بررسی گوشی doogee s96 pro با قابلیت های جالب این گوشی مستحکم

بررسی گوشی doogee s96 pro با قابلیت های جالب این گوشی مستحکم


منبع: آرگا

135

1400/4/13

15:09


گوشی بسیار مستحکم و ضد آب doogee s96 pro در اکتبر ۲۰۲۰ به بازار معرفی شد و یک ماه بعد با قیمتی حدود ۲۹۹ دلار عرضه شد. در این مطلب قصد داریم با بررسی این گوشی شما را با قابلیت ها و مشخصات doogee s96 pro بیشتر آشنا نماییم.

شرکت دوجی که در زمینه ساخت گوشی های هوشمند مستحکم شناخته شده است در اکتبر ۲۰۲۰ جدیدترین محصول خود به نام doogee s96 pro را رونمایی کرد. این گوشی همه استانداردهای ضد ضربه، ضد آب و ضد گرد و غبار بودن را دریافت کرده است. در ضمن نخستین گوشی اندرویدی دنیا با قابلیت دید در شب جهان است.

آشنایی و بررسی گوشی doogee s96 pro : مستحکم و شگفت انگیز

 

در سال های اخیر با بالارفتن تقاضا برای گوشی های هوشمند تعداد شرکت های تولید کننده این گجت ها نیز افزایش پیدا کرده است. هر چند هنوز هم بخش عمده بازار را برندهای مطرحی مانند اپل و سامسونگ در اختیار دارند ولی شرکت های تازه کاری مانند هواوی و شیائومی و وان پلاس هم توانسته اند در این بازار پر رقابت جایگاهی خوب بدست آورند. شرکت دوجی نیز در ردیف این برندهای تازه کار قرار می گیرد و توانسته با محصولاتی که ارائه می دهد نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و حالا به عنوان شرکتی متخصص در زمینه ساخت گوشی های هوشمند مستحکم شناخته می شود.

هرچند ممکن است برند دوجی برای کاربران عادی گوشی های هوشمند زیاد شناخته شده نباشد اما علاقمندان طبیعت گردی یا ورزش های سخت به آن بسیار جذب شده اند. می توان گفت این برند در بین برندهای نوپا رویه خاص و متفاوتی را در پیش گرفته و علاوه بر طراحی و ارگونومی مثبت محصولات این شرکت عمده شهرتش را مدیون ساخت گوشی های سرسخت و مقاوم می باشد.

به این ترتیب شرکت متخصص و متبحر در ساخت اسمارتفون های مستحکم یعنی کمپانی دوجی در اکتبر ۲۰۲۰ (آبان ۱۳۹۹) جدیدترین محصول خود به نام doogee s96 pro را معرفی کرد. این گوشی یک ماه بعد با قیمتی حدود ۲۹۹ دلار به بازار عرضه شد. doogee s96 pro ویژگی ها و قابلیت های شگفت انگیزی دارد و با آن می توانید همه کار انجام دهید. بدنه سرسخت گوشی از پلی کربنات و آلومنیوم ساخته شده و doogee s96 pro دو سیمکارته است.

در بررسی ها مشخص شد گوشی doogee s96 pro همه استانداردهای ضد آب و ضد گرد غبار بودن و ضد ضربه بودن را دریافت کرده و در ضمن از استاندارد نظامی میلیتاری(Military) MIL-STD-810G بهره می برد به این ترتیب در شرایط بسیار سخت محیطی و جوی می توان از doogee s96 pro استفاده کرد.

doogee s96 pro  با ابعاد ۱۸.۷* ۸۵.۵* ۱۷۱.۶ میلی متر و وزن ۳۷۲ گرم نسبت به همرده ای های خود سنسورهای زیادی دارد که اکثر این سنسورها با استاندارد نظامی روی گوشی ها نصب می شوند. نکته جالب اینجاست که بررسی ها نشان داد doogee s96 pro می تواند تا دمای ۵۵ درجه زیر صفر و دمای ۷۰ درجه بالای صفر را تحمل و به کار خود ادامه دهد. به این ترتیب این گوشی تحت دمای بسیار بالا یا بسیار پایین صدمه ندیده در ضمن می تواند سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری را تحمل نماید.

حسگر اثر انگشت گوشی به جای پنل پشتی روی لبه دستگاه قرار دارد و ضمنا doogee s96 pro از حسگر تشخیص چهره نیز بهره می برد. این گوشی با رنگ های سبز، مشکی و نارنجی به بازار عرضه می شود. نمایشگر گوشی ۶.۲۲ اینچ سایز داشته و دارای رزولوشن ۱۵۲۰*۷۲۰ مگاپیکسل است. در بالای این نمایشگر یک حفره ناچ برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است. ناگفته نماند بدنه پلی کربناتی و آلومنیومی گوشی به صورت پیش فرض دارای یک کاور محافظ گوشی نیز است.

گوشی تا عمق ۵ متری زیر آب عملکرد خود را حفظ کرده و سالم می ماند حتی در این عمق می توان با آن به عکاسی پرداخت ضمنا در عمق ۱.۵ متری آب نیز حدود نیم ساعت دوام می آورد.  در بخش نرم افزاری سیستم عامل گوشی doogee s96 pro بر پایه اندروید ۱۰ بوده و در این بخش می توانید از برنامه نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، نمایش فایل های متنی پی دی اف، برنامه ویرایش عکس و فیلم، سرویس های گوگل و …  بهره ببرید.

تراشه

قلب تپنده گوشی doogee s96 pro را تراشه هلیو G90 ساخت مدیاتک تشکیل داده که هشت هسته ای ۶۴ بیتی است. به این ترتیب می توانید علاوه بر کارهای رومزمره خیلی از بازی های گرافیکی را با گوشی doogee s96 pro انجام دهید.  ضمنا برای این گوشی حافظه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت درنظر گرفته شده است. افزون بر این سه اسلات برای دو سیمکارت و یک کارت حافظه میکرو اس دی نیز در گوشی تعبیه شده است.

دوربین

doogee s96 pro می تواند در زمینه عکاسی نیز رضایت کاربر را جلب کند. جدیدترین محصول دوجی دارای دوربینی با حسگر ۲۰ مگاپیکسل است که از قابلیت دید در شب برخوردار است و بررسی ها حاکی از آن است که گوشی doogee s96 pro نخستین اسمارتفون اندرویدی دنیاست که به دوربین دید در شب مجهز است.  این دوربین از لنز سونی IMX350 بهره می برد که به نور بسیار حساس بوده و دارای چهار چراغ فروسرخ(اینفرارد) و چهار فلش ال ای دی است. در این دوربین فناوری دید در شب دوربین های امنیتی رایج به کار رفته است و با آن می توانید در تاریکترین محیط ها عکس هایی باکیفیت ثبت کنید.

در قسمت پشت گوشی doogee s96 pro ساختمان دوربین ۴ گانه ای تعبیه شده که سنسور قابل توجه آن دوربین ۲۰ مگاپیکسلی حساس به نور سونی می باشد. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 می باشد. دوربین سوم یک لنز اولتراواید ۱۳۰ درجه با رزولوشن ۸ مگاپیکسل است و دوربین چهارم ۲مگاپیکسلی ماکرو است که برای عکاسی از فاصله ۴ سانتی متری سوژه به کمک شما می آید.

باتری

موضوع هیجان انگیز درباره این گوشی حضور باتری با ظرفیت ۶۳۵۰ میلی آمپرساعتی است که این میزان می تواند بسته به کاربری که از doogee s96 pro دارید بین یک روز تا یک هفته گوشی را برای استفاده روشن نگه دارد. برای گوشی doogee s96 pro یک شارژ ۲۴ وات و یک شارژر بی سیم ۱۰ وات نیز در نظر گرفته شده است. در پایان می توانید با عملکرد و بررسی گوشی دوجی s88 pro و گوشی دوجی s40 نیز آشنا شوبد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو