ارائه به‌روزرسانی اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ

منبع: فوت و فن

3

1402/6/1

13:55


سامسونگ الکترونیکس از به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Try Galaxy خود خبر داد که به کاربران غیراندرویدی گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا از تجربه کار با رابط کاربری One UI 5.1.1 و قابلیت‌های برجسته گلکسی Z Flip5 و Z Fold5 بهره‌مند شوند.

ارائه به‌روزرسانی اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس از به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Try Galaxy خود خبر داد که به کاربران غیراندرویدی گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا از تجربه کار با رابط کاربری One UI 5.1.1 و قابلیت‌های برجسته گلکسی Z Flip5 و Z Fold5 بهره‌مند شوند.

به منظور ارائه کامل مزایای صفحه نمایش فراگیر گلکسی Z Fold5، نسخه به‌روزشده Try Galaxy استفاده از دو گوشی متصل را برای شبیه‌سازی کامل تجربه گوشی‌های تاشو فراهم می کند.

تجربه کار با گلکسی Z Flip5 و Z Fold5 برای کاربران غیراندرویدی فراهم شد

معرفی ویژگی‌های گلکسی Z Flip5 و Z Fold5

پس از دانلود اپلیکیشن Try Galaxy کاربران می‌توانند به کمک آموزش‌های ارائه شده، از نزدیک با قابلیت‌های سری گلکسی Z سامسونگ آشنا شوند. بدین صورت که تمامی برنامه‌ها و ویجت‌های صفحه اصلی این سری، روی دستگاه غیراندرویدی کاربران قابل اجرا است. آنها همچنین می‌توانند سایر عملکردهای خلاقانه و منحصربه‌فرد موجود را امتحان کنند. در به‌روزرسانی جدید این برنامه، به طور خاص ویژگی‌های کلیدی گلکسی Z Flip5، Z Fold5 و One UI 5.1.1 ارائه می‌شود:

  • تجربه حالت FlexCam: کاربران از طریق اپلیکیشن Try Galaxy می‌توانند حالت FlexCam گلکسی Z Flip5 و Z Fold5 را بررسی کنند. به طوری که آنها کاملا با عملکرد و چگونگی ثبت تصاویر خلاقانه در زوایای مختلف دستگاه‌های تاشوی سامسونگ آشنا می‌شوند. گلکسی Z Flip5 با دارا بودن بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش پشتی در کل سری Z Flip تا به امروز، ثبت تصاویر سلفی سریع و آسان را امکان‌پذیر کرده است.
  • صفحه نمایش فراگیر و مولتی تسکینگ یکپارچه: به‌منظور شبیه‌سازی تجربه قدرتمند صفحه نمایش بزرگ گلکسی Z Fold5 کاربران می‌توانند دو دستگاه غیراندرویدی را به یکدیگر متصل کنند. در این تجربه، امکان تماشای محتوای ویدیویی فراگیر از طریق نمایشگرهای دو گوشی ممکن می‌شود. آن‌ها همچنین می‌توانند ویژگی کشیدن و رها کردن پیشرفته این سری را امتحان کنند که با هدف بهره‌وری موثر در هنگام جابجایی بین صفحات ایجاد شده است. ارائه تجربه مولتی‌تسکینگ یکپارچه سری گوشی‌های تاشوی سامسونگ، یکی از مهم‌ترین امکانات Try Galaxy است.
  • اکوسیستم متصل: اطلاع کامل از نحوه کارکرد اکوسیستم متصل گلکسی و امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، در Try Galaxy ممکن شده است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به سرویس انتقال فایل Quick Share بین دستگاه‌های دور و نزدیک، داده‌های ترکیب بدنی Samsung Health در زمان اتصال به ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch و بسیاری از امکانات هیجان‌انگیز دیگر اشاره کرد. لازم به ذکر است که تمامی این ویژگی‌ها از طریق رابط کاربری One UI 5.1.1 یکپارچه به نمایش گذاشته می‌شود.

دسترسی

اپلیکیشن Try Galaxy از زمان عرضه در سال 2022 تا به امروز بیش از هفت میلیون بار دانلود شده است. برای دسترسی هرچه بیشتر کاربران غیرگلکسی در سراسر جهان، Try Galaxy اکنون از 20 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن به تازگی زبان‌های کره‌ای، چکی، مجارستانی، اسپانیایی، آمریکای لاتین و روسی را به گزینه‌های خود اضافه کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اسکن کد QR، اپلیکیشن Try Galaxy را دانلود و نصب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا نصب اپلیکیشن به وبسایت www.trygalaxy.com مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو