دانلود نسخه هک شده بازی Jotun Valhalla Edition برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Jotun Valhalla Edition برای PS4


منبع: دانلود ها

147

1399/5/28

19:10


بازی Jotun Valhalla Edition داستان زن مبارزی به نام Thora را روایت می‌کند که گرفتار طوفانی در دریا شده و جان خود را از دست می‌دهد اما خدایان به او شانس دوباره‌ای می‌دهند تا خود را ثابت کند و وارد Valhalla شود. در اساطیر شمال جنگجویان غیور و شجاعی که در حین مبارزه کشته می‌شوند ، می‌توانند پس از مرگ وارد Valhalla شوند؛ مکانی از افتخار، شکوه و خرسندی. Thora برای ثابت کردن خود به خدایان باید با ۵ باس غول پیکر رو به رو شود و آن‌ها را شکست دهد. بعد از به زانو درآوردن هر باس، تکه‌ای از سرگذشت Thora به زبان خود او روایت می‌شود که به بازی هدف خاصی می‌دهد و به لذت شکست دادن هر باس می‌افزاید. داستان بازی Jotun Valhalla Edition به تنهایی محرک خوبی برای ادامه دادن بازی است و در عین سادگی پیام خود را می‌رساند و به هدف خود می‌رسد.

Jotun Valhalla Edition(CUSA-04881) PS4-Playable

قابل اجرا بر روی Exploit 6.72 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Jotun-Valhalla-Edition

برای دسترسی به هر باس، باید دو نشان مرموز از دو محیط متفاوت جمع آوری شود. این مناطق هر کدام هویت خود را دارند و هیچکدام به هم شباهت ندارند. از بالارفتن از شاخه‌های درختی تنومند گرفته تا سر خوردن در مناطق یخ زده و پرخطر؛ هر منطقه آیتم‌هایی در خود جای داده است که اگر کمی به خود زحمت گشت و گذار در آن محیط را بدهید، می‌توانید با آن‌ها در مقابل باس‌ها دردسر کمتری داشته باشید. تعدادی از این آیتم‌ها مختص افزایش نوار سلامتی هستند اما برخی از آن‌ها قدرت هایی از خدایان را در اختیارمان می‌گذارند که تجربه‌ی بازی Jotun Valhalla Edition را لذت بخش تر می‌کند. Jotun از طراحی هنری فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و فریم به فریم از انیمیشن‌های بازی بصورت دستی طراحی شده‌اند که این روزها کاری نادر و دشوار است و باعث زنده تر شدن محیط‌ها و باس‌ها و همینطور کم نظیر شدن بازی از لحاظ بصری شود.

بازی Jotun Valhalla Edition از لحاظ ظاهری قدرتمند است و با کمک موسیقی زیبا و دلنشین، بازی را در نگاه اول بی نقص نشان می‌دهد اما متاسفانه بخش بزرگی از بازی فاقد یکی از اصلی ترین ویژگی‌های یک بازی خوب است، سرگرم کننده بودن. برای پیدا کردن آیتم‌های بازی باید در مناطق بزرگ و بعضا پیچیده بمدت طولانی‌ای گشت و گذار کرد در حالی که در طول راه هیچ معما و اتفاق جالبی وجود ندارد که گیمر را به ادامه دادن دعوت کند. نقشه به درد نخور بازی هم در این راه کمکی نخواهد کرد و حتی ممکن است در مواقعی باعث سردرگمی شود. حرکت آرام و کند Thora هم به مقدار خسته کننده شدن بازی اضافه می‌کند و ممکن است حتی بازیکن را قبل از رسیدن به باس از بازی منصرف کند. در بین راه با دشمنانی نیز برخورد خواهید کرد که هیچ چالشی به بازی اضافه نمی‌کنند و خیلی راحت از پا در می‌آیند.

نکته قوت بازی Jotun Valhalla Edition در اصل باس‌های آن هستند و اگر راه طولانی و خسته کننده رسیدن به باس را تحمل کنید ، با چالشی لذت بخش و حماسی رو به رو خواهید شد که برای رسیدن به Valhalla باید سربلند از آن بیرون بیایید. تبر Thora فقط قابلیت دو نوع ضربه را دارد اما اگر قبل از رسیدن به باس ، آیتم‌ها و قدرت‌های خدایان را بدست آورده باشید می‌توانید نبرد را به نبرد خدایان تبدیل کنید!

در بازی مودی به نام Valhalla Mode وجود دارد که بعد از به پایان رساندن بازی قابل دسترس است. در این مود شکست دادن باس‌ها سخت تر و چالش برانگیز تر است ولی از طرف دیگر همه‌ی قدرت‌های خدایان و همینطور نوار سلامتی کامل در اختیارتان گذاشته می‌شود. نکته باارزش این بخش این است که دیگر خبری از گشت و گذار خسته کننده و پیدا کردن آیتم ها نیست و می‌توانید بلافاصله به مبارزه با باس‌ها بپردازید و برای دومین بار باعث تحسین خدایان شوید.

منبع توضیحات: پردیس‌گیم

info

Jotun is a hand-drawn action-exploration game set in Norse mythology.

In Jotun, you play Thora, a Viking warrior who died an inglorious death and must prove herself to the Gods to enter Valhalla.

Explore vast regions of Norse Purgatory to find runes to unleash the jotun, giant Norse elementals. Fight them using only your massive two-handed axe, the blessings of the Gods and your skills!

Jotun: Valhalla Edition features the brand new Valhalla Mode, the ultimate battle against even fiercer versions of the Jotun! A true challenge for those who wish to impress the Gods! Features:

– Experience beautiful hand-drawn animation

– Fight five epic jotuns, giant Norse elementals

– Explore nine vast and mysterious levels filled with Viking mythology

– Learn about Thora’s life and death in an overarching story

– Summon powers bestowed upon you by the Viking Gods

– Hear authentic Icelandic voice-overs

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Jotun Valhalla Edition PS4-Playable با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو