معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A34

منبع: تکراتو

2

1402/7/26

10:53


گوشی سامسونگ گلکسی A34 عنوان میان رده اقتصادی را به خود اختصاص می‌دهد، در میان گوشی‌های سری A این محصول با قیمت مناسب خود یکی از بهترین گزینه‌های خرید محسوب خواهد شد. شرکت سامسونگ برای تولید و طراحی این محصول از سخت‌افزارها و امکانات بسیار خوبی استفاده کرده است که باعث ترغیب کاربران به خرید…

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A34

گوشی سامسونگ گلکسی A34 عنوان میان رده اقتصادی را به خود اختصاص می‌دهد، در میان گوشی‌های سری A این محصول با قیمت مناسب خود یکی از بهترین گزینه‌های خرید محسوب خواهد شد. شرکت سامسونگ برای تولید و طراحی این محصول از سخت‌افزارها و امکانات بسیار خوبی استفاده کرده است که باعث ترغیب کاربران به خرید این محصول می‌شود.

بررسی طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A34

تولیدکنندگان برای این محصول میان رده اقتصادی از یک طراحی خاص استفاده کرده‌اند. گوشی‌ میان رده سامسونگ Galaxy A34 در سال جاری با یک طراحی منحصربه‌فرد برای ماژول‌های دوربین معرفی شد. برخلاف نسل‌های قبلی، این گوشی از یک طراحی جدید برای ماژول‌های دوربین برخوردار است.

ماژول‌های دوربین گوشی Samsung Galaxy A34 در یک خط عمودی در کنار فلش LED قرار دارند و هر ماژول با یک قاب فلزی نازک محافظت می‌شود. جنس بدنه این گوشی از پلاستیک با کیفیت ساخته می‌شود که شکلی تخت و لیز دارد.

با این‌حال، به علت طراحی تخت قاب، احتمال سرخوردن گوشی و لغزش آن افزایش یافته است. توصیه می‌شود از یک قاب محافظ برای این گوشی استفاده کنید و از این طریق ایمنی و دوام گوشی را افزایش دهید. گوشی هوشمند Samsung Galaxy A34 در چهار رنگ زیبا به بازار عرضه شد که شامل رنگ مشکی، بنفش، لیمویی و نقره‌ای می‌شود.

پهنای گلکسی A34 حدود چهار میلی‌متر در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی افزایش داشته است که این مسئله باعث می‌شود، وزن این گوشی میان رده اقتصادی 200 گرم بیشتر از مدل‌های قبل شود. در حقیقت این گوشی را در محصولات نسبتا سنگین دسته‌بندی می‌کنند.

صفحه نمایش و اسپیکر سامسونگ گلکسی A34

صفحه نمایش و اسپیکر گوشی سامسونگ گلکسی A34 ویژگی‌های مختلفی دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

صفحه نمایش

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A34 با ابعاد بزرگ‌تر نسبت به نسل قبلی خود، فرصتی را برای استفاده از یک نمایشگر بزرگ‌تر ارائه داده است. نمایشگر این گوشی با فناوری Super AMOLED به اندازه ۶.۶ اینچ، و رزولوشن ) ۲۳۴۰ * ۱۰۸۰( تولید می‌شود.

نرخ تازه‌سازی نمایشگر در گوشی هوشمند Samsung Galaxy A34 از ۹۰ به ۱۲۰ هرتز افزایش یافته است که به بهتر و روان‌ترشدن انیمیشن‌های رابط کاربری کمک خواهد کرد و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. با این افزایش، تصاویر و حرکات در نمایشگر با دقت بیشتر و بدون تیرگی نمایش داده می‌شوند. در حقیقت حدود ۸۵.۹ درصد از جلوی بدنه این گوشی به این نمایشگر تخصیص می‌یابد.

متأسفانه نرخ نوسازی نمایشگر در این گوشی به‌صورت ثابت باقی می‌ماند و هیچ‌گونه تطبیق‌پذیری با نوع محتوای در حال نمایش را نشان نمی‌دهد. حتی با لمس‌کردن صفحه، نرخ نوسازی بر روی ۱۲۰ هرتز باقی می‌ماند که این احتمال دارد منجر به افزایش مصرف باتری شود.

آشنایی با فناوری Vision Booster

سامسونگ می‌گوید با بهره‌گیری از فناوری جدیدی به نام Vision Booster، توانسته است شدت روشنایی و دقت نمایش رنگ درگوشی‌های میان رده‌ اقتصادی جدید خود، ازجمله گوشی Galaxy A34 را در شرایط نوری مختلف و بر اساس روشنایی محیط بهبود دهد.

قابلیت Vision Booster در گوشی‌های سامسونگ باعث بهبود وضوح صفحه‌نمایش گوشی در محیط‌های پرنور می‌شود. افراد در محیط‌های روشن، به‌دلیل شدت نور زیاد قادر به دیدن به خوبی محتوا روی صفحه‌نمایش نیستند.

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تلاش دارند تا با افزایش شدت نور نمایشگرها، این مشکل را حل کنند. اما متأسفانه تنها افزایش نور کافی نیست و در برخی موارد، این امکان وجود ندارد که جزئیات صفحه را به‌راحتی مشاهده کرد.

سامسونگ با ارائه قابلیت Vision Booster این مشکل را در مدل‌های گوشی گلکسی خود برطرف کرد. این دستگاه قابلیت توانایی بازتولید رنگ‌ها را دارد و در شرایطی که نور محیط زیاد است، به‌طور هوشمندانه شدت نور را افزایش می‌دهد تا کاربران بتوانند جزئیات صفحه را با آسانی مشاهده کنند.

قابلیت Vision Booster به نحوی خواهد بود که توانایی تنظیم کیفیت‌های رنگی متنوع را از طریق تحلیل الگوریتم‌های داده‌ نوری در تصویر ایجاد کند. این داده‌ها از نمودارهایی تشکیل شده‌اند که مقدار نور در اجزای مختلف تصاویر را نمایان می‌سازند.

اسپیکر

گوشی میان رده اقتصادی گلکسی A34 از اسپیکرهای استریو بهره می‌برد و بلندگوی مکالمه نیز به‌عنوان اسپیکر دوم مورداستفاده قرار می‌گیرند. حجم صدایی که از اسپیکرهای بالا خارج می‌شود، تقریبا با حجم صدای اسپیکرهای پایین برابر است. اسپیکرهای گلکسی A34 دارای بیس‌های نسبتا قوی هستند و در آزمایش‌های انجام‌شده، حداقل در تولید فرکانس‌های پایین و میانی بهتر از مدل‌های قبلی عمل کردند.

کیفیت اسپیکرهای A34 از نظر بلندی و تفکیک صدا بسیار خوب عمل می‌کند و با فعال‌سازی Dolby Atmos، می‌توان از پخش صدا بهتر لذت برد. اما احتمالا در پخش بعضی از سبک‌های موسیقی با بیشترین درجه عملکرد اسپیکر ازنظر تفکیک فرکانس‌ها کمی کاهش می‌یابد.

نرم افزار و رابط کاربری گوشی میان رده اقتصادی گلکسی A34

سیستم‌عامل گوشی‌ گلکسی A34 اندروید ۱۳ با واسط کاربری One UI 5.1 در نظر گرفته می‌شود. شرکت سامسونگ تعهد دارد که گلکسی A34 به مدت ۴ سال به‌روزرسانی اندروید و ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی ارائه کند که این امر بسیار مثبت خواهد بود.

2 ویژگی Modes & Routines و Link To Windows  را می‌توان مهم‌ترین ویژگی‌های One UI به حساب آورد. به‌خصوص Modes & Routines که قابلیت تعریف شرایط مشخص توسط کاربر برای اجرای دستورات یا تنظیمات دلخواه را در زمان‌های مشخص فراهم می‌کند و بعد از اتمام دوره‌ زمانی یا تغییر شرایط، به حالت اولیه بازمی‌گردد.

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A34

سخت افزار گلکسی A34

شرکت سامسونگ در گلکسی A34 از تراشه‌های Mediatek MT6877V بهره می‌برد. مدیاتک Dimensity 1080 دارای تراشه۶ نانومتری است که شامل ۸ هسته پردازشی می‌شود. ازجمله ۲ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی A34 در میان گوشی‌های میان رده اقتصادی در 3 نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم مختلف عرضه می‌شود: ۱۲۸ | ۶، ۱۲۸ | ۸ و ۲۵۶ | ۸ گیگابایت. این گوشی امکان ارتقا حافظه ذخیره‌سازی تا یک ترابایت را از طریق درگاه هیبریدی سیم‌کارت دوم و حافظه فراهم می‌کند. ماژول رم نیز از نوع LPDDR4X و حافظه ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 A34 است. این گوشی از Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵٫۳ در زمینه‌ ارتباطات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

باتری گوشی گلکسی A34

انرژی گلکسی A34 با باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر تأمین می‌شود. گلکسی A34 حتی از گلکسی A54 نیز شارژدهی بیشتری دارد. با توجه‌به تست‌های انجام‌شده باید گفت این محصول می‌تواند شارژدهی مناسبی که برای یک تا 2 روز کافی خواهد بود را فراهم آورد. گلکسی A34 دارای فناوری شارژ سریع ٢۵ واتی است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات از بهترین قیمت گوشی‌های میان رده اقتصادی و خریداری پک ویتنام گلکسی  A34به فروشگاه اینترنتی گهرتک مراجعه کنید.

دوربین گوشی گلکسی A34

گلکسی A34 از همان ترکیب دوربین‌های نسل گذشته بهره می‌برد، بنابراین، انتظار نمی‌رود که تفاوت چشمگیری در خروجی عکس‌ها قابل مشاهده باشد. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX582 سونی با ابعاد 1/2.0 اینچی و پیکسل‌های به اندازه‌ ۰٫۸ میکرومتر استفاده می‌کند.

دوربین اولتراواید از حسگر ۸ مگاپیکسلی S5K4HAYX سامسونگ یا SR846D سیلیکون ‌فایل با ابعاد 1/4.0 اینچی و پیکسل‌های به ضخامت ۱٫۱۲ میکرومتر بهره می‌برد. دوربین ماکرو از حسگر ۵ مگاپیکسلی GalaxyCore GC5035 با ابعاد 1/5.0 اینچی و پیکسل‌های به ضخامت ۱٫۱۲ میکرومتر بهره می‌برد. در نهایت، دوربین سلفی از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی IMX258 سونی یا Hynix HI1339 با ابعاد 1/3.1 اینچی و پیکسل‌های به اندازه‌ ۱٫۱۲ میکرومتر بهره می‌برد.

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A34

جمع‌بندی

گلکسی A34 یک گوشی میان رده اقتصادی محسوب می‌شود. این گوشی ضمن ظاهر جذاب و خلاقانه‌ای که دارد در بخش سخت‌افزاری نیز بسیار خوب عمل کرده است. این بهبود عملکرد، ارزش خرید گلکسی A34 را نسبت به مدل‌های قبلی افزایش می‌دهد. نمایشگر باکیفیت Super AMOLED ، عملکرد سخت‌افزاری قوی، شارژدهی بسیار بالای باتری و دوربین اصلی با کیفیت بالا،  این گوشی را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تبدیل می‌کند.

منابع

[1]https://bia2safa.net/goto/web/url/3283931

[2]https://bia2safa.net/goto/web/url/3685237

.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو