12 سلبریتی که کاهش وزن سنگین را تجربه کردند (همراه با عکس)

منبع: خبرنما

4

1402/4/2

12:31


کاهش وزن حیرت‌انگیز سلبرتی‌ها: امروز شما 12 سلبریتی را خواهید دید که زمانی دچار اضافه وزن بودند و برای کاهش وزن‌شان خیلی تلاش کرده‌اند. قطعا از تغییرشان شگفت زده خواهید شد…

12 سلبریتی که کاهش وزن سنگین را تجربه کردند (همراه با عکس)

عکس‌های نفس گیر از سلبریتی‌ها و اندام های فوق العاده‌شان، تمام رسانه‌های اجتماعی را پر کرده است. گاهی اوقات ممکن است واقعاً ناامید کننده باشد، و سخت است که با دیدنشان به آن‌ها حسادت نکنید. با این حال، همه چهره های معروف هالیوود مانکن و دارای بدن‌های زیبا به دنیا نیامده‌اند. برخی از بازیگران و خواننده های مورد علاقه ما یک زمانی از زندگی‌شان زمین تا آسمان با معیارهای زیبایی هالیوود فرق می‌کردند، عده‌ای از آن‌ها از اضافه وزن رنج می‌بردند و اصلا هم بدن های زیبا نداشتند، اما ظاهرا آنها یک ویژگی خیلی خوب داشتند و آن هم اراده است.

امروز شما 12 سلبریتی را خواهید دید که زمانی دچار اضافه وزن بودند و برای کاهش وزن‌شان خیلی تلاش کرده‌اند. قطعا از تغییرشان شگفت زده خواهید شد!

ادل

 

خیلی باید سر به هوا باشید که متوجه تغییر ادل از سال 2008 تا کنون نشوید. حتی اگر او از کاهش وزنش حرفی هم نزند وقتی به ظاهرش نگاه کنید، خیلی زود می‌فهمید که او توانسته از شر وزن اضافه‌اش خلاص شود. این خواننده معروف می‌گوید که این کار را فقط برای شادی خودش انجام داده و هیچ ربطی به معیارهای زیبایی ندارد. ادل برای رسیدن به وزن ایده آلش شکر را به کل از رژیم غذایی‌اش حذف کرده است.

ماما جون

جون شانون از برنامه تلویزیونی، Here Comes Honey Boo Boo طی چند سال گذشته 136 کیلوگرم وزن کم کرده است. او مجبور شد در سال 2015 تحت عمل جراحی اسلیو معده قرار بگیرد و از آن زمان، رژیم غذایی سختی را دنبال کرده و به طور منظم ورزش می‌کند.

ویلسون شورشی

از زمانی که Rebel Wilson تصمیم به کاهش وزن گرفته است، توانسته 34 کیلوگرم وزن کم کند. این بازیگر کلید موفقیتش را انجام تمرینات بدنی می‌داند.

کلی آزبورن

کلی آزبورن تا سال 2020 حدود 38 کیلوگرم وزن کم کرده بود و گفته بود که نسبت به این کار احساس خوبی دارد. او اکنون می‌تواند لباس‌های سایز 2 بپوشد و احساس غرور می‌کند که بالاخره خود و سلامتی‌اش را در اولویت قرار داده است.

جردین اسپارکس

جوردین اسپارکس، شرکت کننده امریکن آیدل، در سال 2012، 22 کیلوگرم وزن کم کرد. او می‌خواست از سلامتی کامل برخوردار باشد، بنابراین پیاده روی هر روزه و انجام تمرینات بدنی با یک مربی شخصی را شروع کرد و در عین حال میزان کالری مصرفی‌اش را هم تحت کنترل قرار داد.

زک گالیفیاناکیس

زک گالیفیاناکیس با کاهش وزن زیادی که داشته اکنون ظاهر کاملا متفاوتی دارد. این بازیگر گفت که موثرترین بخش رژیم غذایی‌اش ترک الکل است.

کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان در مقایسه با خواهرانش همیشه احساس بدی نسبت به بدن و اندامش داشته است. او در خانواده فردی چاق محسوب می‌شد. به همین دلیل پس از جدایی از همسر سابقش، 18 کیلو وزن کم کرد و برنامه کاهش وزن‌اش را انتقام از بدن نامید.

جان گودمن

وقتی جان گودمن 181 کیلوگرم وزن داشت، متوجه شد که زمان آن رسیده که کنترل همه چیز را به دست بگیرد. او از سال 2015 بیش از 90 کیلوگرم وزن کم کرد. بهترین کاری که این بازیگر برای رسیدن به وزن ایده آل انجام دادن کنترل خورد و خوراکش و مقدار آن‌ها بود.

جنیفر هادسون

جنیفر هادسون از سال 2010 تقریباً 36 کیلوگرم وزن کم کرده است. او به دلیل مشغله زیادش، زمان زیادی برای ورزش کردن ندارد. در عوض، هادسون آنچه را می‌خورد با دقت انتخاب می‌کند و از یک رژیم غذایی سخت هم پیروی می‌کند.

کریستینا آگیلرا

کریستینا آگیلرا در سال 2013 تقریباً 18 کیلوگرم وزن کم کرد. او از The Voice فاصله گرفت و در رژیم غذایی و برنامه تمرینی‌اش تجدید نظر کرد. آگیلرا ادعا می‌کند که ریکی، یک تمرین باستانی آسیایی، در کاهش وزن و سلامتی جسمی و ذهنی‌اش تاثیر فوق العاده‌ای داشته است.

ملیسا مک کارتی

ملیسا مک کارتی ادعا می‌کند که برنامه رسیدن به وزن ایده آل بدنش، مثل یک “کار در حال پیشرفت” است. او قبلاً حدود 34 کیلوگرم وزن کم کرده بود و همچنان به رژیم غذایی‌اش توجه می‌کند. این بازیگر سعی می‌کند به یک سبک زندگی سالم پایبند باشد و هر شب ساعت 19:30 به رختخواب می‌رود.

جیمی کیمل

وقتی وزن جیمی کیمل به 90 کیلوگرم رسید، تصمیم گرفت تا وضعیت را تغییر دهد. او به همراه رژیم روزه داری متناوب شروع به انجام تمرینات بدنی بیشتر و کالری شماری کرد. کیمل حدود 11 کیلوگرم وزن کم کرد.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو