همکاری سامسونگ و  NEXON برای ارائه اولین عنوان بازی HDR10+ GAMING جهان

منبع: فوت و فن

3

1402/5/31

11:41


سامسونگ الکترونیکس به عنوان رهبر جهانی بازار نمایشگرها، از همکاری خود برای ارائه نخستین بازی استانداردHDR10+ GAMING در جهان خبر داد. این عنوان بازی جدید که با همکاری شرکت NEXON توسعه داده می‌شود، The First Descendant نام دارد و قرار است در نمایشگاه Gamescom 2023 از آن رونمایی شود.

همکاری سامسونگ و  NEXON برای ارائه اولین عنوان بازی HDR10+ GAMING جهان

سامسونگ الکترونیکس به عنوان رهبر جهانی بازار نمایشگرها، از همکاری خود برای ارائه نخستین بازی استاندارد HDR10+ GAMING در جهان خبر داد. این عنوان بازی جدید که با همکاری شرکت NEXON توسعه داده می‌شود، The First Descendant نام دارد و قرار است در نمایشگاه Gamescom 2023 از آن رونمایی شود.

سئوک‌وو جیسون یونگ، معاون اجرایی بخش نمایشگر‌های شرکت سامسونگ در این مورد گفت : «بسیار خوشحالیم که می‌توانیم با همکاری شرکت پیشرویی مثل NEXON اولین بازی HDR10+ GAMING جهان را در دسترس گیمرها و علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی قرار دهیم. این نشان‌دهنده تعهد مستمر سامسونگ برای ارتقاء تجربه گیمینگ است و به عنوان نقطه عطفی در دنیای بازی‌ها، فراتر از یک پیشرفت در فناوری محسوب می‌شود».

آغاز عصری جدید در بازی‌ها با استاندارد HDR10+ GAMING

استاندارد HDR10+ GAMING سطح جدیدی از تجربه بازی‌های HDR را از طریق ارتقای رنگ، کنتراست و میزان روشنایی به گیمرها ارائه می‌دهد. این فناوری همچنین مشاهده تصاویری واضح‌تر و با جزئیات بیشتر را از سایه‌های تاریک و نقاط روشن امکان‌پذیر می‌کند تا گیمرها به طور کامل در جریان ماجراهای بازی قرار بگیرند.

استاندارد HDR10+ GAMING از یک تجربه‌ کاربری بهینه شده پشتیبانی می‌کند که تنظیمات دستی متعدد را برای راحتی هر چه بیشتر گیمر حذف می‌کند. همچنین این فناوری به واسطه پشتیبانی از زمان پاسخگویی حداقلی، نرخ تاخیر کم و نرخ تازه‌سازی متغیر یک گیم‌پلی ارتقا یافته و پیشرفته را به گیمر ارائه می‌دهد. به‌علاوه این استاندارد ابزارهایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد که تجربه‌ بازی‌های HDR را به‌صورت بسیار سازگار و پایدار در تمام نمایشگرهای مجهز به فناوری HDR10+ GAMING ممکن می‌کند.

«The First Descendant» به عنوان اولین بازی دارای استاندارد HDR10+ GAMING، قرار است یکی از سریع‌ترین، دقیق‌ترین و بدون اصطکاک‌ترین تجربه‌های بازی HDR را تا به امروز در اختیار گیمرها قرار دهد.

پذیرش جهانی و نوآوری، دلیلی برای ادامه گسترش +HDR10            

سامسونگ یکی از شرکت‌های موسس +HDR10 در سال 2018 است که این فناوری را به عنوان یک استاندارد بدون بهره مالکانه (royalty-free) و با متادیتای پویا برای استفاده در این صنعت خلق کردند. اکوسیستم +HDR10 اکنون با 155 همکار و شریک و بیش از هفت هزار دستگاه تأیید شده که شامل تلویزیون، مانیتور، پروژکتور، گوشی‌های هوشمند، تبلت، ست‌تاپ باکس و… می‌شود، رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

همکاری با NEXON تعهد پایدار سامسونگ را برای ارائه تجربه‌های بصری برتر خصوصا تجربه‌هایی که از سرگرمی و رسانه فراتر می‌رود، تقویت می‌کند. جدیدترین تلویزیون‌ها و مانیتورهای گیمینگ سامسونگ نیز از استاندارد HDR10+ GAMING پشتیبانی می‌کنند و بدین ترتیب رهبری سامسونگ در صنعت بازی‌ها بیش از پیش ارتقا می‌یابد.

هیون کیم، معاون اجرایی و معاون توسعه کسب‌وکار در NEXON می‌گوید: « ما با استفاده از HDR10+ GAMING، بازی‌ها را به گونه‌ای زنده می‌کنیم که تا کنون ممکن نبوده است. این همکاری با سامسونگ سطح بازی‌های HDR را بالا می‌برد و ما خوشحالیم که در بهره‌مندی از این استاندارد جدید کیفیت تصاویر برای بازی‌های ویدیوئی، پیشرو هستیم».

آزمایش نسخه بتای آزاد (open beta) بازی «The First Descendant» در 19 سپتامبر آغاز خواهد شد و به گیمرها در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا گیم‌پلی HDR واقعی را مستقیماً تجربه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری HDR10+ لطفا به وبسایت https://bia2safa.net/goto/web/url/3544482 مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو