طرز تهیه اسنک پیتزایی، غذای فوری با طعمی بی نظیر!

طرز تهیه اسنک پیتزایی، غذای فوری با طعمی بی نظیر!


منبع: نکته چی

2

1402/8/14

23:39


طرز تهیه اسنک پیتزایی اسنک پیتزایی یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه و لذیذ است که به روش‌های مختلف با مواد میانی متنوعی …

طرز تهیه اسنک پیتزایی

طرز تهیه اسنک پیتزایی, طرز تهیه اسنک پیتزایی با سوسیس , طرز تهیه اسنک پیتزایی با ساندویچ ساز , طرز تهیه اسنک پیتزایی با کالباس , طرز تهیه اسنک پیتزایی با ماهیتابه

اسنک پیتزایی یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه و لذیذ است که به روش‌های مختلف با مواد میانی متنوعی درست می‌شود، اسنک پیتزایی را می‌توانید به عنوان یک میان وعده سریع و ساده آماده کنید، این فینگر فود خوش طعم طرفداران زیادی دارد. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه اسنک پیتزایی در ادامه با سایت آموزشی نکته‌چی همراه باشید.

مواد لازم برای اسنک مقدار مواد
تخم مرغ ۲ تا ۳ عدد
شیر ۱ فنجان کوچک
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
پاپریکا به مقدار لازم
مواد میانی به دلخواه
پنیر پیتزا به مقدار لازم
نان تست ۱۲ عدد
سس کچاب یا گوجه فرنگی برای تزئین به مقدار لازم
مواد لازم برای قسمت میانی مقدار مواد
سوسیس ۳ عدد
گوجه ۲ عدد
فلفل دلمه ۱ عدد
قارچ ۶ عدد
پنیر پیتزا به مقدار لازم
روغن برای سرخ کردن به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک پیتزایی

مرحله ۱: آماده‌سازی تخم‌مرغ و مخلوط کردن با شیر

ابتدا تخم مرغ‌ها را داخل یک ظرف بریزید، با همزن دستی هم بزنید تا از حالت لختگی خارج شوند، بافت آن‌ها باید کاملاً یکدست و صاف شود سپس مقداری شیر به تخم مرغ‌ها اضافه کنید، دوباره هم بزنید تا خوب با هم مخلوط و یکدست شوند.

مرحله ۲: افزودن ادویه‌ها به مخلوط

سپس مقداری نمک به مخلوط اضافه کنید، هم بزنید بعد با توجه به ذائقه و سلیقه خودتان مقداری پاپریکا روی مواد بریزید و خوب با هم ترکیب کنید سپس کمی فلفل سیاه به مواد اضافه کنید، هم بزنید تا ترکیب شوند، بافت مخلوط باید کاملا یکدست شود.

مرحله ۳: آغشتن کردن نان‌های تست

بعد تعدادی نان تست را داخل مخلوط قرار دهید و کاملاً در مخلوط بغلتانید تا نان‌های تست به مواد آغشته شوند سپس داخل سینی فر یک کاغذ روغنی یا کاغذ نسوز قرار دهید و نان‌های تست که به مخلوط مواد آغشته شده‌اند را داخل سینی بچینید.

مرحله ۴: سرخ کردن سوسیس‌ها

سپس سوسیس‌ها را به شکل حلقه‌ای خرد کنید، بعد در یک تابه مقداری روغن بریزید، روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن داغ شود سپس سوسیس‌ها را داخل روغن کمی سرخ کنید، بعد آن‌ها را برگردانید تا طرف دیگر سوسیس‌ها هم خوب سرخ شود.

مرحله ۵: تزئین نان‌ها با سوسیس و گوجه

بعد چند برش سوسیس سرخ شده را روی هر نان‌ تست بچینید، سپس گوجه‌ها را تمیز بشورید، خشک کنید، به شکل حلقه‌ای و نازک برش بزنید چند برش از گوجه را هم روی نان‌های تست بچینید، بعد فلفل دلمه‌ای‌ رنگی را هم تمیز بشورید و خشک کنید.

مرحله ۶: تزئین نان‌ها با فلفل دلمه و قارچ

فلفل دلمه‌ای‌ها را به شکل نواری و باریک برش بزنید، بعد چند برش از آن را روی نان‌های تست بچینید سپس مقداری قارچ را تمیز بشورید، به شکل حلقه‌ای برش بزنید، در یک تابه مقداری روغن بریزید، تابه را روی حرارت متوسط قرار دهید.

مرحله ۷: تفت دادن قارچ‌ها

وقتی روغن داغ شد قارچ‌ها را در تابه تفت دهید می‌توانید کمی آب لیمو هم به آن‌ها اضافه کنید تا رنگ قارچ‌ها تیره نشود وقتی که قارچ‌ها خوب تفت داده شدند سپس تابه را از روی حرارت بردارید کنار بگذارید تا قارچ‌ها در دمای محیط کمی خنک شوند.

مرحله ۸: افزودن پنیر و قارچ به نان‌ها

سپس چند برش قارچ را هم روی نان‌های تست بچینید، بعد مقداری پنیر پیتزا روی مواد بریزید تا سطح آن‌ها را بپوشاند، مقدار پنیر پیتزا بستگی به ذائقه و سلیقه خودتان دارد و هرچه مقدار بیشتری بریزید، در نهایت اسنک کش‌دار‌تر می‌شود.

مرحله ۹: تزئین نان‌ها با مواد اضافی

سپس روی هر نان تست یک نان تست تخم مرغی دیگر قرار دهید، بعد روی نان مقداری پنیر پیتزا بریزید، سپس مقداری گوجه را در اندازه‌های کوچک و مکعبی خرد کنید همچنین کمی فلفل دلمه رنگی را هم به شکل نگینی و ریز خرد کنید.

مرحله ۱۰: پخت در فر

بعد روی پنیر پیتزا گوجه و فلفل دلمه‌ای خرد شده را بریزید و سطح آن را تزئین کنید، سپس سینی فر را در فر که از ۱۰ دقیقه قبل گرم شده است قرار دهید، دمای فر را روی ۱۸۵ درجه تنظیم کنید، اجازه دهید تا اسنک‌ها به مدت ۲۰ دقیقه در فر بپزند.

مرحله ۱۱: آماده‌سازی و سرو اسنک پیتزایی

بعد از این زمان سینی را از فر بیرون بیاورید، در دمای محیط قرار دهید تا حرارت اولیه آن‌ها کم شود سپس اسنک‌ها را به آرامی از کاغذ روغنی جدا کنید، در ظرف دیگری قرار دهید بعد به دلخواه و با سلیقه خودتان با سس کچاپ و گوجه فرنگی تزئین کنید. در آخر اسنک پیتزایی را به عنوان یک پیش غذای خوش طعم و پرطرفدار همراه با انواع دورچین و مخلفات برای پذیرایی سرو کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو