین سریال‌های نمایش خانگی عاشقانه (۱۳۹۵)،‌ مانکن (۱۳۹۸)، میدان سرخ (۱۴۰۰) و نیوکمپ (۱۴۰۲) را اجرا کرده‌ است.

فرزاد فرزین در سال 1390 با شیوا کاکاخانی ازدواج کرد.

ساناز سعیدی

بازیگران سریال نیوکمپ

ساناز سعیدی، زاده‌ی 24 فروردین ماه سال 1368 در تهران است و کارشناسی مهندسی معماری دارد. او با نمایش گمشده فعالیتش را آغاز کرد.

ساناز سعیدی در سال 1396 با ایفای نقش در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان بهتر دیده شد. او درباره این نقش گفته بود: «قبل از ورود به حرفه بازیگری، در رشته تحصیلی خودم یعنی «معماری» در یک شرکت مشغول کار بودم و بعد از یک هفته تست برای سریال نفس انتخاب شدم. برای نزدیک شدن به نقشم به کلاس نقاشی رفتم و دوره پرستاری تا حضور در آژانس‌های هواپیمایی در دوره پیش تولید را گذراندم.»

سعیدی در ماه رمضان 1397 در سومین تجربه حرفه‌ای خود در تلویزیون با سریال «بچه مهندس 1» و در نقش مادر خوانده جواد جوادی به شهرت رسید.

ساناز سعیدی از بازیگران سریال از سرنوشت 4 به کارگردانی محمدرضا خردمندان نیز بود. این مجموعه هم با استقبال بینندگان تلویزیون روبرو شد.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین فیلم های ایرانی 1401

بهترین فیلم های اکشن ایرانی

ایمان صفا

بازیگران سریال نیوکمپ

بیوگرافی بازیگران سریال نیوکمپ

ایمان صفا یکی دیگر از چهره‌های محبوب طنز است که در زندگینامه بازیگران سریال نیوکمپ به آن می‌پردازیم. ایمان صفا زاده‌ی یکم دی ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته‌ی هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز بوده و بازیگری را از تئاتر دانشجویی شروع کرده است.

صفا در 24 سالگی با فیلم «قرنطینه» به کارگردانی منوچهر هادی، در کنار بازیگران مطرحی چون رضا عطاران و افسانه بایگان، جلوی دوربین رفت. او در سال ۱۳۸۷ با ایفای نقش در سریال تلویزیونی عملیات ۱۲۵ به کارگردانی بهروز افخمی به شهرت رسید. صفا از بازیگران سریال زیر یه سقف به کارگردانی سید حامد تهرانی علوی است که از شبکه نسیم پخش شد.

ایمان صفا با بازی در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و حضور در برنامه جوکر به محبوبیت رسید. او همچنین در قرنطینه، هیلانه، سفیر عشق، استخاره، باران تابستانی، ملاقات در تاریکی، کوتاه مثل زندگی، ماشین قشنگم، یتیم خانه ایران، داش آکل، پاگچی، یقه سفیدها، شنای پروانه، دم غروب، مهمانان ویژه، خوب بد زشت، خداحافظ بچه و محکومین به ایفای نقش پرداخته است.

صفا درباره‌ی علاقه‌ به کارش گفته است: «عشق من بازیگری است و برایم فرقی نمی‌کند که در کدام قالب کار کنم، تا جایی که مردم دوستم داشته باشند و بخواهند در تلویزیون حضور خواهم داشت. در کنار تلویزیون، تئاتر هم کار می‌کنم، عشق من این مردم هستند و اگر این آدم‌ها نباشند و کاری بر خلاف میل آنها بکنم، آن روز، روز مرگ من است.»

داستان سریال نیوکمپ

پس از بیان مختصری از بیوگرافی بازیگران سریال نیوکمپ سراغ قصه‌ی آن می‌رویم. خانواده‌ای برای فرار از یک بحران مالی بزرگ، روی بازی فوتبال ایران و آرژانتین شرط می‌بندند. آن‌ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می‌یابند. گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می‌کند؛ تیم ایران بازنده بازی می‌شود و این تازه آغاز ماجراهای این خانواده است.

کارگردان سریال نیوکمپ

بازیگران سریال نیوکمپ

منوچهر هادی متولد بیست‌وهشتم مرداد ماه سال ۱۳۵۱ در گلپایگان است. او در سال ۱۳۶۳ در جنگ عراق و ایران پدرش را از دست داد. وی دیپلم رشته‌ی الکتروتکنیک دارد و از جوانی وارد عرصه‌ی عرصه هنر شده است. هادی تجربه‌ی بازیگری، دستیاری کارگردان و مسئول تدارکات را دارد.

او با ساخت فیلم‌ رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و من سالوادور نیستم که در گیشه موفق بودند، به یکی از کارگردانان پول‌ساز تبدیل شد.

در سال ۱۳۸۵، نخستین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال چهار تله‌فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را جلوی دوربین برد. وی افزون‌بر کارگردانی، نویسندگی این فیلم‌ها را نیز بر عهده‌ داشت.

از آثار منوچهر هادی می‌توان به مجموعه تلویزیونی عاشقانه و مجموعه‌های تلویزیونی دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت اشاره کرد.

«قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری‌ست»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «رحمان ۱۴۰۰»، «آینه بغل»، «من سالوادور نیستم» از جمله فیلم‌های هستند که هادی کارگردانی آن‌ها را برعهده داشته است.

منوچهر هادی در بیستم اسفند ماه سال ۱۳۹۴ با یکتا ناصر (بازیگر) ازدواج کرد. این زوج هنرمند در آذر ماه ۱۳۹۵ صاحب یک دختر به نام سوفیا شدند.

عوامل تولید سریال نیوکمپ

  • کارگردان: منوچهر هادی
  •  مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی
  •  تدوین: موحد شادرو و محمد ابراهیم هادی
  •  طراح صحنه: قاسم ترکاشوند
  •  طراح لباس: آرتا ماهان
  •  طراح گریم: امید گل زاده
  •  آهنگساز: مسعود سخاوت دوست
  •  مدیر برنامه‌ریزی: مجید موثق
  •  دستیار اول کارگردان: علی سخنگو
  •  منشی صحنه: مهتاب شهرابی
  •  صداگذار: امیر حسین صادقی
  •  جانشین تولید: حسین فیض آبادی
  •  مدیر تدارکات: حسین میرزا محمدی
  •  عکس: محمد تقوایی
  •  تصویر بردار پشت صحنه: مهسا داداش زاده

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال نیوکمپ نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌ وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا، ساناز سعیدی، اکبر عبدی، حمید گودرزی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، بهشاد شریفیان، یوسف کرمی، پیمان قربانی صفا، امیرحسین موسوی، افشین حیدری سروستانی و امین عسکراوی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال نیوکمپ کی پخش می‌شود و چند قسمت دارد؟

سریال نیوکمپ از هفدهم اردیبهشت ماه، یکشنبه هر هفته ساعت 8 صبح به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. این سریال در 15 قسمت، به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال نیوکمپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو