طرز تهیه موهیتوی انبه، طعمی نو و متفاوت

طرز تهیه موهیتوی انبه، طعمی نو و متفاوت


منبع: خبرنما

5

1402/5/1

12:30


طرز تهیه موهیتو انبه خیلی آسان است. کافی است نعناع تازه و آبلیمو داشته باشید تا موهیتو انبه درست کنید. با اوج گرفتن گرما در تابستان، حتما این نوشیدنی را آماده کنید تا بدن‌تان هم جان تازه بگیرد. اگر اهل موهیتو هستید و در روزهای تابستانی عضو ثابت سفارش‌های رستورانی‌تان است یا مدام خودتان آن را آماده می‌کنید، توصیه می‌کنیم این رسپی را نیز امتحان کنید! انبه طعم کاملا متفاوتی به موهیتوی شما خواهد داد…

طرز تهیه موهیتوی انبه، طعمی نو و متفاوت

طرز تهیه موهیتو انبه خیلی آسان است. کافی است نعناع تازه و آبلیمو داشته باشید تا موهیتو انبه درست کنید. با اوج گرفتن گرما در تابستان، حتما این نوشیدنی را آماده کنید تا بدن‌تان هم جان تازه بگیرد. اگر اهل موهیتو هستید و در روزهای تابستانی عضو ثابت سفارش‌های رستورانی‌تان است یا مدام خودتان آن را آماده می‌کنید، توصیه می‌کنیم این رسپی را نیز امتحان کنید! انبه طعم کاملا متفاوتی به موهیتوی شما خواهد داد!

مواد لازم:

200 گرم انبه خرد شده

400 میلی لیتر آب انبه یا آبمیوه آماده

5-6 شاخه برگ نعنا

20 میلی لیتر آب زنجبیل

2 الی 3 عدد لیمو برش داده شده

400 میلی لیتر آب گازدار

تعداد زیادی یخ

طرز تهیه موهیتوی انبه

طرز تهیه موهیتوی انبه

  • ابتدا برگ های نعناع و آب زنجبیل را با تکه های انبه خرد شده مخلوط کرده و له کنید.
  • زمانی که همه نعناع ها و انبه ها له شدند، یک شیشه بردارید، چند تکه یخ داخل آن بریزید، مخلوط له شدن نعناع و انبه را درون آن ریخته، تکه های لیمو، آب انبه و آب گازدار را هم روی آن ها بریزید و خوب هم بزنید.
  • حالا موهیتو انبه آماده سرو است، آن را درون یک لیوان شیشه بلند بریزید و چند تکه یخ به آن اضافه کنید. سپس با برگ نعناع لیوان تان را تزئین کنید.

امیدواریم از موهیتوی انبه تان لذت ببرید. نوش جان!

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو