گردهمایی بزرگ گیمرها و چهره‌های تاثیرگذار صنعت گیمینگ در پاریس

منبع: فوت و فن

3

1402/4/18

12:21


شرکت سامسونگ الکترونیکس اخیرا اعلام کرد که حامی اصلی رویداد TwitchCon Paris 2023 خواهد بود.    

گردهمایی بزرگ گیمرها و چهره‌های تاثیرگذار صنعت گیمینگ در پاریس

شرکت سامسونگ الکترونیکس اخیرا اعلام کرد که حامی اصلی رویداد TwitchCon Paris 2023 خواهد بود.

در این رویداد که به مدت دو روز و طی روزهای هشتم تا نهم جولای برگزار می‌شود، هزاران گیمر مشتاق و چهره‌های تاثیرگذار صنعت گیمینگ در پاریس گردهم جمع می‌شوند.

این نخستین باری است که سامسونگ به عنوان شریک و حامی اصلی این گردهمایی دو سالانه گیم و استریم فعالیت می‌کند، این حمایت بر نقش فناوری در گردهم آوردن مردم و نزدیک‌تر شدن آنها به علایق خود تاکید می‌کند. سامسونگ فرصتی را برای علاقه‌مندان به گیمینگ فراهم می‌کند تا خود را در یک تجربه بازی استثنایی با گوشی گلکسی S23 اولترا غوطه ور کنند؛ این گوشی هوشمند، قدرتمندترین گوشی سامسونگ برای گیمینگ است.

سائه‌جین کیم، رئیس گروه استراتژی بازاریابی بخش تجربه موبایل سامسونگ در مورد همکاری و حمایت این شرکت می‌گوید : «از اینکه اسپانسر اصلی TwitchCon Paris 2023 هستیم، بسیار خوشحالیم. این رویداد گواهی است بر اینکه فناوری قدرت متحد کردن مردم و جشن گرفتن علاقه‌های مشترک مانند گیمینگ را دارد. در سامسونگ، ما معتقدیم تجربیات خلق شده، هنگامی که همه در آن مشارکت داشته باشیم، خاطره‌انگیز و فوق‌العاده می‌شود».

تجربه فوق‌العاده گیمینگ در کنار هم

رویداد TwitchCon Paris 2023 مملو از فعالیت‌ها و قسمت‌های هیجان‌انگیز، از جمله سالن #PlayGalaxy سامسونگ خواهد بود. در اینجا، بازدیدکنندگان می‌توانند آخرین محصولات و خدمات سامسونگ را از نزدیک لمس کنند تا لحظات فراموش‌نشدنی گیمینگ با جامعه گسترده‌تری از گیمرهای موبایل را تجربه کنند.

اینفلوئنسرهای گیمینگ تیم گلکسی سامسونگ مانند rewinside (@rewinstagram) وGee Nelly (@Geenelly) سایر گیمرها را به چالش می‌کشند و این رویداد را برای طرفداران خود ضبط می‌کنند. آن‌ها مسابقات دمویی را انجام خواهند داد که شرکت‌کنندگان می‌توانند آن‌ها را تماشا کنند. آنها همچنین با دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی خود دیدار می‌کنند. بازدیدکنندگان همچنین این شانس را خواهند داشت که از گوشی فوق‌العاده قدرتمند گلکسی S23 اولترا برای تست بازی‌های موبایلی مانند Brawl Stars، Asphalt 9 و PUBG Mobile استفاده کنند. این رویداد به مهمانان اجازه می‌دهد تا بین یکدیگر و یا در برابر تیم گلکسی رقابت کنند.

غرفه سامسونگ همچنین تلویزیون 85 اینچی Neo QLED 8K و مانیتور گیمینگ 49 اینچی Odyssey OLED G9 را به نمایش خواهد گذاشت تا بازدیدکنندگانی که به دنبال غوطه ور شدن در بازی‌ها در مقیاس بزرگ هستند بتوانند از کیفیت تصویر خیره‌کننده و زمان واکنش سریع و شگفت‌انگیز این نمایشگرها لذت ببرند. شرکت‌کنندگان در رویداد TwitchCon همچنین می‌توانند از Gaming Hub سامسونگ در تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ استفاده کنند، جایی که هزاران بازی را می‌توان بدون نیاز به کنسول و فقط با یک کنترلر، به شکل مستقیم از Xbox و دیگر سرویس‌های پخش بازی، اجرا کرد.

دوربین 200 مگاپیکسلی پیشرفته گلکسی S23 اولترا نیز برای بازدیدکنندگان عکس‌های پرتره‌ استودیویی عالی با پس‌زمینه‌ای زیبا به یادگار می‌گذارد. این جایزه متعلق به افرادی است که تمامی فعالیت‌ها و پروژه‌های سالن #PlayGalaxy را پشت‌سر گذارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو